Komunikaty PR

Polski producent mebli odpowiedzialny za aranżacje najdroższych butików!

2020-06-30  |  17:00
Biuro prasowe

RC Design zajmuje się nie tylko projektami opartymi na indywidualnych potrzebach klienta, ale także wysokiej klasy produkcją i profesjonalnym montażem. Zabudowy ścienne, gabloty, meble wolnostojące, schody, panele tapicerowane – firma zapewni kompleksową realizację projektu nawet najbardziej wymagającego klienta. Polski producent z podłódzkiego Brzozowa ceniony jest wśród europejskich inwestorów.

Światowe uznanie

RC Design realizuje zlecenia zarówno we wnętrzach komercyjnych, jak i prywatnych. Do tej pory większość projektów odbywa się dzięki poleceniom zadowolonych klientów, którzy sami także wracają z nowymi zleceniami. Co doceniają kontrahenci? Przede wszystkim kompleksowość i dbałość o najmniejszy szczegół. Dzięki własnej ślusarni, producent zapewnia wysokiej jakości konstrukcje i detale metalowe. Wszystkie elementy są dopasowywane i dopracowywane na etapie wczesnej produkcji, co wpływa na efekt końcowy. Każde zlecenie wykonywane jest od A do Z, dzięki wykwalifikowanej załodze i 20-letniemu doświadczeniu.

Do każdego klienta podchodzimy indywidualnie. Nasz zespół dokłada wszelkich starań, by na każdym etapie produkcji kontrahenci czuli, że realizujemy projekt profesjonalnie i z dbałością o każdy szczegół. Wysyłamy próbki materiałów, tak by nasi klienci mieli możliwość wyboru surowców, z jakich przygotowana zostanie aranżacja. Zawsze dotrzymujemy również ustalonych terminów. Liczymy się z tym, że zamknięcie butiku nawet na jeden dzień to straty dla naszych kontrahentów – opowiada Rafał Cebula, Prezes Zarządu RC Design.

Indywidualne podejście – klucz do sukcesu

Producent wykonuje zabudowy meblowe, korzystając z szerokiej gamy surowców – szkła, metali i materiałów naturalnych, które wybiera specjalnie wedle upodobań każdego klienta. Przed produkcją skomplikowanych elementów załoga producenta zawsze zaczyna od prototypów. Zdarza się, że fragmenty trzeba dopasować ręcznie tak, aby wszystko idealnie tworzyło całość. Gdy wszyscy są zadowoleni z efektu, powstaje gotowy mebel z docelowego materiału. RC Design specjalizuje się przede wszystkim w meblach lakierowanych i fornirowanych, a zaplecze maszynowe pozwala załodze na wykonywanie elementów meblowych giętych oraz wytwarzanie skomplikowanych brył 3D dzięki pięcioosiowej maszynie numerycznej CNC.

 

Gotowość do każdego wyzwania

Jak RC Design udało się zyskać zaufanie najbardziej ekskluzywnych, światowych marek?        To nie tylko najwyższej jakości wykonanie danej realizacji, ale również podejście zespołu, który zawsze jest gotów sprostać trudnościom i wymaganiom, jakie stawia wieloetapowe zlecenie. Przed realizacją projektu niezbędne są pomiary, zazwyczaj wykonywane w otwartym dla klientów sklepie, co niestety oznacza wiele niedogodności. Zabudowy meblowe ograniczają dojście do ścian, a listwy i wyposażenie przeszkadzają w idealnym dostępie. Co więcej, inwestorzy często proszą o pomiary nocne, tak aby prace były niezauważalne dla klientów. Gdy nie da się dokładnie oszacować pomiarów, eksperci RC Design ostatnie elementy dopasowują podczas montażu w butiku. Zdarza się, że są one bardzo małe, co utrudnia pracę i przemieszczanie. Dodatkowym utrudnieniem są także wąskie uliczki w centrach miast, takich jak Saint-Tropez czy Grenoble, gdzie większe gabarytowo pojazdy nie są w stanie dojechać. Podczas transportu, wszystkie elementy są w odpowiedni sposób zabezpieczone, by nie zostały uszkodzone.

Realizacja projektów, których podejmuje się RC Design, trwa około 2 miesięcy. Składa się na nią przygotowanie dokumentacji technicznej oraz technologicznej, produkcja poszczególnych elementów aranżacji oraz dostarczenie i montaż. Dzięki uwzględnieniu estetycznych i  funkcjonalnych preferencji konsumentów, RC Design wyposaża również międzynarodowe hotele, restauracje oraz sale koncertowe. Jako kraj, możemy się pochwalić światowej klasy producentem, który ceniony jest wśród najbardziej wymagających klientów, jakimi są najdroższe, ekskluzywne marki.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Biura podróży w Galerii Katowickiej już otwarte Biuro prasowe
2020-07-07 | 15:00

Biura podróży w Galerii Katowickiej już otwarte

Od 1 lipca znów czynne są biura podróży w Galerii Katowickiej. Dla wszystkich, którzy myślą o wakacyjnym wyjeździe, ITAKA, Rainbow, TUI oraz Coral Travel Wezyr Holidays
Handel V rok wzrostu rynku chemii budowlanej
2020-07-07 | 11:30

V rok wzrostu rynku chemii budowlanej

Firma badawcza IBP Research specjalizująca się w analizach rynku chemicznego i materiałów budowlanych, dokonała syntezy raportów własnego autorstwa z 2019 r. i zagregowała dane
Handel Wzrost przychodów Plantwear w II kwartale o 32,9 proc. r/r
2020-07-07 | 09:00

Wzrost przychodów Plantwear w II kwartale o 32,9 proc. r/r

Plantwear, notowany na NewConnect lider internetowej sprzedaży drewnianych akcesoriów lifestylowych, w II kwartale 2020 roku osiągnął niespełna 2,2 mln zł przychodów netto ze

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Farmacja

Powoli wracamy do planowych zabiegów i wizyt u lekarzy. Telemedycyna może pomóc w walce z rosnącymi kolejkami

Pandemia przyczyniła się do skokowego wzrostu popularności telemedycyny. Już na początku większość szpitali, przychodni i placówek medycznych wprowadziła zdalne konsultacje online i przez telefon, co umożliwiło zasięgnięcie porady lekarza, a także  wystawienie zwolnienia, skierowania czy recepty bez konieczności osobistego kontaktu. Do tej formy przekonali się zarówno lekarze, jak i pacjenci. Aż 74 proc. pacjentów chce korzystać z telemedycyny nawet po zakończeniu pandemii – wynika z badań Grupy LUX MED. Obecnie firma dostarcza prawie 20 tys. usług telemedycznych dziennie.

Praca

Branża sprzedaży bezpośredniej od początku pandemii notuje rekordowe wzrosty obrotów. Szybko rośnie też zapotrzebowanie na sprzedawców

Sprzedaż bezpośrednia w czasie lockdownu i stopniowego odmrażania handlu notuje rekordowe wzrosty obrotów. Od początku marca do końca maja branża sprzedaje średnio o 30 proc. więcej niż rok temu. W przypadku części firm wzrosty sięgają nawet 85 proc. Zwiększa się także zapotrzebowanie na nowych sprzedawców – poziom rekrutacji jest czterokrotnie wyższy niż przed rokiem. – Wirus nas nie zaskoczył. Już od kilku lat stopniowo przechodziliśmy na nowe technologie i inne sposoby komunikacji ze sprzedawcami i klientami – tłumaczy Mirosław Luboń, dyrektor generalny Polskiego Stowarzyszenia Sprzedaży Bezpośredniej.

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Handel

Co czwarty internauta woli robić zakupy w sieci niż w tradycyjnych sklepach. Rozszerzona rzeczywistość może zmniejszyć liczbę zwrotów

Migracja konsumentów z trybu offline do online trwa już od dawna, ale pandemia SARS-CoV-2 okazała się katalizatorem, który przyspieszył ten proces. W sieci kupuje już 72 proc. Polaków, a więcej niż co czwarty częściej wybiera obecnie ten kanał zakupowy m.in. ze względu na wygodę, szybkość i większe bezpieczeństwo. Zyskały kategorie, które w e-commerce dobrze radziły sobie już wcześniej, jak moda i uroda czy elektronika, ale Polacy przekonali się również do kupowania w internecie produktów spożywczych. Rosnącą rolę w e-zakupach odgrywają technologie, jak np. rozszerzona rzeczywistość, które pozwalają lepiej dopasować produkt i zminimalizować ryzyko zwrotów.

Problemy społeczne

Przez koronawirusa Polki obawiają się o swoją zawodową przyszłość. Co trzecia rozważa wyjazd do pracy za granicę

Pandemia koronawirusa ma wpływ na życie zawodowe niemal 70 proc. Polek, głównie młodych. Dla wielu z nich jest to wpływ negatywny – pracę już straciło 15 proc., a 18 proc. pracuje w mniejszym wymiarze czasu – wynika z badania IQS na zlecenie Promedica24. W związku z tym coraz więcej kobiet szuka pracy za granicą. Co trzecia przyznaje, że rozważa emigrację zarobkową, przede wszystkim do Niemiec. Ponad 20 proc. z nich chciałoby podjąć pracę przy opiece nad seniorami.