Komunikaty PR

Polski fintech BidFinance z finansowym zastrzykiem od Funduszu FundingBox

2023-09-14  |  14:00
Biuro prasowe

Polska to jeden z najbardziej atrakcyjnych rynków dla inwestorów, zainteresowanych rozwojem branży finansowej. Liczba podmiotów systematycznie rośnie, a niektóre mogą poszczycić się szybkim awansem w oczach funduszy z pozycji start-upu o ciekawej koncepcji do fintechu z ogromnym potencjałem rozwoju i generowania zysków. BidFinance, na rynku polskim pierwsze fintechowe rozwiązanie budujące tak transparentny i bezpieczny standard dla branży finansowej, jeszcze niedawno startował ze swoją działalnością, a dziś ogłasza pozyskanie inwestycji od renomowanego funduszu FundingBox oraz grupy prywatnych inwestorów. Wszystko po to, aby umocnoć swoją rynkową pozycję i przyspieszyć międzynarodową ekspancję. BidFinance to polski fintech, serwis aukcyjny i narzędzie skierowane do firm, które zajmują się kupnem i sprzedażą pakietów długów, w tym m.in. banków, instytucji finansowych, firm leasingowych itp.

 

Inwestycja od funduszu FundingBox to znak rozpoznawczy dla wiarygodności rozwiązania BidFinance, szczególnie w oczach dużych instytucji finansowych. Fundusz ten, specjalizujący się w finansowaniu innowacyjnych projektów technologicznych, dostrzegł potencjał i wartość, jakie platforma BidFinance wnosi do sektora handlu portfelami wierzytelności.

“Dla nas to milowy krok pod wieloma względami. Po pierwsze, strategiczny sojusz z FundingBox, renomowanym graczem na międzynadrodowej arenie inwestycyjnej, wnosi bogactwo wiedzy i zasobów, umożliwiając BidFinance wejście na nowe rynki. Wspólnie mamy szansę wytyczyć nowe ścieżki i otworzyć możliwości globlanego rozwoju. Inwestycja ta nie tylko napędzi rozwój BidFinance, ale i umożliwi rozbudowę dodatkowych funkcjonalności platformy aukcyjnej.” - powiedział Żenia Karastoyanov, CEO Bidfinance.

 

 

Wzrost bezpieczeństwa i rentowności sprzedaży portfeli

 

BidFinance jest platformą aukcyjną, która zmienia sposób, w jaki firmy handlują portfelami wierzytelności. Zapewnia efektywność, przejrzystość a tym samym bezpieczeństwo transakcji sprzedaży. Rozwiązanie to umożliwia przedsiębiorstwom, w tym dużym instytucjom finansowym, takim jak banki, telekomy, czy firmy leasingowe - sprzedawanie portfeli długów w sposób cyfrowy, z wykorzystaniem rywalizacji kupujących w trakcie aukcji real time - to pierwsze tego rodzaju rozwiązanie na polskim rynku.  

BidFinance dotychczas rozwijało się w ramach Digital Ocean Ventures, pierwszego inwestora w zespole założycielskim. Startup studio Digital Ocean Ventures działa na rzecz wsparcia i

rozwoju młodych przedsiębiorstw, oferując nie tylko kapitał, lecz także ekspertyzę i sieć kontaktów w celu przyspieszenia procesu wzrostu. Partnerzy funduszu wywodzą się z branży bankowej. Pozyskane w ramach inwestycji środki pozwolą na dalszy rozwój technologiczny oraz skoncentrowanie się na realizacji ambitnych celów, jakie BidFinance planuje na przyszłość.

 

O BidFinance

BidFinance to platforma, która rewolucjonizuje obrót portfelami wierzytelności za pośrednictwem nowoczesnej aukcji internetowej, co pozwala spotkać się zarówno Sprzedającym jak i Kupującym w jednym miejscu. To narzędzie, które dzięki transparentności, prostocie i szybkości działania wspiera obie strony transakcji w procesie przetargowym, zapewniając jednocześnie najwyższe standardy bezpieczeństwa w zakresie wymiany informacji. Przejrzysta i intuicyjna w obsłudze platforma znacząco ułatwia proces handlu wierzytelnościami i pozwala na szybsze osiągnięcie celów biznesowych. Jesteśmy członkiem takich organizacji branżowych, jak: Polski Związek Instytucji Pożyczkowych, Polski Związek Zarządzania Wierzytelnościami, Fintech Poland.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Finanse Ailleron Innovation Forum 2025: Innowacje, które realnie zmieniają sektor finansowy Biuro prasowe
2025-06-30 | 15:00

Ailleron Innovation Forum 2025: Innowacje, które realnie zmieniają sektor finansowy

Ailleron Innovation Forum w Krakowie stało się centrum przełomowych idei i globalnych inspiracji. Liderzy FinTech spotkali się 12 czerwca  w Muzeum Sztuki i Techniki
Finanse Bitget dołącza do Organizacji UNICEF Game Changers, aby umożliwić edukację w zakresie blockchain dla 300 tys. osób w 2025 r.
2025-06-16 | 13:15

Bitget dołącza do Organizacji UNICEF Game Changers, aby umożliwić edukację w zakresie blockchain dla 300 tys. osób w 2025 r.

Wiodąca giełda kryptowalutowa Bitget i UNICEF Luksemburg ogłaszają nawiązanie współpracy w celu rozwijania umiejętności cyfrowych i technologicznych wśród
Finanse Przedsiębiorcy oczekują sprawiedliwego traktowania przez organy podatkowe
2025-06-11 | 17:00

Przedsiębiorcy oczekują sprawiedliwego traktowania przez organy podatkowe

- Wkrótce będziemy omawiać 13 pakiet deregulacyjny. Mamy już 350 propozycji zmian w przepisach, z tego 150 skierowanych do realizacji. Obecna deregulacja poprawiła atmosferę

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Polityka

Transport

Kończą się konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego. 2,4 mld euro trafi na sektor transportu po 2026 roku

Dobiegają końca konsultacje społeczne Planu Społeczno-Klimatycznego, tzw. KPO2, który ma być podstawą do wypłaty środków z nowego instrumentu finansowego Unii Europejskiej – Społecznego Funduszu Klimatycznego. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej zapowiada, że mają one trafić m.in. na walkę z tzw. ubóstwem transportowym, łagodzenie skutków wprowadzenia ETS2 i unowocześnienie kolei, które stanowi ogromne wyzwanie.

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.