Polbruk SA - Partnerem Wspierającym XVIII edycji Targów Grupy PSB
Tok Tok
Wierzyńskiego
52 317 Wrocław
kamila|toktok.com.pl| |kamila|toktok.com.pl
+ 48 aaa bbb ccc
www.toktok.com.pl
W marcu Spółka Polbruk SA wzięła udział w XVIII edycji Targów Grupy PSB. Targi PSB odbyły się w Kielcach w dniach 4-5 marca 2020r. W tegorocznej edycji uczestniczyło prawie 4,3 tys. osób, w tym 347 wystawców reprezentujących wszystkie branże materiałów budowlanych oraz 316 firm partnerskich PSB.
Polbruk SA - największy w Polsce producent materiałów betonowych do aranżacji stylowych nawierzchni i małej architektury, Trzuskawica SA oraz Cement Ożarów SA zaprezentowali się wspólnie na Targach PSB w Kielcach. Wszystkie firmy należą do Grupy CRH, która jest jednym z kluczowych dystrybutorów materiałów budowlanych na świecie. Spółki Polbruk, Trzuskawica i Cement Ożarów po raz kolejny były Partnerami Wspierającymi Targów Grupy PSB. Na początku nowego sezonu budowlanego producenci mają szansę pokazać na targach swoje najnowsze rozwiązania i produkty oraz zawierać umowy handlowe. Targi PSB to niewątpliwie jedno z najważniejszych wydarzeń dla całej branży.
Na stoisku Polbruk zaprezentował wybrane elementy małej architektury z nowości ofertowej, na które warto zwrócić szczególną uwagę: murek Albero i moduł Tigela. Albero to betonowy murek inspirowany łupkiem skalnym. Przypomina on historyczne konstrukcje pochodzące z włoskiej Toskanii. Albero znakomicie sprawdza się jako murek oporowy. Z modułów Albero można także zbudować wiele elementów małej architektury np. donice, fontannę z zamkniętym obiegiem, oryginalne palenisko lub grill, siedziska czy stół lub barek ogrodowy. Tigela to moduł, który również pozwala tworzyć indywidualne rozwiązania w zakresie małej architektury. Unikalny kształt Tigela umożliwia kreację różnorodnych form architektonicznych. Idealnie nadaje się ona do budowy murków, obrzegowań rabat i drzew, a także rozbudowanych kwietników i donic. Dzięki niej można znacznie uatrakcyjnić aranżację przydomowego ogrodu, ale również aranżację przestrzeni miejskiej. Na stoisku targowym oba produkty wykorzystano w charakterze oryginalnych donic.
Polbruk S.A. – to największy w Polsce producent kostki brukowej i wyrobów drogowych. stanowi część międzynarodowego koncernu CRH plc – jednego z kluczowych dystrybutorów materiałów budowlanych na świecie. W ofercie Polbruk znajdują się produkty z segmentów - Styl, Klasyka, TOP oraz rozwiązania przemysłowe, wykorzystywane do budowy placów, deptaków, parkingów i chodników w całej Polsce. Polbruk SA jest laureatem nagrody Superbrands Polska 2020.
O firmie
www.polbruk.pl
www.facebook.com/polbruk
www.instagram.com/polbruk_inspirujemy/
www.facebook.com/JestemFachowcem

Duże linie myjące: zintegrowane systemy dla wymagającej produkcji

Nowy model myjni przemysłowej NOYEN: Dlaczego warto zainwestować w kompaktowe rozwiązanie mycia detali

Nowy Prezes Związku Browary Polskie
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Kolejne polskie miasta chcą być przyjazne dzieciom. Planują stworzyć najmłodszym dobre warunki do rozwoju
Cztery miasta w Polsce posiadają tytuł Miasta Przyjaznego Dzieciom nadany przez UNICEF Polska. Dziewięć kolejnych miast czeka na certyfikację, a w ostatnich miesiącach do programu zgłosiło się kilka następnych. Na całym świecie inicjatywa została przyjęta już w ponad 4 tys. samorządów, a w Hiszpanii objęła połowę dziecięcej populacji miast. Program UNICEF-u ma na celu zachęcenie włodarzy do traktowania najmłodszych obywateli w sposób podmiotowy, respektowania ich praw i zaproszenia ich do współdecydowania o przyszłości.
Przemysł
W ciągu roku w Polsce ubyło 500 przedsiębiorstw odzieżowo-tekstylnych. Problemem są spadki zamówień z Europy Zachodniej i wzrost kosztów

Wartość rynku odzieżowego w Polsce wynosi 66,9 mld zł, z czego 10 mld zł to wartość krajowej produkcji – wynika z danych PIOT. Od czasu pandemii branża mierzy się z szeregiem wyzwań, wśród których najpoważniejsze to wzrost kosztów pracy i produkcji, przerwane łańcuchy dostaw i spadek zamówień – zarówno w kraju, jak i za granicą, a także wzrost nieuczciwej konkurencji na rynku, czyli głównie importu z Chin. Skala wyzwań sprawia, że w ubiegłym roku z rynku zniknęło 500 firm. Producenci odzieży apelują do rządu o wsparcie.
Handel
D. Obajtek: Orlen powinien być o 30–40 proc. większą spółką. Byłoby to z korzyścią dla konsumentów

Orlen jest największym polskim przedsiębiorstwem. Jego przychody ze sprzedaży w 2024 roku wyniosły blisko 295 mln zł, a rok wcześniej – ponad 372 mln – wynika z raportu Rzeczpospolitej „Lista 500”. W ubiegłorocznym rankingu Fortune 500 uwzględniającym największe korporacje znalazł się na 216. miejscu na świecie i 44. w Europie. Według Daniela Obajtka, europosła PiS-u i byłego prezesa Orlenu, spółka powinna jeszcze urosnąć, tym samym gwarantując konsumentom szereg korzyści, a także przyspieszać inwestycje m.in. w obszarze petrochemii i energetyki zero- oraz niskoemisyjnej.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.