Komunikaty PR

Polscy celebryci interesują się grą na giełdzie w USA

2021-05-20  |  10:06
Biuro prasowe
Kontakt
Aneta Koszyczek
Agencja Face It!

ul. Bagatela 10 lok. 31
00-585 Warszawa
a.koszyczek|agencjafaceit.pl| |a.koszyczek|agencjafaceit.pl
794714937
www.agencjafaceit.pl

W efekcie współpracy powstały trzy spoty promocyjne.

Stoksoft zapewnia niezbędne szkolenia i działania prowadzące do skutecznego inwestowania. Wskazuje też na własne i zewnętrzne rozwiązania softwarowe tak, aby każdy mógł świadomie
i bezpiecznie inwestować swój kapitał na amerykańskiej giełdzie. Co istotne, nie potrzeba do tego wielkiej fortuny. Wystarczy już kilka tysięcy dolarów, którymi każdy zarządza według uznania i na swoim koncie. Ofertą firmy zainteresowały się znane i rozpoznawalne przedstawicielki polskiego show-biznesu,  m.in. Monika Zamachowska. W kolejce są też inne osoby np. aktorki.

- To co robimy jest taką ścieżką od A do Z dla człowieka, który zupełnie nie zajmuje się inwestowaniem. Po kilku miesiącach jest on już w stanie właściwie być samodzielny na rynku. Razem ze mną na co dzień w amerykańskie akcje inwestuje ponad 500 osób. Nasi klienci średnio osiągają zyski w okolicach kilkunastu procent rocznie, natomiast najskuteczniejsi potrafią przekroczyć próg 50% zysku  - mówi Paweł Zakrzewski, CEO Stoksoft.

Oferta firmy jest na tyle atrakcyjna, że osobiście przetestować ją postanowiła dziennikarka Monika Zamachowska, która otwarcie przyznaje, że do tej pory nie miała żadnego doświadczenia
w inwestowaniu pieniędzy na giełdach.

- Jestem kompletnym laikiem jeśli chodzi o inwestowanie. Myślałam, że to nie dla mnie. Jednak nadeszły niepewne czasy, gdy każdy grosz się liczy. Pomyślałam, że skorzystam z wiedzy Pawła, jak zacząć grać na giełdzie i nie żałuję - mówi Monika Zamachowska.

W ramach współpracy powstały trzy krótkie filmiki promocyjne z udziałem  dziennikarki, które będzie można obejrzeć na kanałach społecznościowych Stoksoft.

- Od lat dzielę się swoim doświadczeniem i wiedzą, ponieważ na świecie jest dużo, bardzo dużo pieniędzy. A to znaczy, że jest, co i między kogo dzielić – dodaje Zakrzewski.

Więcej o ofercie firmy Stoksoft można poczytać w tym miejscu: https://stoksoft.com

 

Stoksoft – to społeczność założona 11 lat temu przez Pawła Zakrzewskiego, dzięki której na co dzień ponad 500 osób inwestuje własny kapitał w akcje amerykańskie, a newsletter dociera do prawie 30.000 osób.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Agencja Face It!
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda BRAK ZDJĘCIA
2024-09-24 | 12:00

E-Shopping Group nawiązuje strategiczną współpracę z dystrybutorem elektroniki

Notowana na rynku NewConnect spółka z obszaru e-commerce podpisała umowę resellerską z dystrybutorem kamer sportowych i akcesoriów remowanej marki SJ CAM. Nowo zawarta współpraca rozszerza zasięg rynkowy spółki
Giełda SYGNIS notuje w pierwszym półroczu 2024 r. 4,8 mln zł ze sprzedaży netto
2024-08-19 | 09:35

SYGNIS notuje w pierwszym półroczu 2024 r. 4,8 mln zł ze sprzedaży netto

Polski producent deeptechowego hardware’u – SYGNIS SA – w pierwszej połowie br. wypracował ponad 4,8 mln zł przychodów ze sprzedaży netto. Notowana na rynku NewConnect
Giełda Wyniki Red Square Games za drugi kwartał 2024 r. zgodne z przewidywaniami.
2024-08-19 | 09:20

Wyniki Red Square Games za drugi kwartał 2024 r. zgodne z przewidywaniami.

Ponad 91 proc. wzrostu przychodów ze sprzedaży produktów w pierwszym półroczu 2024 r., w porównaniu r/r, odnotował notowany na rynku NewConnect producent i wydawca

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Do 2050 roku lotnictwo ma być zeroemisyjne. Do osiągnięcia tego celu konieczna jest wymiana floty i przejście na ekologiczne paliwa

Lotnictwo odpowiada za ok. 4 proc. całkowitej emisji gazów cieplarnianych w UE. Międzynarodowa Organizacja Lotnictwa Cywilnego (ICAO) prognozowała, że wraz z dynamicznym wzrostem ruchu lotniczego do 2050 roku emisje z lotnictwa mogą się potroić w porównaniu z 2015 rokiem. Dlatego dwa lata temu wszystkie państwa członkowskie tej organizacji przyjęły zobowiązanie, by w ciągu kolejnych 25 lat dążyć do zeroemisyjności. Eksperci oceniają, że do tego konieczne są co najmniej dwa warunki – przejście na ekologiczne paliwa lotnicze i modernizacja floty.

Prawo

Rośnie liczba wynalazków wykorzystujących sztuczną inteligencję. Za rozwojem technologii nie nadążają przepisy

W ciągu ostatnich 10 lat liczba patentów związanych z generatywną sztuczną inteligencją wzrosła z 733 w 2014 roku do ponad 14 tys. w 2023 roku – wynika z raportu Światowej Organizacji Własności Intelektualnej (WIPO). Łącznie w ciągu dekady przyznano niemal 54,5 tys. patentów dla tego typu wynalazków. Nie wszystkie kwestie związane z prawem własności intelektualnej, prawem autorskim, wykorzystaniem gen AI są uregulowane. – Potrzeba jeszcze trochę czasu, żeby znalazły się odpowiednie rozwiązania prawne, które pozwolą na ochronę rozwiązań wykorzystujących sztuczną inteligencję – ocenia Dorota Rzążewska, prezeska Polskiej Izby Rzeczników Patentowych.

DlaWas.info

Edukacja

MNiSW wspiera programy badawcze dotyczące żywienia. W planach jest też popularyzacja zdrowej diety

Resort nauki współfinansuje programy, które mają odpowiedzieć na wyzwania związane ze zdrowiem uczniów. Ruszyła właśnie kolejna edycja programu JEŻ – Junior-Edu-Żywienie, w którym rodzice i dzieci będą uczestniczyć w badaniu dotyczącym marnowania żywności. – Innym ważnym i nowatorskim komponentem jest program telewizyjny, który będzie popularyzował zdrowe żywienie – zapowiada Maciej Gdula, wiceminister nauki i szkolnictwa wyższego. Jak podkreśla, to przykład na to, jak wykorzystywać w praktyce wyniki badań naukowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.