Manufaktura łączy siły z Łódź Summer Festival
W ostatni weekend lipca (27-28.07) w Łodzi będzie głośno dzięki Łódź Summer Festival! W Łodzi staną 3 festiwalowe sceny – na urodzinowej mapie miasta nie mogło zabraknąć Manufaktury, wieloletniego partnera Urodzin. Na Rynku Włókniarek Łódzkich stanie scena, na której zagrają: Fisz Emade Tworzywo, Mery Spolsky, Lady Pank i Oskar Cyms!
Scena w Manufakturze na Łódź Summer Festival będzie grać 27 i 28 lipca (sobota i niedziela). Line-up jest imponujący i dobrany pod różne gusta muzyczne: w sobotę zagrają Mery Spolsky i Fisz Emade Tworzywo, a 28 lipca Oskar Cyms oraz Lady Pank.
- Manufaktura kocha Łódź i od wielu lat jest dumnym partnerem obchodów urodzin miasta. Na najważniejszym, bezpłatnym, plenerowym Łódź Summer Festival, nie mogło zabraknąć i naszej sceny. Przez dwa weekendowe wieczory nasz rynek będzie tętnił wspaniałą energią i najlepszą polską muzyką – mówi Monika Długosz-Łempicka, dyrektor marketingu Manufaktury.
- 3 plenerowe sceny, line-up jak na największych festiwalach – dla nikogo nie zabraknie atrakcji. I w taki sposób też budowany jest program sceny Manufaktury. Na Łódź Summer Festival każdy znajdzie coś dla siebie - dla młodszego pokolenia zjawiskiem będzie Oskar Cyms czy Mery Spolsky, bezkompromisowa artystka, absolutna sceniczna petarda, starsze pokolenie będzie mogło bawić się przy hitach Lady Pank, a wszystkich połączą otulające dźwięki Fisza Emade Tworzywo – dodaje Daria Głowacka z Łódzkiego Centrum Wydarzeń.

Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

1 października ruszy w Polsce system kaucyjny. Część sieci handlowych może nie zdążyć z przygotowaniami przed tym terminem
Producenci, sklepy i operatorzy systemu kaucyjnego mają niespełna dwa miesiące na finalizację przygotowań do jego startu. Wówczas na rynku pojawią się napoje w specjalnie oznakowanych opakowaniach, a jednostki handlu powinny być gotowe na ich odbieranie. Część z nich jest już do tego przygotowana, część ostrzega przed ewentualnymi opóźnieniami. Jednym z ważniejszych aspektów przygotowań na te dwa miesiące jest uregulowanie współpracy między operatorami, których będzie siedmiu, co oznacza de facto siedem różnych systemów kaucyjnych.
Ochrona środowiska
KE proponuje nowy cel klimatyczny. Według europosłów wydaje się niemożliwy do realizacji

Komisja Europejska zaproponowała zmianę unijnego prawa o klimacie, wskazując nowy cel klimatyczny na 2040 roku, czyli redukcję emisji gazów cieplarnianych o 90 proc. w porównaniu do 1990 rok. Jesienią odniosą się do tego kraje członkowskie i Parlament Europejski, ale już dziś słychać wiele negatywnych głosów. Zdaniem polskich europarlamentarzystów już dotychczas ustanowione cele nie zostaną osiągnięte, a europejska gospodarka i jej konkurencyjność ucierpi na dążeniu do ich realizacji względem m.in. Stanów Zjednoczonych czy Chin.
Handel
Amerykańskie indeksy mają za sobą kolejny wzrostowy miesiąc. Druga połowa roku na rynkach akcji może być nerwowa

Lipiec zazwyczaj jest pozytywnym miesiącem na rynkach akcji i tegoroczny nie był wyjątkiem. Amerykańskie indeksy zakończyły go na plusie, podobnie jak większość europejskich. Rynki Starego Kontynentu nie przyciągają jednak już kapitału z taką intensywnością jak w pierwszej części roku. Z drugiej strony wyceny za oceanem po kolejnych rekordach są już bardzo wysokie, a wpływ nowego porządku celnego narzuconego przez Donalda Trumpa – na razie trudny do przewidzenia. W najbliższym czasie na rynkach można się spodziewać jeszcze większej zmienności i nerwowości, ale dopóki spółki pokazują dobre wyniki, przesłanek do zmiany trendu na spadkowy nie ma.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.