Play2Chill zapowiada nową grę!
Play2Chill, warszawski producent gier wideo na PC, konsole i urządzenia mobilne z Grupy PlayWay, zapowiedział najnowszą grę z portfolio produkcyjnego – Aztec Empire. Trailer symulatora budowania i zarządzania miastem jest już dostępny w sklepie Steam. Studio udostępniło także pierwsze materiały z gry oraz wideo na platformie YouTube. Play2Chill jeszcze w tym roku chce dołączyć do grona spółek publicznych. Z przeprowadzonej w maju emisji akcji, spółka pozyskała od inwestorów 1,5 mln zł.
- Aztec Empire to symulator budowania i zarządzania miastem, w którym gracz wciela się w jego władcę. Nasza najnowsza produkcja rozgrywa się pomiędzy XIII, a XVI wiekiem naszej ery. Gracz jest odpowiedzialny za budowę państwa-miasta Tenochtitlanu. Ponieważ jest ono zlokalizowane na wyspie, pośrodku jeziora Texcoco, stanowi technologiczne i ekonomiczne wyzwanie dla gracza. Zdobycie pożywienia dla ludu oraz utrzymanie stałego połączenia handlowego ze światem zewnętrznym, będzie stanowiło nie lada wyzwanie – mówi Tomasz Róziecki, prezes zarządu Play2Chill.
Gra połączy trzy różne aspekty zarządzania miastem. Gracz musi jednocześnie zatroszczyć się o ekonomiczny, militarny oraz religijny wzrost państwa-miasta. Wszystkie cechy rozgrywki przygotowane zostały tak, aby doświadczenie płynące z zabawy było jak najwierniejsze z perspektywy historycznej.
- To, co z pewnością wyróżnia nasz symulator na tle innych produkcji z tego gatunku, to zapierająca dech w piersi, szczegółowa oprawa graficzna. Dopracowaliśmy najmniejsze elementy, które razem tworzą wymagający, ale przystępny dla nowych graczy system rozrywki. Zadbaliśmy również o historyczną zgodność z faktami, co podnosi atrakcyjność całej produkcji i nadaje jej charakter edukacyjny – mówi Tomasz Róziecki.
Play2Chill koncentruje się na budowaniu silnej pozycji producenta gier z kategorii INDIE PREMIUM. Jednym z flagowych zapowiadanych przez studio projektów jest Motorcycle Mechanic Simulator, którego koncepcja została oparta na grze Car Mechanic Simulator, jednym z najpopularniejszych tytułów Grupy PlayWay. Już w 2017 roku sprzedaż CMS przekroczyła 1 mln egzemplarzy.
Do końca br. Play2Chill chce zadebiutować na rynku NewConnect. W maju br. Play2Chill pozyskało w ramach emisji prywatnej 1,5 mln zł. Środki przeznacza na rozwój działalności produkcyjnej w zakresie nowych gier.
Steam: https://store.steampowered.com/app/1409840/Aztec_Empire/
YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=Yn9VP8Pzbng

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.