Castorama świętuje 24. urodziny specjalną loterią – do wygrania 3 domki rekreacy
Castorama już po raz 24. zaprasza klientów do wspólnego świętowania z okazji swoich urodzin. Od 1. do 19. września br. każda osoba, która dokona zakupów na dowolną kwotę, oprócz paragonu czy faktury otrzyma zdrapkę, dzięki której może wygrać jedną z 20 tysięcy nagród rzeczowych, a także zarejestrować się w grze o domki rekreacyjne o powierzchni 35 m2 z dodatkową antresolą oraz ogrodzoną działką. Każdy z nich wybudowany został w niezwykle atrakcyjnej lokalizacji – w Beskidach, na Pomorzu oraz Warmii.
- Świętowanie kolejnych urodzin to dla nas ogromna radość, którą chcemy się dzielić z naszymi klientami. Obserwujemy, jak na fali doświadczeń związanych z pandemią, ewoluowały potrzeby związane z wypoczynkiem. Jak pokazują nasze najnowsze badania, aż 84% Polaków chciałoby mieć na własność niewielki dom poza miastem. Jako firma odpowiadająca na potrzeby klientów, bacznie obserwujemy rynek i widzimy, że klienci postawili właśnie na wypoczynek poza miastem. Cieszymy się, że od 24 lat możemy wspierać Polaków w ulepszaniu ich warunków mieszkaniowych, zapewniając wsparcie na każdym etapie prac i w różnych obszarach, również tych, związanych z wypoczynkiem – powiedział Beniamin Schön, Dyrektor ds. Klienta i Digitalu z Castorama Polska.
Wśród dodatkowych nagród rzeczowych w loterii Castoramy znalazły się karty podarunkowe o wartości 20, 50 oraz 100 zł, wkrętaki Bosch, zestawy mebli balkonowych Jumi oraz zestawy wkrętaków Topex.
Wyniki losowań publikowane będą w dniu emisji (7, 14 i 21 września br.) na stronie www.loteria-castorama.pl

Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Tylko 35 proc. Celów Zrównoważonego Rozwoju ONZ możliwe do osiągnięcia przed 2030 r. Potrzebna ściślejsza współpraca międzynarodowa
Jak wynika z raportu ONZ, choć w ciągu ostatniej dekady dzięki dążeniu do realizacji przyjętych celów udało się poprawić życie milionów ludzi na całym świecie, to jednak tempo zmian pozostaje zbyt wolne, by dało się je osiągnąć do 2030 roku. Postęp hamują przede wszystkim eskalacja konfliktów, zmiana klimatu, rosnące nierówności i niewystarczające finansowanie. Jak wynika ze sprawozdania Parlamentu Europejskiego, problemem jest także brak ścisłej współpracy międzynarodowej i sceptyczne podejście niektórych państw ONZ.
Przemysł spożywczy
UNICEF: Wszystkie dzieci poniżej piątego roku życia w Gazie cierpią z powodu niedożywienia. Sytuacja jest katastrofalna

Ataki Izraela na Strefę Gazy i jej izolacja doprowadziły do całkowitego załamania podstawowych usług i ograniczenia możliwości dostaw i dystrybucji pomocy humanitarnej – wskazuje UNICEF. W efekcie setki tysięcy Palestyńczyków są w sytuacji ciągłego zagrożenia życia i cierpią z powodu niedożywienia i głodu. Ta klęska dotyczy praktycznie wszystkich dzieci poniżej piątego roku życia. Konflikty są jednym z głównych przyczyn braku bezpieczeństwa żywnościowego, głodu i niedożywienia na świecie. Szczególnie dotyczy to Afryki i Azji Zachodniej.
Prawo
Branża ciepłownictwa czeka na unijną i krajową strategię transformacji. Liczy na większe fundusze i korzystne regulacje

Komisja Europejska zapowiedziała rozpoczęcie w I kwartale 2026 roku prac nad strategią dla ciepłownictwa i chłodnictwa. Nad tym strategicznym dokumentem w zakresie ciepłownictwa pracuje także polski rząd. Branża podkreśla, że obie te strategie będą miały kluczowe znaczenie dla trwającej transformacji w ciepłownictwie, czyli przyszłości ogromnych inwestycji, które czekają sektor do 2050 roku. Jednocześnie apeluje o większe wsparcie tego procesu ze środków publicznych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.