Pierwszy salon firmowy AQUAPHOR z showroomem otwarty na warszawskiej Pradze
Pierwszy salon firmowy AQUAPHOR z showroomem otwarty na warszawskiej Pradze
Od 15 grudnia przy ul. Kijowskiej 7 w Warszawie, można spróbować prawdziwie świeżo przefiltrowanej wody i porównać ją ze zwykłą kranówką. Światowy producent domowych filtrów do wody i systemów uzdatniania wody w przemyśle otworzył na Pradze swój pierwszy firmowy salon, połączony z eleganckim showroomem. Można w nim zobaczyć z bliska bogatą gamę filtrów domowych i systemów uzdatniania wody, które można też zakupić.
Doradcy AQUAPHOR odpowiedzą na miejscu na wszystkie pytania i rozwieją wątpliwości dotyczące filtracji wody, a także udzielą informacji i rad w kwestii wyboru i instalacji filtrów. W sklepie można zobaczyć przykładowe instalacje. Z okazji otwarcia firma przygotowała dla klientów specjalną promocję: Przyjdź, oddaj swój stary dzbanek filtrujący i wymień go na nowy dzbanek AQUAPHOR za 1zł. Ilość produktów promocyjnych ograniczona.
Zapraszamy do nowego salonu firmowego Aquaphor! Szczegóły na www.aquaphor.pl
O AQUAPHOR
Aquaphor Poland Sp zo.o.to oddział międzynarodowej firmy Aquaphor Corporation, prowadzącej zdywersyfikowaną działalność badawczo – produkcyjno - handlową w ponad 60 krajach świata. Założona w 1992 roku firma jest dziś jednym z największych światowych producentów materiałów filtrujących i domowych filtrów do oczyszczania wody, w tym: dzbanków filtrujących, kuchennych filtrów podzlewowych, stacji uzdatniania wody do całego domu, a także zaawansowanych technologicznie systemów filtrujących dedykowanych do przemysłu.
AQUAPHOR tworzy, rozwija i produkuje coraz to nowocześniejsze urządzenia, które poprawiają jakość spożywanej przez nas wody. Doskonałą jakość produktów AQUAPHOR, ich w pełni ekologiczny skład i efekty w postaci najwyższego stopnia oczyszczania wody potwierdzają wiodące światowe organizacje certyfikujące, a innowacyjne technologie, wykorzystane w produkcji filtrów chroni ponad 130 patentów w różnych krajach świata. Produkty AQUAPHOR przyczyniają się do ochrony środowiska i zmniejszeniem zużycia szkodliwego plastiku pet. Więcej: www.aquaphor.pl

Trwają zapisy do Poland Business Run 2025. Na liście startowej jest już ponad 30 tys. zawodników!

GIGekonomia na dobre zagościła w krajobrazie polskiego rynku pracy, ale nie brakuje barier do jej rozwoju. To wnioski z trzeciej edycji badania GIGLIKE i EY Polska

Premiera najnowszych produktów soundcore w Polsce - słuchawki Liberty 5 oraz Aeroclip zadebiutowały podczas eventu w stylu coffee party
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.