Komunikaty PR

PMR: Nie koniec zmian wnętrzarskich w domach

2021-05-24  |  08:00
Biuro prasowe
Kontakt

Marketing
PMR

Królewska 57
30-081 Kraków
marketing|pmrcorporate.com| |marketing|pmrcorporate.com
12 340 51 00
www.pmrmarketexperts.com

W ciągu 12 miesięcy do marca 2021 blisko połowa badanych zaaranżowała na nowo swoją przestrzeń w domach. W okresie obowiązywania lżejszych restrykcji w działalności handlowej, stacjonarne sklepy meblowe odnotowywały szybki powrót klientów i wyższą konwersję zakupowego koszyka, o czym donosiły m.in. dane Retail Institue czy dane z kart płatniczych a sprzedaż internetowa była cały rok dźwignią dla handlu wyposażenia wnętrz. Nie oznacza to jednak, że obecny rok będzie mierzył się z nasyconym popytem. Podczas gdy ubiegły sprzyjał zakupom mebli związanych z pracą i nauką, 2021 r. będzie sprzyjał tym związanych z relaksem oraz tym, do których zakupu Polacy przyzwyczajeni są w stacjonarnej formie.

 

Według badania PMR z marca 2021 r. na reprezentatywnej próbie mieszkańców Polski, 74% konsumentów w ciągu ostatnich 12 miesięcy dokonało zakupu mebli. Częściej były to osoby młodsze, mieszkańcy miast oraz konsumenci z wyższym wykształceniem i dochodem. Zakup mebli w przeciągu najbliższych 12 miesięcy przewiduje 79% badanych. Najczęściej planowanymi meblami do zakupu są łóżko, sofa oraz fotele. W porównaniu do zakupów w ciągu ostatniego roku do planowanych obecnie niżej plasują się krzesła, biurka i regały. 

 

Home office & urban jungle

Pod wpływem pandemii najrzadziej zmian w swoich domach dokonywały osoby w wieku 55 lat lub więcej, najczęściej zaś badani w wieku 30-54 lat. Do najczęstszych zmian należało wydzielenie miejsca do pracy (23%) bądź nauki (22%) oraz wpisujące się w trend urban jungle powiększanie kolekcji roślinnej (13%). Kolejno uplasowało się zorganizowanie sobie domowej siłowni (12%). Większość zmian częściej deklarowały kobiety, za wyjątkiem organizacji domowej siłowni, gdzie nieznacznie przeważyli mężczyźni.

 

Więcej o rynku wyposażenia wnętrz w Polsce w nadchodzącym raporcie PMR: Handel detaliczny artykułami wyposażenia wnętrz w Polsce 2021 ► https://bit.ly/pmr-hg-2021

Najnowsze materiały prasowe firmy PMR można znaleźć na naszej stronie  https://www.pmrmarketexperts.com/press-room/

 

KONTAKT DLA MEDIÓW
marketing@pmrcorporate.com

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PMR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Handel Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie
2025-06-10 | 06:00

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Jako przedsiębiorca zapewne zauważasz, że cyfrowa transformacja to już nie tylko trend, ale konieczność. W dobie mobilności i dynamicznych zmian rynkowych, obsługa sprzedaży
Handel Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja
2025-06-06 | 14:00

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

7 czerwca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Seksu – to doskonały moment, aby przyjrzeć się temu, jak zmieniają się zwyczaje Polaków związane z zakupem produktów

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Transport

Polska przeciwna przedłużeniu umowy UE–Ukraina o transporcie drogowym. Uderza ona w krajową branżę transportową

Parlament Europejski większością głosów poparł przedłużenie umowy o transporcie drogowym między Unią Europejską a Ukrainą do końca 2025 roku. Zdaniem polskich europosłów, którzy głosowali przeciw, podtrzymanie liberalizacji przewozów drogowych przyczyni się do dalszego obniżenia konkurencyjności polskich firm transportowych. W przeciwieństwie do ukraińskich przewoźników muszą one spełniać szereg unijnych wymogów. Polska delegacja planuje przedstawić swoje stanowisko europejskiemu komisarzowi ds. zrównoważonego transportu i turystyki.

Transport

M.Kobosko: Wszyscy zapłacimy za eskalację między Izraelem a Iranem. Kraje UE powinny robić więcej dla budowy swojego własnego bezpieczeństwa

 Mrzonki o armii europejskiej są mrzonkami, to trzeba sobie jasno powiedzieć. Każdy z krajów członkowskich Unii Europejskiej musi, i to się na szczęście już dzieje, nie tylko myśleć i mówić, ale też robić coraz więcej dla budowy swojego własnego bezpieczeństwa w koordynacji wspólnej – uważa Michał Kobosko, poseł do Parlamentu Europejskiego z Polska 2050. W kontekście światowych konfliktów, w tym na linii Izrael–Iran, jego zdaniem Polska powinna się skupić na współpracy zarówno ze Wspólnotą, jak i Stanami Zjednoczonymi. 

Muzyka

Trwający Festiwal Mozartowski przyciąga tłumy melomanów. To jedno z najważniejszych wydarzeń w stolicy

Artystka zaznacza, że za sprawą Warszawskiej Opery Kameralnej jeszcze przez dwa tygodnie Warszawa będzie rozbrzmiewać Mozartem. Kolejna edycja festiwalu poświęconego temu wybitnemu kompozytorowi zajmuje ważne miejsce w kulturalnym kalendarzu stolicy i przyciąga tłumy melomanów. A przed nimi jeszcze sporo atrakcji. Alicja Węgorzewska szczególnie zaprasza na dwie premiery, jedną skierowaną do młodych odbiorców, drugą – dedykowaną koneserom. Niezwykle ciekawie zapowiada się także nowy sezon artystyczny w WOK-u. Twórcy już pracują nad kolejnymi spektaklami i nagrywają nowe płyty.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.