Castorama świętuje 24. urodziny specjalną loterią – do wygrania 3 domki rekreacy
Castorama już po raz 24. zaprasza klientów do wspólnego świętowania z okazji swoich urodzin. Od 1. do 19. września br. każda osoba, która dokona zakupów na dowolną kwotę, oprócz paragonu czy faktury otrzyma zdrapkę, dzięki której może wygrać jedną z 20 tysięcy nagród rzeczowych, a także zarejestrować się w grze o domki rekreacyjne o powierzchni 35 m2 z dodatkową antresolą oraz ogrodzoną działką. Każdy z nich wybudowany został w niezwykle atrakcyjnej lokalizacji – w Beskidach, na Pomorzu oraz Warmii.
- Świętowanie kolejnych urodzin to dla nas ogromna radość, którą chcemy się dzielić z naszymi klientami. Obserwujemy, jak na fali doświadczeń związanych z pandemią, ewoluowały potrzeby związane z wypoczynkiem. Jak pokazują nasze najnowsze badania, aż 84% Polaków chciałoby mieć na własność niewielki dom poza miastem. Jako firma odpowiadająca na potrzeby klientów, bacznie obserwujemy rynek i widzimy, że klienci postawili właśnie na wypoczynek poza miastem. Cieszymy się, że od 24 lat możemy wspierać Polaków w ulepszaniu ich warunków mieszkaniowych, zapewniając wsparcie na każdym etapie prac i w różnych obszarach, również tych, związanych z wypoczynkiem – powiedział Beniamin Schön, Dyrektor ds. Klienta i Digitalu z Castorama Polska.
Wśród dodatkowych nagród rzeczowych w loterii Castoramy znalazły się karty podarunkowe o wartości 20, 50 oraz 100 zł, wkrętaki Bosch, zestawy mebli balkonowych Jumi oraz zestawy wkrętaków Topex.
Wyniki losowań publikowane będą w dniu emisji (7, 14 i 21 września br.) na stronie www.loteria-castorama.pl

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Rośnie liczba i wartość udzielonych konsumentom kredytów gotówkowych. Gorzej mają się kredyty ratalne oraz te udzielane firmom
Rynek kredytowy w Polsce co do zasady rośnie, choć nierównomiernie. Z danych Biura Informacji Kredytowej wynika, że najlepiej rozwija się segment kredytów gotówkowych dla konsumentów. Wartościowo wzrosła też kwota udzielonych limitów w kartach kredytowych. Według prognoz BIK w całym roku wzrośnie wartość zarówno udzielonych kredytów mieszkaniowych, jak i gotówkowych, choć tych pierwszych poniżej inflacji. Wcześniejsze cięcia stóp procentowych przez RPP nie zmieniły tej prognozy.
Transport
37,5 proc. środków z Planu Społeczno-Klimatycznego trafi na walkę z ubóstwem transportowym. Organizacje branżowe apelują o zmianę priorytetowych projektów [DEPESZA]

Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej z końcem czerwca zakończyło konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego, który otwiera drogę do pozyskania 65 mld zł (11,4 mld euro) z unijnego Społecznego Funduszu Klimatycznego. Polska będzie jego największym beneficjentem, a 37,5 proc. budżetu zostanie przeznaczone na bezpośrednie wsparcie osób narażonych na ubóstwo transportowe. Organizacje branżowe oceniają jednak, że walka z tym zjawiskiem może się okazać nieskuteczna. W toku konsultacji zgłosiły swoje zastrzeżenia co do priorytetów w wydatkach i sposobu wsparcia inwestycji w transport rowerowy.
Prawo
Firmy będą mogły przetestować krótszy tydzień pracy z rządowym wsparciem. Nabór wniosków ruszy w sierpniu

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej uruchamia pilotaż krótszego tygodnia pracy. Zainteresowane wzięciem w nim udziału firmy będą się mogły ubiegać o wsparcie finansowe ze strony rządu. Politycy Nowej Lewicy, którzy są pomysłodawcami testu tego rozwiązania, przekonują, że finalnie zyskają na nim wszyscy, zarówno pracownicy, jak i pracodawcy, a ostrzeżenia o spodziewanych problemach gospodarki są mocno przesadzone.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.