Podlaskie Młyny zadebiutują w sieci Biedronka
Podlaskie Zakłady Zbożowe S.A. w Białymstoku, które na rynku istnieją nieprzerwanie od przeszło 70 lat, w ostatnim czasie zdecydowały się wyjść naprzeciw oczekiwaniom Klientów i wprowadziły zupełnie nową markę – Podlaskie Młyny. Już w październiku, przez tydzień klienci Biedronki w województwie podlaskim, w północno-wschodniej części województwa warmińsko - mazurskiego oraz części Mazowsza będą mogli zaopatrzyć się w Mąkę Tortową.
Na półkach popularnego dyskontu w dniach od 15 do 21 października pojawi się nowa i unikalna marka Podlaskie Młyny, a konkretnie Mąka Tortowa w kilogramowych opakowaniach.
– Jest to tak zwana akcja IN/ OUT, czyli promocja czasowa. Szczerze liczymy na to, że Podlaskie Młyny na stałe wejdą do oferty sieci Biedronka, a także do innych popularnych marketów i sieci handlowych, a tym samym staną się mąką pierwszego wyboru rodzimego Konsumenta – mówi Sylwia Majewicz, prezes Podlaskich Zakładów Zbożowych w Białymstoku.
Nowy brand PZZ Białystok to odpowiedź na wciąż rosnące potrzeby Klientów poszukujących produktów pochodzących ze zdrowych upraw, z serca Zielonych Płuc Polski. Podlaskie Młyny – to wyjątkowa mąka, który zabiera Konsumentów w podróż, której celem jest całkowicie nowy wymiar smaku. Również wizualnie produkt sygnowany nowym brandem wyróżnia się na sklepowych półkach. Nowe, eleganckie opakowanie z oknem transparentnym (przez nie widać mąkę w środku) przyciąga uwagę Klientów.
Zapraszamy na Social Media Podlaskich Młynów w celu lepszego poznania marki oraz przepisów kulinarnych polecanych przez producenta.
fb.com/PodlaskieMlyny
instagram.com/podlaskie.mlyny/

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników

Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki

Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

S. Cichanouska: Białorusini żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich. Jednak nie poddają się mimo represji i brutalności reżimu
Przedstawiciele białoruskiej opozycji podkreślają, sytuacja w kraju jest bardzo poważna. Z jednej strony od niemal pięciu lat ludzie na Białorusi żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich, doświadczają represji, są codzienne zatrzymania. – Co najmniej pół miliona ludzi musiało uciec z kraju – mówi agencji informacyjnej Newseria Swiatłana Cichanouska, liderka białoruskiej opozycji, która w 2020 roku kandydowała na stanowisko prezydenta Białorusi.
Handel
Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.
Handel
Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.