Polski inżynier w Anglii podbija rynek krawatów
Agencja Face It!
ul. Bagatela 10 lok. 31
00-585 Warszawa
a.koszyczek|agencjafaceit.pl| |a.koszyczek|agencjafaceit.pl
794714937
www.agencjafaceit.pl
Już sama historia powstania krawatów MakTie jest ciekawa. Mariusz Makowski jako inżynier do pracy na budowie chodzi elegancko ubrany. Brytyjska pogoda, czyli częsty deszcz i silny wiatr, sprawiały, że jego dotychczasowy krawat fruwał na lewo i prawo, a przy każdym schyleniu wysuwał się spod marynarki. Makowski wpadł więc na pomysł, aby opracować komfortowy krawat. Po kilkumiesięcznych testach postanowił wprowadzić go na rynek i ułatwić życie wielu innym mężczyznom.
- Krawaty MakTie są w 100% klasyczne. Ich konstrukcja nie uległa zmianie, więc wyglądają naturalnie. Najważniejsze, że można przypiąć go do guzików koszuli. W wąskiej części krawata zastosowałem szereg dziurek oraz dwie szlufki zamiast jednej. Tą wąską część krawata przekłada się przez te dwie szlufki i dopina się do guzików koszuli. Dzięki temu patentowi krawat jest zawsze na swoim miejscu - wyjaśnia Mariusz Makowski, szef MakTie.
Produkt polskiego inżyniera jest na tyle elegancki i wygodny w pracy, że chętnie sięgają po niego prezenterzy telewizyjni, stewardessy w samolotach, kierowcy autobusów czy osoby prowadzące wszelkiego rodzaju imprezy. Korzystają z niego także klienci indywidualni.
- Moje rozwiązanie utrzymuje krawat blisko koszuli, przez co zwiększa komfort, poprawia wygląd oraz bezpieczeństwo. Przy okazji chroni przed przypadkowym zabrudzeniem. Wielu mężczyzn doceniło zalety tego krawatu. Mam coraz więcej zamówień, dlatego postanowiłem go zabezpieczyć światowym patentem – dodaje Makowski.
Ceny krawatów MakTie wynoszą od 24.99 do 29,99 funtów GBP. Są one dostępne w sklepie internetowym pod adresem www.maktie.co.uk

Gospodarka przyszłości zaczyna się dziś. Liderzy odpowiedzialnego biznesu na Sustainable Economy Summit już 27-28 maja

Rada Przedsiębiorców apeluje o podpisanie ustawy o składce zdrowotnej

Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Norwegia i Islandia mocniej rozważają dołączenie do UE. To byłyby ważne decyzje dla Polski
W Norwegii i na Islandii coraz częściej wspomina się o potencjalnej akcesji do Unii Europejskiej. Możliwe, że w obu tych krajach odbędą się referenda, które zbadają poparcie dla tej idei w społeczeństwach. Zdaniem europosła KO akcesja obu północnych państw byłaby znaczącym wzmocnieniem dla UE, ale także ważną decyzją dla Polski.
Infrastruktura
Senat zajmie się ustawą o jawności cen lokali na sprzedaż. W praktyce ustawa obejmie tylko 12 proc. rynku

Ustawa o jawności cen miała na celu ułatwić klientowi szybkie sprawdzenie aktualnych cen mieszkań i lepsze zrozumienie oferty dewelopera. Przedstawiciele branży mówią wprost: idea ustawy jest słuszna, jednak kształt, jaki przybrała w praktyce, podobnie jak tryb jej uchwalenia, budzi już niepokój. Błyskawiczny tryb procedowania sprawił, że powstała ustawa, która obejmie 12,4 proc. rynku. Zdaniem Polskiego Związku Firm Deweloperskich ostatnią deską ratunku, by poprawić ten akt, jest Senat, który zajmie się nim już podczas wtorkowego posiedzenia komisji infrastruktury.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.