Komunikaty PR

PolCard from Fiserv wprowadził nową bramkę płatniczą - wśród nowości Visa Mobile

2023-08-03  |  14:00
Biuro prasowe
Kontakt
CCG
CCG

CCG
02-518 Warszawa
clearcom|clearcom.pl| |clearcom|clearcom.pl
512 643 009
CCG

Fiserv Polska S.A., działający pod marką PolCard from Fiserv, udostępnił klientom nową bramkę płatniczą dla płatności w sklepach internetowych. Wśród dostępnych na niej rozwiązań jest m.in. Visa Mobile. Dzięki tej usłudze klienci mogą płacić za produkty i usługi online w sposób jeszcze szybszy i wygodniejszy. By to zrobić, użytkownik powinien wybrać jako metodę płatności Visa Mobile, a następnie wpisać swój numer telefonu w odpowiednie pole na stronie oraz zatwierdzić płatność w aplikacji mobilnej swojego banku lub aplikacji Visa Mobile.

PolCard from Fiserv wprowadził nową bramkę płatniczą. Za jej pośrednictwem akceptowane są wszystkie najczęściej wykorzystywane metody płatności online, w tym kartami, także tymi dodanymi do portfeli wirtualnych oraz przelewami najpopularniejszych banków w Polsce. W nowej bramce została udostępniona użytkownikom również usługa Visa Mobile - rozwiązanie stworzone przez Visa, jednego ze światowych liderów płatności cyfrowych. Obecnie mogą z niej korzystać klienci wielu banków.

Za pośrednictwem nowej bramki użytkownicy mogą także płacić z wykorzystaniem m.in. portfeli cyfrowych. Dzięki temu można realizować transakcje w sklepach internetowych używając do tego tylko telefonu bądź tabletu, co jest odpowiedzią na oczekiwania coraz większej rzeszy klientów. Z badania Visa Back to Business Global Study 2022[1] wynika, że co drugi ankietowany ceni sobie łatwość zakupów online (47 proc.). Dalej badani wymieniali mniejsze ryzyko kradzieży (38 proc.) oraz wygodę (37 proc.).

W ramach nowej bramki dostępna jest także usługa 1-Click. Rozwiązanie to umożliwia zapisanie danych kartowych z ostatniej transakcji, tak aby klient nie musiał ich wpisywać przy kolejnej płatności. Co więcej, użytkownicy mają również możliwość ustawienia płatności cyklicznych, wykorzystywanych m.in. do opłacania prenumerat czy abonamentów, które są wykonywane automatycznie po uprzednim podaniu danych uwierzytelniających karty płatniczej. Dla przedsiębiorców prowadzących sprzedaż online uruchomienie bramki jest proste i intuicyjne dzięki zapewnionej integracji poprzez wtyczki popularnych platform internetowych.

Od dłuższego czasu obserwujemy coraz silniejszy trend przenoszenia się konsumentów do przestrzeni online w celu zrobienia zakupów, co było jednym z powodów udostępnienia nowej bramki płatniczej, za pomocą której można płacić m.in. Visa Mobile. Współczesny klient oczekuje rozwiązań, które pozwolą mu zrealizować płatność w wygodny i intuicyjny sposób. Warto podkreślić, że Visa Mobile została wprowadzona po raz pierwszy na rynku polskim – jednym z liderów, jeśli chodzi o wdrażanie innowacyjnych rozwiązań płatniczych mówi Krzysztof Polończyk, prezes zarządu Fiserv Polska S.A.

 

Visa Mobile zapewnia bezpieczne transakcje online

Aby klient mógł rozpocząć korzystanie z Visa Mobile powinien ją wcześniej aktywować w aplikacji mobilnej banku lub zainstalować na telefonie aplikację Visa Mobile. Następnie należy wybrać Visa Mobile spośród możliwych metod płatności na stronie sprzedawcy. W ostatnim kroku użytkownik powinien wpisać numer telefonu oraz potwierdzić transakcję w aplikacji lub bankowości mobilnej. Dzięki Visa Mobile w momencie potwierdzania operacji klient nie musi już wpisywać danych z karty czy też podawać dodatkowych haseł.

Visa Mobile to rozwiązane stworzone, by uczynić transakcje kartami w sieci jeszcze szybszymi i bardziej intuicyjnymi. Dbając o bezpieczeństwo transakcji, podobnie jak w przypadku innych portfeli cyfrowych, Visa zastępuje wrażliwe dane karty cyfrowym „tokenem”, dzięki któremu numer karty i jej datę ważności zastępuje się unikalnym, losowym ciągiem cyfr. Visa Mobile, za sprawą tokenizacji, czyli dodatkowej warstwy ochrony, jest idealnym rozwiązaniem, które może mieć duże znaczenie dla dalszego upowszechniania zakupów on-line. Te niosą korzyści zarówno dla sprzedawców, jak i konsumentów mówi Katarzyna Zubrzycka, dyrektorka działu detalistów i agentów rozliczeniowych w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, Visa. Dzięki tokenizacji sprzedawcy mogą stworzyć proste i bezpieczne rozwiązania płatnicze, które nie tylko mają potencjał, by przełożyć się na co najmniej 3-procentowy[2] wzrost liczby zatwierdzonych transakcji, lecz także sprawić, że konsumenci będą do nich wracać podsumowuje.

 

 

O Fiserv 

W świecie, który rozwija się szybciej niż kiedykolwiek wcześniej, Fiserv, Inc. (NYSE: FI) pomaga klientom dostarczać rozwiązania odpowiadające sposobowi, w jaki ludzie żyją i pracują - usługi finansowe w tempie życia. Jest partnerem firm w dążeniu do doskonałości w obszarach takich jak obsługa rachunków i rozwiązania bankowości cyfrowej, obsługa kart płatniczych i zarządzanie infrastrukturą sieciową, płatności, handel elektroniczny, akceptacja i przetwarzanie płatności w handlu i usługach oraz Clover® - bazującej na chmurze platformy sprzedażowej oraz do zarządzania biznesem. Fiserv jest członkiem S&P 500® Index oraz FORTUNE® 500. Przez 11 z 14 lat był wymieniany jako jedna z najbardziej podziwianych firm na świecie przez magazyn FORTUNE (World's Most Admired Companies®). Przez 2 lata z rzędu otrzymał też tytuł Najbardziej Innowacyjnej Firmy na Świecie (World’s Most Innovative Companies) przez magazyn Fast Company. Odwiedź stronę fiserv.com i śledź informacje w mediach społecznościowych, aby uzyskać więcej informacji o firmie. 

 

Więcej informacji:

Radosław Pupiec

Menedżer Projektów, Clear Communication Group

radoslaw.pupiec@clearcom.pl

517 595 218

 

 


[1] https://usa.visa.com/about-visa/newsroom/press-releases.releaseId.18711.html

[2] Dane VisaNet, marzec 2023 r.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: CCG
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia Biuro prasowe
2025-06-25 | 03:00

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Wyciek danych, ataki przeciążające stronę (DDoS), złośliwe oprogramowanie, phishing. Dziś wojna w cyberprzestrzeni dotyczy nie tylko infrastruktury krytycznej czy wielkich
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Bankowość

Rośnie liczba i wartość udzielonych konsumentom kredytów gotówkowych. Gorzej mają się kredyty ratalne oraz te udzielane firmom

Rynek kredytowy w Polsce co do zasady rośnie, choć nierównomiernie. Z danych Biura Informacji Kredytowej wynika, że najlepiej rozwija się segment kredytów gotówkowych dla konsumentów. Wartościowo wzrosła też kwota udzielonych limitów w kartach kredytowych. Według prognoz BIK w całym roku wzrośnie wartość zarówno udzielonych kredytów mieszkaniowych, jak i gotówkowych, choć tych pierwszych poniżej inflacji. Wcześniejsze cięcia stóp procentowych przez RPP nie zmieniły tej prognozy.

Transport

37,5 proc. środków z Planu Społeczno-Klimatycznego trafi na walkę z ubóstwem transportowym. Organizacje branżowe apelują o zmianę priorytetowych projektów [DEPESZA]

Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej z końcem czerwca zakończyło konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego, który otwiera drogę do pozyskania 65 mld zł (11,4 mld euro) z unijnego Społecznego Funduszu Klimatycznego. Polska będzie jego największym beneficjentem, a 37,5 proc. budżetu zostanie przeznaczone na bezpośrednie wsparcie osób narażonych na ubóstwo transportowe. Organizacje branżowe oceniają jednak, że walka z tym zjawiskiem może się okazać nieskuteczna. W toku konsultacji zgłosiły swoje zastrzeżenia co do priorytetów w wydatkach i sposobu wsparcia inwestycji w transport rowerowy.

Prawo

Firmy będą mogły przetestować krótszy tydzień pracy z rządowym wsparciem. Nabór wniosków ruszy w sierpniu

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej uruchamia pilotaż krótszego tygodnia pracy. Zainteresowane wzięciem w nim udziału firmy będą się mogły ubiegać o wsparcie finansowe ze strony rządu. Politycy Nowej Lewicy, którzy są pomysłodawcami testu tego rozwiązania, przekonują, że finalnie zyskają na nim wszyscy, zarówno pracownicy, jak i pracodawcy, a ostrzeżenia o spodziewanych problemach gospodarki są mocno przesadzone.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.