Komunikaty PR

Polbruk z tytułem Superbrands Polska 2020

2020-09-22  |  15:00
Biuro prasowe

Marka Polbruk – największy na polskim rynku producent materiałów betonowych do aranżacji funkcjonalnych i stylowych nawierzchni oraz elementów małej architektury, została laureatem konkursu Superbrands Polska.

 

Organizacja Superbrands  to jedyna na świecie niezależna instytucja promująca ideę brandingu. Działa w blisko 90 krajach i od 25 lat wyłania najsilniejsze marki na światowych rynkach. W każdym kraju nagradza marki, które osiągnęły rynkowy sukces, prezentuje i popularyzuje ich historie, osiągnięcia oraz dokonania. Marki nominowane do nagrody Superbrands wyłaniane są na podstawie badań konsumenckich oraz opinii niezależnych ekspertów. Na potrzeby Superbrands 2020 swoją opinię wyraziło ponad 10 tysięcy konsumentów, których zapytano o ponad 2000 marek. Badanie zrealizowane zostało przez Instytut Badawczy ARC Rynek i Opinia.

W tym roku w wyniku przeprowadzonych badań konsumenckich oraz głosowania członków Rady Marek złożonej z ekspertów z wieloletnim doświadczeniem w dziedzinie marketingu, badań, strategii, brandingu, reklamy i PR, marka Polbruk znalazła się w gronie najsilniejszych marek na polskim rynku i została wyróżniona prestiżowym tytułem Superbrands. Eksperci oceniali pozycję rynkową na polskim rynku, jakość produktów i relacji b2b oraz innowacyjność i działania CSR. 

– Obecność w gronie najsilniejszych marek to dla nas wyjątkowy zaszczyt i wspaniała nagroda za wspólną pracę i starania zespołu oraz wszystkich pracowników, którzy na każdym etapie dbają o wysoką jakość produktów, troszczą się o klientów, partnerów biznesowych oraz podmioty lub organizacje, z którymi współpracujemy na różnych płaszczyznach – mówi Magdalena Pieczulis, Dyrektor Marketingu w firmie Polbruk SA, która podczas uroczystej gali XIV edycji konkursu odebrała w imieniu marki nagrodę. - Superbrands Polska 2020 to nadzwyczajne wyróżnienie, które motywuje nas do dalszego działania, rozwoju i nieustannego doskonalenia na wszystkich płaszczyznach funkcjonowania marki.

 

 

 

Polbruk S.A. – to największy obecnie na polskim rynku producent kostki brukowej i wyrobów

drogowych w Polsce, stanowi część międzynarodowego koncernu CRH plc – jednego z kluczowych dystrybutorów materiałów budowlanych na świecie. W ofercie Polbruk znajdują się produkty z segmentów - Styl, Klasyka, TOP oraz rozwiązania przemysłowe, wykorzystywane do budowy placów, deptaków, parkingów i chodników w całej Polsce. Polbruk SA jest laureatem nagrody Superbrands Polska 2020.

 

O firmie

www.polbruk.pl

www.facebook.com/polbruk

www.instagram.com/polbruk_inspirujemy/

www.facebook.com/JestemFachowcem

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele? Biuro prasowe
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Nieruchomości Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Nieruchomości Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Bankowość

Rośnie liczba i wartość udzielonych konsumentom kredytów gotówkowych. Gorzej mają się kredyty ratalne oraz te udzielane firmom

Rynek kredytowy w Polsce co do zasady rośnie, choć nierównomiernie. Z danych Biura Informacji Kredytowej wynika, że najlepiej rozwija się segment kredytów gotówkowych dla konsumentów. Wartościowo wzrosła też kwota udzielonych limitów w kartach kredytowych. Według prognoz BIK w całym roku wzrośnie wartość zarówno udzielonych kredytów mieszkaniowych, jak i gotówkowych, choć tych pierwszych poniżej inflacji. Wcześniejsze cięcia stóp procentowych przez RPP nie zmieniły tej prognozy.

Transport

37,5 proc. środków z Planu Społeczno-Klimatycznego trafi na walkę z ubóstwem transportowym. Organizacje branżowe apelują o zmianę priorytetowych projektów [DEPESZA]

Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej z końcem czerwca zakończyło konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego, który otwiera drogę do pozyskania 65 mld zł (11,4 mld euro) z unijnego Społecznego Funduszu Klimatycznego. Polska będzie jego największym beneficjentem, a 37,5 proc. budżetu zostanie przeznaczone na bezpośrednie wsparcie osób narażonych na ubóstwo transportowe. Organizacje branżowe oceniają jednak, że walka z tym zjawiskiem może się okazać nieskuteczna. W toku konsultacji zgłosiły swoje zastrzeżenia co do priorytetów w wydatkach i sposobu wsparcia inwestycji w transport rowerowy.

Prawo

Firmy będą mogły przetestować krótszy tydzień pracy z rządowym wsparciem. Nabór wniosków ruszy w sierpniu

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej uruchamia pilotaż krótszego tygodnia pracy. Zainteresowane wzięciem w nim udziału firmy będą się mogły ubiegać o wsparcie finansowe ze strony rządu. Politycy Nowej Lewicy, którzy są pomysłodawcami testu tego rozwiązania, przekonują, że finalnie zyskają na nim wszyscy, zarówno pracownicy, jak i pracodawcy, a ostrzeżenia o spodziewanych problemach gospodarki są mocno przesadzone.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.