PolCard from Fiserv wprowadził nową bramkę płatniczą - wśród nowości Visa Mobile

Fiserv Polska S.A., działający pod marką PolCard from Fiserv, udostępnił klientom nową bramkę płatniczą dla płatności w sklepach internetowych. Wśród dostępnych na niej rozwiązań jest m.in. Visa Mobile. Dzięki tej usłudze klienci mogą płacić za produkty i usługi online w sposób jeszcze szybszy i wygodniejszy. By to zrobić, użytkownik powinien wybrać jako metodę płatności Visa Mobile, a następnie wpisać swój numer telefonu w odpowiednie pole na stronie oraz zatwierdzić płatność w aplikacji mobilnej swojego banku lub aplikacji Visa Mobile.
PolCard from Fiserv wprowadził nową bramkę płatniczą. Za jej pośrednictwem akceptowane są wszystkie najczęściej wykorzystywane metody płatności online, w tym kartami, także tymi dodanymi do portfeli wirtualnych oraz przelewami najpopularniejszych banków w Polsce. W nowej bramce została udostępniona użytkownikom również usługa Visa Mobile - rozwiązanie stworzone przez Visa, jednego ze światowych liderów płatności cyfrowych. Obecnie mogą z niej korzystać klienci wielu banków.
Za pośrednictwem nowej bramki użytkownicy mogą także płacić z wykorzystaniem m.in. portfeli cyfrowych. Dzięki temu można realizować transakcje w sklepach internetowych używając do tego tylko telefonu bądź tabletu, co jest odpowiedzią na oczekiwania coraz większej rzeszy klientów. Z badania Visa Back to Business Global Study 2022[1] wynika, że co drugi ankietowany ceni sobie łatwość zakupów online (47 proc.). Dalej badani wymieniali mniejsze ryzyko kradzieży (38 proc.) oraz wygodę (37 proc.).
W ramach nowej bramki dostępna jest także usługa 1-Click. Rozwiązanie to umożliwia zapisanie danych kartowych z ostatniej transakcji, tak aby klient nie musiał ich wpisywać przy kolejnej płatności. Co więcej, użytkownicy mają również możliwość ustawienia płatności cyklicznych, wykorzystywanych m.in. do opłacania prenumerat czy abonamentów, które są wykonywane automatycznie po uprzednim podaniu danych uwierzytelniających karty płatniczej. Dla przedsiębiorców prowadzących sprzedaż online uruchomienie bramki jest proste i intuicyjne dzięki zapewnionej integracji poprzez wtyczki popularnych platform internetowych.
– Od dłuższego czasu obserwujemy coraz silniejszy trend przenoszenia się konsumentów do przestrzeni online w celu zrobienia zakupów, co było jednym z powodów udostępnienia nowej bramki płatniczej, za pomocą której można płacić m.in. Visa Mobile. Współczesny klient oczekuje rozwiązań, które pozwolą mu zrealizować płatność w wygodny i intuicyjny sposób. Warto podkreślić, że Visa Mobile została wprowadzona po raz pierwszy na rynku polskim – jednym z liderów, jeśli chodzi o wdrażanie innowacyjnych rozwiązań płatniczych – mówi Krzysztof Polończyk, prezes zarządu Fiserv Polska S.A.
Visa Mobile zapewnia bezpieczne transakcje online
Aby klient mógł rozpocząć korzystanie z Visa Mobile powinien ją wcześniej aktywować w aplikacji mobilnej banku lub zainstalować na telefonie aplikację Visa Mobile. Następnie należy wybrać Visa Mobile spośród możliwych metod płatności na stronie sprzedawcy. W ostatnim kroku użytkownik powinien wpisać numer telefonu oraz potwierdzić transakcję w aplikacji lub bankowości mobilnej. Dzięki Visa Mobile w momencie potwierdzania operacji klient nie musi już wpisywać danych z karty czy też podawać dodatkowych haseł.
– Visa Mobile to rozwiązane stworzone, by uczynić transakcje kartami w sieci jeszcze szybszymi i bardziej intuicyjnymi. Dbając o bezpieczeństwo transakcji, podobnie jak w przypadku innych portfeli cyfrowych, Visa zastępuje wrażliwe dane karty cyfrowym „tokenem”, dzięki któremu numer karty i jej datę ważności zastępuje się unikalnym, losowym ciągiem cyfr. Visa Mobile, za sprawą tokenizacji, czyli dodatkowej warstwy ochrony, jest idealnym rozwiązaniem, które może mieć duże znaczenie dla dalszego upowszechniania zakupów on-line. Te niosą korzyści zarówno dla sprzedawców, jak i konsumentów – mówi Katarzyna Zubrzycka, dyrektorka działu detalistów i agentów rozliczeniowych w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, Visa. – Dzięki tokenizacji sprzedawcy mogą stworzyć proste i bezpieczne rozwiązania płatnicze, które nie tylko mają potencjał, by przełożyć się na co najmniej 3-procentowy[2] wzrost liczby zatwierdzonych transakcji, lecz także sprawić, że konsumenci będą do nich wracać –podsumowuje.
O Fiserv
W świecie, który rozwija się szybciej niż kiedykolwiek wcześniej, Fiserv, Inc. (NYSE: FI) pomaga klientom dostarczać rozwiązania odpowiadające sposobowi, w jaki ludzie żyją i pracują - usługi finansowe w tempie życia. Jest partnerem firm w dążeniu do doskonałości w obszarach takich jak obsługa rachunków i rozwiązania bankowości cyfrowej, obsługa kart płatniczych i zarządzanie infrastrukturą sieciową, płatności, handel elektroniczny, akceptacja i przetwarzanie płatności w handlu i usługach oraz Clover® - bazującej na chmurze platformy sprzedażowej oraz do zarządzania biznesem. Fiserv jest członkiem S&P 500® Index oraz FORTUNE® 500. Przez 11 z 14 lat był wymieniany jako jedna z najbardziej podziwianych firm na świecie przez magazyn FORTUNE (World's Most Admired Companies®). Przez 2 lata z rzędu otrzymał też tytuł Najbardziej Innowacyjnej Firmy na Świecie (World’s Most Innovative Companies) przez magazyn Fast Company. Odwiedź stronę fiserv.com i śledź informacje w mediach społecznościowych, aby uzyskać więcej informacji o firmie.
Więcej informacji:
Radosław Pupiec
Menedżer Projektów, Clear Communication Group
radoslaw.pupiec@clearcom.pl
517 595 218
[1] https://usa.visa.com/about-visa/newsroom/press-releases.releaseId.18711.html
[2] Dane VisaNet, marzec 2023 r.

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Tylko 35 proc. Celów Zrównoważonego Rozwoju ONZ możliwe do osiągnięcia przed 2030 r. Potrzebna ściślejsza współpraca międzynarodowa
Jak wynika z raportu ONZ, choć w ciągu ostatniej dekady dzięki dążeniu do realizacji przyjętych celów udało się poprawić życie milionów ludzi na całym świecie, to jednak tempo zmian pozostaje zbyt wolne, by dało się je osiągnąć do 2030 roku. Postęp hamują przede wszystkim eskalacja konfliktów, zmiana klimatu, rosnące nierówności i niewystarczające finansowanie. Jak wynika ze sprawozdania Parlamentu Europejskiego, problemem jest także brak ścisłej współpracy międzynarodowej i sceptyczne podejście niektórych państw ONZ.
Przemysł spożywczy
UNICEF: Wszystkie dzieci poniżej piątego roku życia w Gazie cierpią z powodu niedożywienia. Sytuacja jest katastrofalna

Ataki Izraela na Strefę Gazy i jej izolacja doprowadziły do całkowitego załamania podstawowych usług i ograniczenia możliwości dostaw i dystrybucji pomocy humanitarnej – wskazuje UNICEF. W efekcie setki tysięcy Palestyńczyków są w sytuacji ciągłego zagrożenia życia i cierpią z powodu niedożywienia i głodu. Ta klęska dotyczy praktycznie wszystkich dzieci poniżej piątego roku życia. Konflikty są jednym z głównych przyczyn braku bezpieczeństwa żywnościowego, głodu i niedożywienia na świecie. Szczególnie dotyczy to Afryki i Azji Zachodniej.
Prawo
Branża ciepłownictwa czeka na unijną i krajową strategię transformacji. Liczy na większe fundusze i korzystne regulacje

Komisja Europejska zapowiedziała rozpoczęcie w I kwartale 2026 roku prac nad strategią dla ciepłownictwa i chłodnictwa. Nad tym strategicznym dokumentem w zakresie ciepłownictwa pracuje także polski rząd. Branża podkreśla, że obie te strategie będą miały kluczowe znaczenie dla trwającej transformacji w ciepłownictwie, czyli przyszłości ogromnych inwestycji, które czekają sektor do 2050 roku. Jednocześnie apeluje o większe wsparcie tego procesu ze środków publicznych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.