Komunikaty PR

Platige Image notuje historyczny wynik w III kwartale 2022 r.

2022-11-09  |  11:38
Biuro prasowe

W trzecim kwartale 2022 roku przychody ze sprzedaży Grupy Kapitałowej Platige Image wyniosły ponad 100 mln zł, zaś skorygowana EBITDA 15 mln zł.

– Portfel projektów wszystkich linii biznesowych jest dobrze zdywersyfikowany. Kontynuujemy współpracę z naszymi kluczowymi klientami, pozyskując jednocześnie zlecenia od nowych kontrahentów - wiodących firm, z takich rynków jak Chiny, czy region Bliskiego Wschodu i Afryki Północnej – mówi Karol Żbikowski, Prezes Zarządu Platige Image.

Platige Image konsekwentnie buduje także swoją obecność i rozpoznawalność na rynku amerykańskim, nawiązując relacje z wiodącymi agencjami reklamowymi oraz domami produkcyjnymi. – Dzięki działaniom spółki córki w USA wykonaliśmy projekty dla znanych marek, takich jak Jordan, Carmax czy Nasonex. Pozyskaliśmy także nowe projekty w obszarze efektów wizualnych VFX do seriali – dodaje Karol Żbikowski.

Do dnia publikacji raportu Spółka zrealizowała największą w historii Platige Image reklamę, na potrzeby kampanii Australijskiej Izby Turystycznej.

Spółka ogłosiła także rozpoczęcie intensywnych prac nad wykorzystaniem sztucznej inteligencji do usprawnienia procesów produkcyjnych. Zapowiedziano także kontynuację rozpoczętych projektów oraz rozwijanie nowych w obszarze gamingu oraz developmentów filmowych.

Kilka tygodni temu miała miejsce premiera filmu w reżyserii Jacka Bławuta pt.„Orzeł. Ostatni patrol”. Platige Image zrealizowała ponad 100 ujęć efektowych do tej produkcji. 

Publikując wyniki przypomniano, że Platige Image po raz czwarty z rzędu zdobyła tytuł studia postprodukcyjnego roku w konkursie Klubu Twórców Reklamy, a projekty Resident Evil Village oraz Dying Light 2 otrzymały kolejne nagrody w prestiżowych konkursach animacji. Ponadto w raportowanym kwartale Platige Image zrealizowało m.in. kolejny cinematik w formie live action do tytułu Company of Heroes.

Warto dodać, że w tym roku Platige Image obchodzi 25-lecie istnienia. Z tej okazji przygotowano specjalny materiał z największymi realizacjami studia.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025 Biuro prasowe
2025-06-30 | 06:00

Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025

Złota odznaka i tytuł „TOP EMOLIENT 2025” w prestiżowym Rankingu TOP10 Emolientów organizowanym przez Polskie Towarzystwo Chorób Atopowych (PTCA)
Firma PGE Baltica, CRIST, WIKE i Grupa Przemysłowa Baltic chcą współpracować przy budowie statków instalacyjnych i serwisowych
2025-06-24 | 11:45

PGE Baltica, CRIST, WIKE i Grupa Przemysłowa Baltic chcą współpracować przy budowie statków instalacyjnych i serwisowych

PGE Baltica – należąca do Grupy PGE spółka z największym portfelem projektów morskiej energetyki wiatrowej w Polsce – podpisała razem z CRIST
Firma Bausch Health nawiązuje współpracę z YUN, aby wprowadzić przełomową pielęgnację mikrobiomu skóry do Polski
2025-06-24 | 09:30

Bausch Health nawiązuje współpracę z YUN, aby wprowadzić przełomową pielęgnację mikrobiomu skóry do Polski

Ta strategiczna współpraca wprowadza na polski rynek nowe rozwiązania - z zakresu probioterapii do pielęgnacji skóry ze skłonnością do trądziku - z planami dalszej

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Bankowość

Rośnie liczba i wartość udzielonych konsumentom kredytów gotówkowych. Gorzej mają się kredyty ratalne oraz te udzielane firmom

Rynek kredytowy w Polsce co do zasady rośnie, choć nierównomiernie. Z danych Biura Informacji Kredytowej wynika, że najlepiej rozwija się segment kredytów gotówkowych dla konsumentów. Wartościowo wzrosła też kwota udzielonych limitów w kartach kredytowych. Według prognoz BIK w całym roku wzrośnie wartość zarówno udzielonych kredytów mieszkaniowych, jak i gotówkowych, choć tych pierwszych poniżej inflacji. Wcześniejsze cięcia stóp procentowych przez RPP nie zmieniły tej prognozy.

Transport

37,5 proc. środków z Planu Społeczno-Klimatycznego trafi na walkę z ubóstwem transportowym. Organizacje branżowe apelują o zmianę priorytetowych projektów [DEPESZA]

Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej z końcem czerwca zakończyło konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego, który otwiera drogę do pozyskania 65 mld zł (11,4 mld euro) z unijnego Społecznego Funduszu Klimatycznego. Polska będzie jego największym beneficjentem, a 37,5 proc. budżetu zostanie przeznaczone na bezpośrednie wsparcie osób narażonych na ubóstwo transportowe. Organizacje branżowe oceniają jednak, że walka z tym zjawiskiem może się okazać nieskuteczna. W toku konsultacji zgłosiły swoje zastrzeżenia co do priorytetów w wydatkach i sposobu wsparcia inwestycji w transport rowerowy.

Prawo

Firmy będą mogły przetestować krótszy tydzień pracy z rządowym wsparciem. Nabór wniosków ruszy w sierpniu

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej uruchamia pilotaż krótszego tygodnia pracy. Zainteresowane wzięciem w nim udziału firmy będą się mogły ubiegać o wsparcie finansowe ze strony rządu. Politycy Nowej Lewicy, którzy są pomysłodawcami testu tego rozwiązania, przekonują, że finalnie zyskają na nim wszyscy, zarówno pracownicy, jak i pracodawcy, a ostrzeżenia o spodziewanych problemach gospodarki są mocno przesadzone.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.