Play2Chill z sukcesem pozyskało 2,7 mln zł!
Play2Chill, notowany na NewConnect producent i wydawca gier wideo, z sukcesem zakończył prywatną emisję akcji serii C. Spółka pozyskała 2,7 mln zł, które przeznaczy m.in. na działania związane z premierą Motorcycle Mechanic Simulator 2021 oraz przyspieszenie prac nad nowymi projektami. W ramach emisji oferowanych było 286.999 akcji serii C, po cenie 9,50 zł za akcję.
- Jesteśmy bardzo zadowoleni, że wszystkie oferowane w ramach subskrypcji prywatnej akcje znalazły nabywcę. Pozyskane środki posłużą nam do realizacji działań dedykowanych premierze pełnej wersji gry Motorcycle Mechanic Simulator 2021, która planowana jest w drugiej połowie br. – mówi Tomasz Róziecki, prezes zarządu Play2Chill.
Udostępniony na początku czerwca prolog tytułu do tej pory pobrało ponad 470 tys. graczy. W Motorcycle Mechanic Simulator 2021 gracz będzie mógł zbudować swój wymarzonych pojazd przy wykorzystaniu rozbudowanej gamy narzędzi. Do jego dyspozycji będzie m.in. prawie 400 części. Spółka planujemy działania cross promocyjne gry na Steamie w pakiecie z popularnym tytułem PlayWay-a – Car Mehanic Simulator.
- Pozostała z emisji kwota przyspieszy prace nad kolejnymi grami, m.in. Aztec Empire, który jest realizowany przez nowo powołany zespół w Poznaniu. Fabuła symulatora budowania i zarządzania miastem przeniesie uczestnika rozgrywki w odległe czasy, sięgające okresu pomiędzy XIII, a XVI wiekiem naszej ery. Zagwarantujemy graczom technologiczne i ekonomiczne wyzwania. Gracz weźmie również udział w wyzwaniach militarnych. Duży nacisk w produkcji kładziemy na aspekt edukacyjny, co ma związek z dbałością o zarys historyczny – dodaje Tomasz Róziecki.
Opiniotwórczy niemiecki miesięcznik o grach – GameStar – umieścił Aztec Empire na pierwszym miejscu listy najbardziej oczekiwanych gier strategicznych.

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce

Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce

Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Rząd zapowiada nową strategię wspierającą polski kapitał. Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji państwowych
Premier Donald Tusk podczas otwarcia wiosennej odsłony Europejskiego Forum Nowych Idei zapowiedział nową politykę gospodarczą, opartą na odbudowie i repolonizacji krajowej gospodarki. Przy wyborze wykonawców w państwowych inwestycjach mają być promowane polskie firmy, a zadaniem administracji ma być dbanie o interes narodowy. – Wydaje mi się, że powinniśmy jednak przede wszystkim patrzeć na to, kto i jak skutecznie będzie wspierał polskie firmy, inwestycje, bo to jest to, czego potrzebujemy – ocenia dr Henryka Bochniarz, przewodnicząca Rady Głównej Konfederacji Lewiatan.
Finanse
Członek RPP spodziewa się obniżki stóp procentowych już w maju, może nawet o 50 pb. Potem dyskusja o kolejnej obniżce możliwa w lipcu

Nie najlepsze dane z gospodarki w I kwartale roku oraz inflacja o połowę niższa niż w chwili ostatniej obniżki stóp – to zdaniem Ludwika Koteckiego, członka RPP, wystarczająco mocne powody przemawiające za cięciem kosztu pieniądza już na majowym posiedzeniu. W grze może być nawet 50 punktów bazowych na początek, a do końca roku dwa razy tyle. Podwyższona niepewność w globalnej gospodarce spowodowana polityką administracji w Waszyngtonie to dodatkowy czynnik, który powinien wesprzeć decyzję o poluzowaniu polityki pieniężnej.
Prawo
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP. Urząd zyska nowe kompetencje

Zgodnie z procedowaną ustawą Rzecznik Małych i Średnich Przedsiębiorców stanie się Rzecznikiem Praw Przedsiębiorców i zyska nowe uprawnienia. Wśród nich najważniejsze to możliwość reprezentowania wszystkich przedsiębiorstw, niezależnie od ich wielkości, i rolników, a także inicjatywa ustawodawcza. Ustawą w kolejnych tygodniach ma się zająć rząd.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.