Polski inżynier w Anglii podbija rynek krawatów
Agencja Face It!
ul. Bagatela 10 lok. 31
00-585 Warszawa
a.koszyczek|agencjafaceit.pl| |a.koszyczek|agencjafaceit.pl
794714937
www.agencjafaceit.pl
Już sama historia powstania krawatów MakTie jest ciekawa. Mariusz Makowski jako inżynier do pracy na budowie chodzi elegancko ubrany. Brytyjska pogoda, czyli częsty deszcz i silny wiatr, sprawiały, że jego dotychczasowy krawat fruwał na lewo i prawo, a przy każdym schyleniu wysuwał się spod marynarki. Makowski wpadł więc na pomysł, aby opracować komfortowy krawat. Po kilkumiesięcznych testach postanowił wprowadzić go na rynek i ułatwić życie wielu innym mężczyznom.
- Krawaty MakTie są w 100% klasyczne. Ich konstrukcja nie uległa zmianie, więc wyglądają naturalnie. Najważniejsze, że można przypiąć go do guzików koszuli. W wąskiej części krawata zastosowałem szereg dziurek oraz dwie szlufki zamiast jednej. Tą wąską część krawata przekłada się przez te dwie szlufki i dopina się do guzików koszuli. Dzięki temu patentowi krawat jest zawsze na swoim miejscu - wyjaśnia Mariusz Makowski, szef MakTie.
Produkt polskiego inżyniera jest na tyle elegancki i wygodny w pracy, że chętnie sięgają po niego prezenterzy telewizyjni, stewardessy w samolotach, kierowcy autobusów czy osoby prowadzące wszelkiego rodzaju imprezy. Korzystają z niego także klienci indywidualni.
- Moje rozwiązanie utrzymuje krawat blisko koszuli, przez co zwiększa komfort, poprawia wygląd oraz bezpieczeństwo. Przy okazji chroni przed przypadkowym zabrudzeniem. Wielu mężczyzn doceniło zalety tego krawatu. Mam coraz więcej zamówień, dlatego postanowiłem go zabezpieczyć światowym patentem – dodaje Makowski.
Ceny krawatów MakTie wynoszą od 24.99 do 29,99 funtów GBP. Są one dostępne w sklepie internetowym pod adresem www.maktie.co.uk

Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?

Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025

PGE Baltica, CRIST, WIKE i Grupa Przemysłowa Baltic chcą współpracować przy budowie statków instalacyjnych i serwisowych
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

W tym tygodniu Komisja Europejska przedstawi projekt budżetu na lata 2028–2034. To będzie pierwsza długoletnia perspektywa czasu wojny
16 lipca Komisja Europejska przedstawi swój pomysł na budżet w kolejnej siedmioletniej perspektywie. Projekt ma przewidywać mniej programów, większy udział kwot niezaplanowanych, a także mechanizmy i rezerwy, które umożliwią szybszą i bardziej elastyczną reakcję na zmieniające się potrzeby. Więcej w nim będzie również środków przewidzianych na wzmocnienie bezpieczeństwa. W maju Parlament Europejski odrzucił w głosowaniu propozycję KE, by budżety przewidziane na okres po roku 2027 konstruować tak jak KPO.
Polityka
P. Müller: Wnioski z ludobójstwa w Srebrenicy szczególnie aktualne w kontekście ukraińskim. Społeczność międzynarodowa nie może przymykać oczu

W ubiegłym tygodniu obchodzono 30. rocznicę ludobójstwa w Srebrenicy, gdzie z rąk Serbów w lipcu 1995 roku zginęło ponad 8 tys. bośniackich mężczyzn i chłopców. To jeden z najciemniejszych rozdziałów najnowszej historii Europy – podkreślali szefowie instytucji UE. – To także lekcja dla społeczności międzynarodowej, która nabiera szczególnego znaczenia w kontekście agresji Rosji na Ukrainę – mówi Piotr Müller, europoseł z PiS.
Media i PR
Parlament Europejski wzywa do większej ochrony wolności dziennikarzy. Wiceprzewodnicząca: media mają pełnić funkcję kontrolną, a niektórym rządom to się nie podoba

8 sierpnia br. w państwach członkowskich UE zacznie obowiązywać europejski akt o wolności mediów. Przepisy rozporządzenia mają chronić pluralizm i niezależność mediów. Jak wynika z nowego raportu KE dotyczącego praworządności, wciąż jest to obszar, w którym jest dużo zagrożeń. Również Parlament Europejski wzywa kraje członkowskie do intensywnych wysiłków na rzecz wolności mediów i ochrony dziennikarzy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.