Podlaskie Młyny zadebiutują w sieci Biedronka
Podlaskie Zakłady Zbożowe S.A. w Białymstoku, które na rynku istnieją nieprzerwanie od przeszło 70 lat, w ostatnim czasie zdecydowały się wyjść naprzeciw oczekiwaniom Klientów i wprowadziły zupełnie nową markę – Podlaskie Młyny. Już w październiku, przez tydzień klienci Biedronki w województwie podlaskim, w północno-wschodniej części województwa warmińsko - mazurskiego oraz części Mazowsza będą mogli zaopatrzyć się w Mąkę Tortową.
Na półkach popularnego dyskontu w dniach od 15 do 21 października pojawi się nowa i unikalna marka Podlaskie Młyny, a konkretnie Mąka Tortowa w kilogramowych opakowaniach.
– Jest to tak zwana akcja IN/ OUT, czyli promocja czasowa. Szczerze liczymy na to, że Podlaskie Młyny na stałe wejdą do oferty sieci Biedronka, a także do innych popularnych marketów i sieci handlowych, a tym samym staną się mąką pierwszego wyboru rodzimego Konsumenta – mówi Sylwia Majewicz, prezes Podlaskich Zakładów Zbożowych w Białymstoku.
Nowy brand PZZ Białystok to odpowiedź na wciąż rosnące potrzeby Klientów poszukujących produktów pochodzących ze zdrowych upraw, z serca Zielonych Płuc Polski. Podlaskie Młyny – to wyjątkowa mąka, który zabiera Konsumentów w podróż, której celem jest całkowicie nowy wymiar smaku. Również wizualnie produkt sygnowany nowym brandem wyróżnia się na sklepowych półkach. Nowe, eleganckie opakowanie z oknem transparentnym (przez nie widać mąkę w środku) przyciąga uwagę Klientów.
Zapraszamy na Social Media Podlaskich Młynów w celu lepszego poznania marki oraz przepisów kulinarnych polecanych przez producenta.
fb.com/PodlaskieMlyny
instagram.com/podlaskie.mlyny/

Prestiżowy program dla kadry kierowniczej w zakresie raportowania zrównoważonego rozwoju oraz zarządzania danymi ESG

Browary przyszłości, czyli strategia „Warzymy Lepszy Świat” Grupy Żywiec

Koniec z długami. Petsy promuje nowe podejście do opieki nad zwierzętami
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.