Play2Chill z sukcesem pozyskało 2,7 mln zł!
Play2Chill, notowany na NewConnect producent i wydawca gier wideo, z sukcesem zakończył prywatną emisję akcji serii C. Spółka pozyskała 2,7 mln zł, które przeznaczy m.in. na działania związane z premierą Motorcycle Mechanic Simulator 2021 oraz przyspieszenie prac nad nowymi projektami. W ramach emisji oferowanych było 286.999 akcji serii C, po cenie 9,50 zł za akcję.
- Jesteśmy bardzo zadowoleni, że wszystkie oferowane w ramach subskrypcji prywatnej akcje znalazły nabywcę. Pozyskane środki posłużą nam do realizacji działań dedykowanych premierze pełnej wersji gry Motorcycle Mechanic Simulator 2021, która planowana jest w drugiej połowie br. – mówi Tomasz Róziecki, prezes zarządu Play2Chill.
Udostępniony na początku czerwca prolog tytułu do tej pory pobrało ponad 470 tys. graczy. W Motorcycle Mechanic Simulator 2021 gracz będzie mógł zbudować swój wymarzonych pojazd przy wykorzystaniu rozbudowanej gamy narzędzi. Do jego dyspozycji będzie m.in. prawie 400 części. Spółka planujemy działania cross promocyjne gry na Steamie w pakiecie z popularnym tytułem PlayWay-a – Car Mehanic Simulator.
- Pozostała z emisji kwota przyspieszy prace nad kolejnymi grami, m.in. Aztec Empire, który jest realizowany przez nowo powołany zespół w Poznaniu. Fabuła symulatora budowania i zarządzania miastem przeniesie uczestnika rozgrywki w odległe czasy, sięgające okresu pomiędzy XIII, a XVI wiekiem naszej ery. Zagwarantujemy graczom technologiczne i ekonomiczne wyzwania. Gracz weźmie również udział w wyzwaniach militarnych. Duży nacisk w produkcji kładziemy na aspekt edukacyjny, co ma związek z dbałością o zarys historyczny – dodaje Tomasz Róziecki.
Opiniotwórczy niemiecki miesięcznik o grach – GameStar – umieścił Aztec Empire na pierwszym miejscu listy najbardziej oczekiwanych gier strategicznych.

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł
Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek
Polityka
Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro. Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.
Handel
Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.