Komunikaty PR

Podstęp podcast czyli podcast w ciemno!

2024-04-04  |  23:00
Biuro prasowe

Wśród pierwszych gości Maciej Dąbrowski „Człowiek Warga”, Masny i Prykson Fisk.

Postęp Grupa połączyła siły z aktorką Ewa Serwą i odpalili nietypowy podcast. Wśród pierwszych gości pojawiają się Maciej Dąbrowski „Programzdupy”, Masny i Prykson Fiks.

Dlaczego podcast jest nietypowy? Gość przychodząc do programu nie wie z kim rozmawia i na odwrót. Rozmowa odbywa się przez ścianę i dopiero w finałowej fazie rozmowy prowadząca z gościem podejmują decyzję czy chcą się poznać.

Maciej Dąbrowski w Postęp Podcast

https://www.youtube.com/watch?v=H_Xl-4FkmY0

Zagadkowy klimat produkcji w trakcie realizacji dawał się we znaki. Wiele niewiadomych,  wiele telefonów, mało konkretów. Mimo wielu zawirowań i goniącego nas czasu, w niecałe dwa miesiące, stworzyliśmy Podstęp Podcast!

Prykson Fisk w Postęp Podcast

https://www.youtube.com/watch?v=NT2IeUCOSSA

Jeśli chcesz się dowiedzieć czy Warga wspomaga się niebieskim pigułami, o czym marzy Masny oraz czym jest Hip-hop to konieczne obejrzyj jeden z pierwszych odcinków podcastu.

Masny w Postęp Podcast

https://www.youtube.com/watch?v=en-rR217TQE

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Czy AI przejmie marketing? Sztuczna inteligencja w analizie danych i tworzeniu treści Biuro prasowe
2025-03-06 | 11:10

Czy AI przejmie marketing? Sztuczna inteligencja w analizie danych i tworzeniu treści

Czy sztuczna inteligencja zastąpi marketerów? A może wręcz przeciwnie – stanie się ich największym sojusznikiem? W ostatnich latach zrewolucjonizowała podejście do tworzenia
Media i PR SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu
2025-03-04 | 13:00

SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu

Wiedza, networking, relaks – to hasła przewodnie eventu w Zakopanem, czyli jednej z najważniejszych konferencji SEO w Europie, która zrzesza specjalistów
Media i PR BRAK ZDJĘCIA
2025-02-25 | 10:50

Reklama offline w erze cyfryzacji – dlaczego wciąż działa?

W czasach, gdy marketing cyfrowy zdominował strategie promocyjne wielu firm, łatwo zapomnieć o sile reklamy offline. Media społecznościowe, kampanie Google Ads czy reklamy wideo stały się nieodłącznym elementem codziennych działań

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.

Handel

Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.