Platforma Salesforce Work.com for Vaccines pomoże w dystrybucji szczepionek
Świat przygotowuje się do przeprowadzenia jednej z największych masowych kampanii szczepień w historii ludzkości. Zarządzanie procesem bezpiecznej dystrybucji szczepionek, dla potencjalnie miliardów ludzi będzie niezwykle trudne. Dlatego też Salesforce, światowy lider w dziedzinie CRM, ogłosił uruchomienie serwisu Work.com for Vaccines. Można go użyć nie tylko do zarządzania szczepionką przeciwko COVID-19, ale także dla innych szczepień, na które rośnie zapotrzebowanie – np. przeciwko grypie sezonowej.
Bazując na serwisie Salesforce Work.com, który został opracowany, aby pomóc organizacjom uczynić swoje miejsca pracy i społeczności bezpiecznymi w obliczu globalnej pandemii, Work.com for Vaccines ma za zadanie niesienie pomocy rządom i organizacjom opieki zdrowotnej w bezpiecznym i skutecznym zarządzaniu szczepionkami na dużą skalę. Dzięki Work.com for Vaccines klienci będą mogli projektować, budować, integrować i zarządzać swoimi programami szczepień w sposób kompleksowy i bardzo elastyczny.
Zapotrzebowanie na szczepionki będzie prawdopodobnie większe niż początkowa podaż i dostawy, co może wpłynąć na przerwy w łańcuchach dostaw, a także na konieczność wyznaczania priorytetów. Gdy szczepionka będzie gotowa, konieczne będzie przeprowadzenie masowej akcji informacyjnej, koordynacji i planowania. Instytucje będą również oczekiwały monitorowania wyników i stanu zdrowia ludzi po otrzymaniu szczepionki, co będzie miało kluczowe znaczenie dla pomocy urzędom zdrowia i organizacjom w ocenie bezpieczeństwa i skuteczności działań.
-Technologia odegra kluczową rolę w pomaganiu rządom i organizacjom opieki zdrowotnej w dystrybucji długo wyczekiwanej szczepionki dla miliardów ludzi na całym świecie - powiedział Bret Taylor, prezes i dyrektor operacyjny Salesforce. - Jesteśmy dumni, że dzięki Work.com for Vaccines, możemy dołożyć cegiełkę do globalnej walki z pandemią, oferując organizacjom technologię, której potrzebują, aby bezpiecznie i skutecznie wdrażać swoje programy szczepień za pomocą platformy Salesforce 360 Customer Trusted.
Platforma do Zarządzania Programem Szczepień
W momencie, gdy cały świat czeka na szczepionkę, która zażegna kryzys COVID-19, instytucje i organizacje opieki zdrowotnej oczekują ujednoliconej platformy pomocy w zarządzaniu programami szczepień, która zapanuje nad logistyką dystrybucji, monitorowaniem wyników, organizacją zapasów i innymi aspektami związanymi z transferem szczepionek.
Organizacje na całym świecie używają już Work.com do porządkowania kontaktów, zarządzania działaniami ratunkowymi i innych rozwiązań, które mają pomóc im w bezpiecznej pracy. Work.com pomoże zbudować i rozszerzyć następujące możliwości, tak aby sprostać globalnej akcji szczepień:
- Public Health Command Center - Centrum zarządzania zdrowiem publicznym zapewnia wszechstronny wgląd w dane dotyczące zarządzania szczepieniami, zapewniając możliwość podejmowania decyzji w oparciu o fakty i reagowania w razie potrzeby. Command Center zapewnia całościowy wgląd w stan zdrowia społeczności i może przedstawiać aktualne poziomy zapasów szczepionek i produktów medycznych oraz prognozę potencjalnych potrzeb.
- Vaccine Inventory Management - Zarządzanie zapasami szczepionek pomaga organizacjom zapewnić dostępność i utrzymanie odpowiednich ilości szczepionek, strzykawek i zapasów środków ochrony osobistej w celu zaspokojenia potrzeb w zakresie zdrowia publicznego, dokładnego prognozowania zapotrzebowania i pomocy w ograniczeniu marnotrawstwa oraz uniknięciu nadwyżek, które mogłyby zostać wykorzystane gdzie indziej.
- Vaccination Appointment Scheduling - W celu ułatwienia zaplanowania terminu szczepienia i przeprowadzenia oceny stanu zdrowia za pomocą elektronicznego systemu rejestracji, przy jednoczesnym umożliwieniu lekarzom ustalenia i uszeregowania priorytetów zgłoszeń.
- Clinical Vaccine Administration - Ma na celu zapewnienie, że personel medyczny jest przeszkolony w zakresie podawania szczepionek przed ich dostarczeniem oraz że przeprowadzono badania i uzyskano odpowiednie zezwolenia, co pozwala na uniknięcie „wąskich gardeł". AI i narzędzia do analizy danych pozwalają również na zarządzanie zdrowiem społeczności, rejestrowanie i śledzenie podawania szczepionek oraz analizę wyników szczepień w całej społeczności.
- Vaccination Outcome Monitoring - Monitorowanie wyników szczepień pomaga zebrać dane na temat doświadczeń ludzi i wyników badań. Ankiety pomogą zasczepionym samodzielnie wpisywać swoje wyniki zdrowotne, które następnie umożliwią lekarzom szybką reakcję w przypadku wykrycia większych problemów zdrowotnych w danej społeczności.
- Public Health Notifications - pomoże urzędnikom zdrowia publicznego w prowadzeniu dokładnych kampanii edukacyjnych i informacyjnych oraz w szybkiej komunikacji z usługodawcami i osobami za pośrednictwem wybranego przez nich kanału. Ponadto mogą oni zautomatyzować wysyłkę komunikatów, np. przypominanie komuś o przyjęciu drugiej dawki szczepionki, aby odciążyć personel.
Leczenie żywieniowe w programie zajęć Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego
Rusza kolejna edycja Orbit® „Dziel się Uśmiechem"
MSD Polska otwiera program „MedConnect” w ramach Warsaw Health Innovation Hub.
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Polityka
Wejście Ukrainy do UE może zająć jeszcze długie lata. Miałoby ono duży wpływ na polskie rolnictwo i rynek pracy
Akcesja Ukrainy do UE będzie oznaczać duże zmiany dla polskiego rolnictwa i potencjalne problemy na rynku pracy. Z drugiej strony to też szansa dla polskich przedsiębiorców, którzy mogą wziąć udział w powojennej odbudowie tego kraju. Jednak polski rząd powinien wykazać w tym celu aktywniejszą postawę i poprawić relacje z Ukrainą, które w ostatnim czasie uległy pogorszeniu – ocenia Marek Budzisz, ekspert ds. Rosji i obszarów postsowieckich w Strategy and Future.
Media i PR
Nowe trendy w digital marketingu. Innowacje rewolucjonizują działania agencji i klientów
Digital marketing rośnie w siłę, a w branży widać w tej chwili kilka mocnych trendów, które mają potencjał do rewolucjonizowania sposobu działania agencji i ich klientów. Najważniejszym z nich jest coraz szersze wykorzystanie technologii – przede wszystkim sztucznej inteligencji, która wprowadza duże zmiany w komunikacji marek z konsumentami i wpływa na strategie reklamowe, a wiele agencji już korzysta z niej w codziennej pracy. – Pełne wykorzystanie potencjału AI wymaga jednak połączenia tej technologii z ekspercką wiedzą. To pozwala nam tworzyć coraz bardziej efektywne rozwiązania – wskazuje Adam Oskaldowicz, partner i prezes Performance Group.
Nauka
Miliard euro ze środków unijnych na rozwój technologii kosmicznych. Z programu Cassini skorzystało już ponad 600 europejskich firm
Rośnie potencjał branży kosmicznej, a w jego zagospodarowaniu pomaga uruchomiony trzy lata temu przez Komisję Europejską program Cassini. To inicjatywa, która ma wspierać przedsiębiorstwa z branży kosmicznej na każdym etapie rozwoju, również początkujących pomysłodawców. Na rozwój przedsiębiorczości kosmicznej trafiło już miliard euro. – Przez trzy lata wsparliśmy już ponad 600 firm, z tego kilka z Polski. Wartości tych spółek wzrosły przez ostatnie kilka lat ponad 18-krotnie – mówi Justyna Redełkiewicz z Agencji Unii Europejskiej ds. Programu Kosmicznego (EUSPA).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.