Plantwear startuje z nowym serwisem e-commerce Giftbay.pl
Plantwear, lider internetowej sprzedaży i producent drewnianych akcesoriów lifestylowych, poszerza zakres działalności. Spółka uruchomiła właśnie nową platformę e-commerce Giftbay.pl, za pośrednictwem której będzie oferować spersonalizowane prezenty oraz gadżety. Platforma zawiera ponad 200 wersji produktowych z podziałem na kategorie, okazję oraz relację z obdarowanym. Personalizacja dokonywana jest na gotowych produktach, co zapewnia krótki termin realizacji zamówień.
Prace związane z utworzeniem platformy e-commerce z personalizowanymi prezentami był realizowany już od dawna, jednak z niską częstotliwością. Ze względu na aktualny wzrost popularności e-commerce oraz ograniczenie kontaktów społecznych, spółka zintensyfikowała działania w celu szybszego uruchomienia nowej platformy Giftbay.pl
- Od kliku tygodni obserwujemy dynamiczny wzrost zainteresowania zakupami online. Uznaliśmy, że to dobry moment na poszerzenie naszego portfolio, większą dywersyfikację źródeł przychodów i dostarczenie naszym klientom dodatkowej możliwości związanej z personalizacją oferowanych przedmiotów. Nasi klienci mogą zamówić prezent wraz z dostarczeniem bezpośrednio do osoby obdarowywanej. Taka usługa wydaje się szczególnie ważna i potrzebna teraz, w okresie społecznej izolacji - komentuje Wiktor Pyrzyk, prezes Plantwear
Część produktów oferowanych w serwisie Giftbay.pl wytwarzana będzie przez Plantwear, a pozostałe będą zamawiane od dostawców, z którymi zostały już ustalone warunki handlowe. Produkcja i nadzór nad projektem odbywać się będzie w siedzibie spółki w Radzyniu Podlaskim, natomiast opracowaniem i wdrożeniem strategii marketingowej zajmie się zespół Plantwear w Krakowie.
Dodatkowo, w związku z ogłoszonym stanem pandemii koronawirusa SARS-CoV-2 spółka zaangażowała się w pomoc polskim placówkom służby zdrowia.
- Zleciliśmy uszycie 200 maseczek, które trafią do Uniwersyteckiego Szpitala Dziecięcego w Krakowie. Dodatkowo, za każdą zakupioną bransoletkę plecioną do tej puli dorzucimy jeszcze jedną sztukę. Maseczki nie są certyfikowane, jednak w obecnej sytuacji placówki medyczne zgłaszają chęć ich wykorzystania po sterylizacji na miejscu – tłumaczy Ewelina Bury, wiceprezes Plantwear.
Grupa Żabka podsumowuje realizację Strategii Odpowiedzialności za 2023 rok
Miraculum z niemal 30-procentowym wzrostem EBITDA w I kwartale 2024 r.
Sezonowe stoiska i wyspy handlowe? To się opłaca, ale są warunki
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Regionalne
Start-upy mogą się starać o wsparcie. Trwa nabór do programu rozwoju innowacyjnych pomysłów na biznes
Trwa nabór do „Platform startowych dla nowych pomysłów” finansowany z Funduszy Europejskich dla Polski Wschodniej 2021–2027. Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości wybrała sześć partnerskich ośrodków innowacji, które będą oferować start-upom bezpłatne programy inkubacji. Platformy pomogą rozwinąć technologicznie produkt i zapewnić mu przewagę konkurencyjną, umożliwią dostęp do najlepszych menedżerów i rynkowych praktyków, ale też finansowanie innowacyjnych przedsięwzięć. Każdy z partnerów przyjmuje zgłoszenia ze wszystkich branż, ale także specjalizuje się w konkretnej dziedzinie. Jest więc oferta m.in. dla sektora motoryzacyjnego, rolno-spożywczego, metalowo-maszynowego czy sporttech.
Transport
Kolej pozostaje piętą achillesową polskich portów. Zarządy liczą na przyspieszenie inwestycji w tym obszarze
Nazywane polskim oknem na Skandynawię oraz będące ważnym węzłem logistycznym między południem i północą Europy Porty Szczecin–Świnoujście dynamicznie się rozwijają. W kwietniu 2024 roku wydano decyzję lokalizacyjną dotycząca terminalu kontenerowego w Świnoujściu, który ma szansę powstać do końca 2028 roku. Zdaniem ekspertów szczególnie ważnym elementem rozwoju portów, podobnie jak w przypadku innych portów w Polsce, jest transport kolejowy i w tym zakresie inwestycje są szczególnie potrzebne. – To nasza pięta achillesowa – przyznaje Rafał Zahorski, pełnomocnik zarządu Morskich Portów Szczecin i Świnoujście ds. rozwoju.
Polityka
Projekt UE zyskuje wymiar militarny. Wojna w Ukrainie na nowo rozbudziła dyskusję o wspólnej europejskiej armii
Wspólna europejska armia na razie nie istnieje, a w praktyce obronność to wyłączna odpowiedzialność państw członkowskich UE. Jednak wybuch wojny w Ukrainie, tuż za wschodnią granicą, na nowo rozbudził europejską dyskusję o potrzebie posiadania własnego potencjału militarnego. Jak niedawno wskazał wicepremier i minister obrony narodowej Władysław Kosiniak-Kamysz, Europa powinna mieć własne siły szybkiego reagowania i powołać komisarza ds. obronności, ponieważ stoi obecnie w obliczu największych wyzwań od czasu zakończenia II wojny światowej. – Musimy zdobyć własną siłę odstraszania i zwiększać wydatki na obronność – podkreśla europoseł Janusz Lewandowski.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.