Komunikaty PR

Podlaskie Młyny zadebiutują w sieci Biedronka

2020-10-06  |  01:00
Biuro prasowe
Do pobrania png ( 0.91 MB )

Podlaskie Zakłady Zbożowe S.A. w Białymstoku, które na rynku istnieją nieprzerwanie od przeszło 70 lat, w ostatnim czasie zdecydowały się wyjść naprzeciw oczekiwaniom Klientów i wprowadziły zupełnie nową markę – Podlaskie Młyny. Już w październiku, przez tydzień klienci Biedronki w województwie podlaskim, w północno-wschodniej części województwa warmińsko - mazurskiego oraz części Mazowsza będą mogli zaopatrzyć się w Mąkę Tortową.

Na półkach popularnego dyskontu w dniach od 15 do 21 października pojawi się nowa i unikalna marka Podlaskie Młyny, a konkretnie Mąka Tortowa w kilogramowych opakowaniach.

– Jest to tak zwana akcja IN/ OUT, czyli promocja czasowa. Szczerze liczymy na to, że Podlaskie Młyny na stałe wejdą do oferty sieci Biedronka, a także do innych popularnych marketów i sieci handlowych, a tym samym staną się mąką pierwszego wyboru rodzimego Konsumenta – mówi Sylwia Majewicz, prezes Podlaskich Zakładów Zbożowych w Białymstoku.

Nowy brand PZZ Białystok to odpowiedź na wciąż rosnące potrzeby Klientów poszukujących produktów pochodzących ze zdrowych upraw, z serca Zielonych Płuc Polski. Podlaskie Młyny – to wyjątkowa mąka, który zabiera Konsumentów w podróż, której celem jest całkowicie nowy wymiar smaku. Również wizualnie produkt sygnowany nowym brandem wyróżnia się na sklepowych półkach. Nowe, eleganckie opakowanie z oknem transparentnym (przez nie widać mąkę w środku) przyciąga uwagę Klientów.

Zapraszamy na Social Media Podlaskich Młynów w celu lepszego poznania marki oraz przepisów kulinarnych polecanych przez producenta.
 
 fb.com/PodlaskieMlyny
 instagram.com/podlaskie.mlyny/
 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Obowiązkowa deratyzacja
2025-03-06 | 10:30

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników

Szkodniki mogą pojawić się wszędzie – od pięciogwiazdkowych hoteli i eleganckich restauracji po domy jednorodzinne i miejskie parki. Wielu ludzi bagatelizuje problem gryzoni,
Firma Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki
2025-02-27 | 15:00

Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Firma Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?
2025-02-26 | 08:50

Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?

Wirtualny adres stał się bardzo głośnym tematem w kontekście rejestracji firmy. Z takiej możliwości korzysta już masa przedsiębiorców, zwłaszcza freelancerów,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.

Handel

Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.