Komunikaty PR

Polbruk SA - Partnerem Wspierającym XVIII edycji Targów Grupy PSB

2020-02-17  |  18:10
Biuro prasowe
Kontakt
Kamila Nowakowska
Tok Tok

Wierzyńskiego
52 317 Wrocław
kamila|toktok.com.pl| |kamila|toktok.com.pl
+ 48 aaa bbb ccc
www.toktok.com.pl

 

W marcu Spółka Polbruk SA wzięła udział w XVIII edycji Targów Grupy PSB. Targi PSB odbyły się w Kielcach w dniach 4-5 marca 2020r. W tegorocznej edycji uczestniczyło prawie 4,3 tys. osób, w tym 347 wystawców reprezentujących wszystkie branże materiałów budowlanych oraz 316 firm partnerskich PSB.  

 

Polbruk SA - największy w Polsce producent materiałów betonowych do aranżacji stylowych nawierzchni i małej architektury, Trzuskawica SA oraz Cement Ożarów SA  zaprezentowali się wspólnie na Targach PSB w Kielcach. Wszystkie firmy należą do Grupy CRH, która jest jednym z kluczowych dystrybutorów materiałów budowlanych na świecie. Spółki Polbruk, Trzuskawica i Cement Ożarów po raz kolejny były Partnerami Wspierającymi Targów Grupy PSB. Na początku nowego sezonu budowlanego producenci mają szansę pokazać na targach swoje najnowsze rozwiązania i produkty oraz zawierać umowy handlowe. Targi PSB to niewątpliwie jedno z najważniejszych wydarzeń dla całej branży.

 

Na stoisku Polbruk zaprezentował wybrane elementy małej architektury z nowości ofertowej, na które warto zwrócić szczególną uwagę: murek Albero i moduł Tigela. Albero to betonowy murek inspirowany łupkiem skalnym. Przypomina on historyczne konstrukcje pochodzące z włoskiej Toskanii. Albero znakomicie sprawdza się jako murek oporowy. Z modułów Albero można także zbudować wiele elementów małej architektury np. donice, fontannę z zamkniętym obiegiem, oryginalne palenisko lub grill, siedziska czy stół lub barek ogrodowy. Tigela to moduł, który również pozwala tworzyć indywidualne rozwiązania w zakresie małej architektury. Unikalny kształt Tigela umożliwia kreację różnorodnych form architektonicznych. Idealnie nadaje się ona do budowy murków, obrzegowań rabat i drzew, a także rozbudowanych kwietników i donic. Dzięki niej można znacznie uatrakcyjnić aranżację przydomowego ogrodu, ale również aranżację przestrzeni miejskiej. Na stoisku targowym oba produkty wykorzystano w charakterze oryginalnych donic.

 

 

Polbruk S.A. – to największy w  Polsce producent kostki brukowej i wyrobów drogowych. stanowi część międzynarodowego koncernu CRH plc – jednego z kluczowych dystrybutorów materiałów budowlanych na świecie. W ofercie Polbruk znajdują się produkty z segmentów - Styl, Klasyka, TOP oraz rozwiązania przemysłowe, wykorzystywane do budowy placów, deptaków, parkingów i chodników w całej Polsce. Polbruk SA jest laureatem nagrody Superbrands Polska 2020.

O firmie

               

www.polbruk.pl

www.facebook.com/polbruk

www.instagram.com/polbruk_inspirujemy/

www.facebook.com/JestemFachowcem

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Tok Tok
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł CBAM - szansa czy zagrożenie dla polskiego przemysłu? Biuro prasowe
2025-06-03 | 12:30

CBAM - szansa czy zagrożenie dla polskiego przemysłu?

Polityka klimatyczna Unii Europejskiej od lat wyznacza ambitne cele redukcji emisji, stawiając coraz większe wymagania wobec firm działających na wspólnym rynku. Dla wielu
Przemysł MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny
2025-05-26 | 14:30

MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny

Jeśli myślisz, że roboty to wciąż pieśń przyszłości, a rewolucja przemysłowa to temat z podręcznika do historii, to najwyraźniej nie byłeś na MSV w Brnie. Jesienią
Przemysł Rosnąca popularność wynajmu wózków widłowych. Koszty, dostępność i serwis decydują o wyborze
2025-05-21 | 15:00

Rosnąca popularność wynajmu wózków widłowych. Koszty, dostępność i serwis decydują o wyborze

Wynajem wózków widłowych zyskuje na popularności wśród firm produkcyjnych, logistycznych i handlowych. Coraz więcej przedsiębiorstw rezygnuje z zakupu sprzętu

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.