Poczuj magię świąt w Centrum Korona
Valkea Media
Ficowskiego 15
01-747 Warszawa
jzelazinska|valkea.com| |jzelazinska|valkea.com
731 111 944
https://valkea.com/
Świąteczne dekoracje, spotkanie z Mikołajem, prezenty dla najmłodszych i klimatyczne instaspoty. A do tego wyjątkowa akcja dla podopiecznych domów dziecka, którym każdy będzie mógł podarować wymarzony prezent. To wszystko czeka na klientów Centrum Korona w dniach 4-19 grudnia z okazji zbliżających się Świąt Bożego Narodzenia.
Atmosferę świąt czuć już niemal wszędzie. Na ulicach rozbłysły iluminacje świetlne, w miastach ruszyły lodowiska i jarmarki świąteczne, a w galeriach handlowych pojawiły się okolicznościowe dekoracje i stoiska. Wyjątkowy nastrój zapanował również w Centrum Korona. Wnętrze budynku ozdobiły setki światełek, a już w sobotę, 4 grudnia przy wejściu Piastowskim odwiedzających powita Święty Mikołaj, z którym klienci będą mogli zrobić sobie zdjęcie w świątecznych instaspotach. Tego dnia w centrum pojawi się również choinka, na której zawisną bombki z imionami podopiecznych Całodobowej Placówki Opiekuńczo-Wychowawczej "Tęcza" oraz Domu dla Dzieci Towarzystwa Nasz Dom.
W sobotę i niedzielę, 11 i 12 grudnia każda osoba, która wybierze bombkę z imieniem dziecka, otrzyma jego list do Świętego Mikołaja, a następnie będzie mogła spełnić dziecięce marzenia, kupując mu wymarzony prezent pod choinkę. Przed świętami Centrum Korona przekaże wszystkie prezenty podopiecznym wspomnianych placówek.
W dniach 18-19 grudnia w Centrum Korona stanie jeszcze jedna choinka, ozdobiona pluszowymi misiami. Klienci, którzy zrobią w tych dniach zakupy za minimum 150, otrzymają jedną z nich w prezencie. Podana kwota zakupów może być sumą maksymalnie 2 paragonów (w tym max. 1 paragon z hipermarketu Auchan na kwotę max. 50 zł).
DHL eCommerce Polska rozwija współpracę z siecią Żabka
Whiskey in the Jar, czyli jedyna w Polsce restauracja, którą odwiedził Salt Bae
Żabka pomaga dzieciom i młodzieży rozwijać talenty i pasje
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Infrastruktura
Zorganizowane grupy cyberprzestępcze sięgają po coraz bardziej zaawansowane narzędzia sztucznej inteligencji. Często celem ataków jest infrastruktura krytyczna
Rozwój cyberprzestępczości postępuje w kierunku budowania powiązań o charakterze mafijnym i wykorzystywania zaawansowanych technologicznie rozwiązań, po jakie sięgają służby specjalne. Coraz częściej służy do tego także sztuczna inteligencja, która przyniosła ze sobą szereg nowych zagrożeń. Choć w ślad za technologicznym zaawansowaniem cyberprzestępców rozwijają się też narzędzia zapobiegające atakom, to wciąż najsłabszym ogniwem jest człowiek. Atrakcyjnym celem ataków dla hakerów są jednostki publiczne, infrastruktura krytyczna i samorządy, również te małe, którym brakuje zasobów finansowych i kadrowych, by zapewnić wystarczającą ochronę.
Handel
Polacy jedzą coraz mniej jaj. Częściej sięgają po te z chowu alternatywnego, za które są skłonni zapłacić więcej
Od 10 lat sukcesywnie rośnie udział alternatywnych systemów chowu kur niosek. Pochodzi z nich już co trzecie opakowanie jaj, choć nadal w klatkach żyje ponad 37 mln kur. Stopniowe zmiany w hodowli to skutek większej świadomości konsumentów, za którymi podąża branża HoReCa. Są oni gotowi nawet zapłacić więcej za jajka, które pochodzą z chowu nieklatkowego.
Problemy społeczne
Docenianie przez szefa jest równie ważne dla pracowników, co atrakcyjne wynagrodzenie i obowiązki. Kluczową rolę odgrywa komunikacja między liderem a zespołem
Niemal co czwarty pracownik chciałby, by jego przełożony częściej go doceniał. Blisko połowa jest gotowa odejść z pracy z powodu szefa, nawet mimo zadowolenia z firmy i zarobków – wynika z badania „Lider w oczach pracowników” zrealizowanego dla Pluxee. – Liderzy pełnią kluczową rolę w budowaniu zespołu – są też coraz lepsi w rozumieniu tego, że niezbędna jest wizja i cel, do którego można angażować ludzi – ocenia Monika Reszko, psycholożka biznesu.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.