Komunikaty PR

Polacy zainteresowani tajnikami motorsportu

2021-03-11  |  11:20
Biuro prasowe
Kontakt
Marlena Garucka-Kubajek
Biuro Prasowe Goodyear Polska

Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
goodyear|alertmedia.pl| |goodyear|alertmedia.pl
609 329 385
https://news.goodyear.eu/pl-pl/
Do pobrania Goodyear ( 0.33 MB )

Opony w motorsporcie, temperatura i warunki panujące w samochodach rajdowych i dakarowych, moc w autach wyścigowych oraz specyfika treningów kierowców motorsportowych – to tematy, które przyciągają widzów nie tylko motorsportu. Potwierdzają to wyniki oglądalności odcinków serii „Gotowi na Motorsport”, przygotowanej przez Goodyeara we współpracy z Kubą Przygońskim. Cała seria na kanale YouTube cieszy się dużym zainteresowaniem wśród internautów.

Projekt „Gotowi na Motorsport” narodził się z połączenia pasji do wyścigów Kuby i legendarnych kompetencji Goodyeara. Kuba Przygoński, który w całym cyklu występuje w roli prowadzącego i zarazem eksperta, w lekki i bardzo przystępny sposób przybliża polskim widzom kulisy najważniejszych wyścigów motorsportowych, co pozwala lepiej zrozumieć filozofię tej dyscypliny.

Oglądając odcinki cyklu „Gotowi na Motorsport” widzowie poznają m.in. najważniejsze informacje i ciekawostki na temat budowy aut startujących w Rajdzie Dakar, wyścigach rallycrossowych czy zawodach driftingowych. Dowiedzą się też, które elementy są kluczowe dla odniesienia sukcesu w motorsporcie, a także przekonają się, ile wspólnego mają ze sobą opony używane na torze oraz te do codziennej jazdy. Ponadto Kuba Przygoński zdradza swoje patenty na sukces, bo treningi kierowcy rajdowego czy wyścigowego to nie tylko godziny spędzone za kierownicą.

„Poprzez projekt „Gotowi na Motorsport” chcieliśmy pokazać polskim widzom piękno i magię tej niezwykłej dyscypliny sportowej, która każdego roku przyciąga na trybuny i przed telewizory miliony fanów na całym świecie. Motorsport to także element bogatej historii marki Goodyear i zarazem źródło naszej inspiracji do tworzenia kolejnych przełomowych rozwiązań i produktów” – powiedziała Marta Kosyra, Consumer Brand Manager EEN w Goodyear Polska. „Wyniki oglądalności całej serii „Gotowi na Motorsport” potwierdzają, że nasz pomysł spodobał się odbiorcom. Mamy nadzieję, że dzięki temu projektowi grono kibiców sportów motorowych w Polsce jeszcze się powiększy.”

 

Seria „Gotowi na Motorsport” składa się z 10. odcinków:

1. Przygotowanie samochodu do driftu.

2. Bezpieczeństwo w motorsporcie.

3. Praca zespołowa w motorsporcie.

4. Samochody driftowe, rallycrosowe i dakarowe.

5. Wydolność, siła i trening kierowców motorsportu.

6. Temperatura w samochodach rajdowych i dakarowych.

7. Tory wyścigowe w Polsce i na świecie.

8. Kontuzje i awarie techniczne w motorsporcie.

9. Moc w samochodach wyścigowych.

10. Opony w motorsporcie.

Wszystkie odcinki są dostępne na kanale YouTube Goodyear Polska pod adresem https://www.youtube.com/channel/UCws7iw9UaLdAkWrJjqDqNoA. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Biuro Prasowe Goodyear Polska
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności Biuro prasowe
2024-12-18 | 10:30

Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności

Rok 2024 był okresem wyzwań i zmian dla branży elektromobilności zarówno w Polsce jak i w Europie. Chociaż rynek samochodów elektrycznych nadal się rozwija, dynamika tego
Motoryzacja Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę
2024-12-16 | 19:30

Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę

Allianz Partners, światowy lider w dziedzinie ubezpieczeń i usług assistance oraz Mazda Motor Europe zawarły nową umowę partnerską w zakresie pomocy drogowej. Umowa konsoliduje i ujednolica
Motoryzacja Goodyear oficjalnym sponsorem i dostawcą opon do FIA ETRC do 2027 roku
2024-12-13 | 09:35

Goodyear oficjalnym sponsorem i dostawcą opon do FIA ETRC do 2027 roku

W sezonach 2025-2027 Goodyear pozostanie sponsorem tytularnym oraz wyłącznym dostawcą opon do najwyższej klasy wyścigów pojazdów ciężarowych, European Truck Racing

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.

Handel

Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.