Polski zespół międzynarodowej firmy IT SOFTSWISS zwiększył się o 98 procent
SmartContent
ul. Walecznych 5
50-341 Wrocław
press|smart-content.pro| |press|smart-content.pro
726127344
https://smart-content.pro/
Międzynarodowa firma informatyczna SOFTSWISS podsumowała wyniki trzeciego roku działalności na polskim rynku. Pozycja globalnego producenta oprogramowania została dodatkowo wzmocniona w ramach lokalnego sektora IT dzięki zwiększeniu liczby pracowników i rozbudowie lokalnych centrów rozwoju. W minionym roku polski zespół zwiększył się prawie dwukrotnie i obecnie liczy 450 osób - wzrost w porównaniu z zeszłym rokiem stanowi 98%.
W Poznaniu z powodzeniem już od kilku lat działa pierwsze polskie centrum rozwoju, a wiosną tego roku SOFTSWISS świętował otwarcie nowego biura w prestiżowej biznesowej dzielnicy Warszawy, umacniając tym samym swoją obecność w stołecznym hubie IT. W komfortowych warunkach biurowych pracują specjaliści zarówno z działów technicznych, jak i serwisowych, którzy zajmują się tworzeniem i promocją produktów technologicznych. W październiku 2023 r. SOFTSWISS przeniósł swoją działalność do komplesku biznesowego NOWY RYNEK w Poznaniu.
W bieżącym roku przedsiębiorstwo SOFTSWISS ogłosiło się marką odpowiedzialną społecznie. Jeden z kluczowych projektów w tym zakresie miał miejsce w okresie letnim. Zdając sobie sprawę z dużej liczby specjalistów IT, którzy w ciągu ostatnich kilku lat wybrali Polskę jako kraj do życia i pracy, pojawił się pomysł, aby zjednoczyć lokalną społeczność migrantów IT i pomóc im łatwiej przystosować się do nowego miejsca. Tak narodził się zakrojony na szeroką skalę projekt "Smart City Walks with SOFTSWISS". Była to seria interaktywnych dwugodzinnych wycieczek, które odbywały się w Warszawie, Krakowie, Gdańsku, Wrocławiu i Poznaniu przez całe lato. Dzięki poznawaniu historii i kultury najważniejszych miast, firmie SOFTSWISS udało się sprawić, że ponad 500 profesjonalistów IT, a także ich rodziny i przyjaciele, poczuli się prawdziwą częścią lokalnych środowisk w całej Polsce.
Wśród działań firmy pojawiło się również wspieranie globalnych inicjatyw prozdrowotnych – zarówno wśród kobiet, jak również mężczyzn. Warto zauważyć, że skład zespołu SOFTSWISS w kwestiach równości płci wyraźnie różni się od innych w sferze iGaming – na całym świecie pracuje tu ponad 1700 osób, a stosunek kobiet do mężczyzn wynosi około 50/50.
W październiku międzynarodowy deweloper dołączył do globalnego ruchu przeciwko rakowi piersi o nazwie Pink October. Zorganizowano stream online dla pracownic z onkologiem, mammologiem i członkiem Europejskiego Stowarzyszenia Onkologów Medycznych (ESMO), który opowiadał o profilaktyce raka piersi. Z myślą o żeńskiej części zespołu firma zwróciła koszty wykonania badania USG piersi lub mammografii.
W listopadzie SOFTSWISS wsparł coroczną kampanię Fundacji Movember. Pracownicy z różnych działów wzięli udział w wyzwaniu zapuszczenia wąsów i brody, aby zwrócić uwagę na problematykę nowotworu prostaty, a także w wyzwaniu MOVEmber Step, czyli rywalizacji w liczbie pokonanych kroków. Dzięki akcji wspólnie przeszli i przebiegli ponad 12 000 kilometrów w ciągu miesiąca. Wszyscy uczestnicy międzynarodowej kampanii mogli również uzyskać odpowiedzi na swoje pytania od urologa i androloga.
– Trzy lata zrównoważonego rozwoju i wzrostu na polskim rynku to poważny wynik dla SOFTSWISS jako międzynarodowej firmy IT, która wybrała Polskę na miejsce życia i pracy swoich pracowników. Jesteśmy dumni, że w tym roku udało nam się zaistnieć w branży IT nie tylko w zakresie rozwoju innowacyjnych produktów, ale także poprzez pokazanie się w roli marki wspierającej globalne inicjatywy społeczne. tym samym kierując się naszymi wartościami i dbając o naszych pracowników – mówi Maciej Wieczorek, Dyrektor Regionalny SOFTSWISS. – Podstawą naszego sukcesu są ludzie i to dzięki nim możemy notować tak dynamiczny rozwój w Polsce, a także myśleć o dalszym rozkwicie. Osoby poszukujące pracy postrzegają nas jako wiarygodną, międzynarodową firmę informatyczną, jednocześnie aspirując do tego, by stać się częścią naszego zespołu. Oznacza to, że idziemy w dobrym kierunku i będziemy nadal umacniać naszą pozycję na lokalnym rynku, zatrudniając coraz więcej lokalnych specjalistów.
INFORMACJA
SOFTSWISS to międzynarodowa firma produktowo-technologiczna z 15-letnim doświadczeniem, posiadająca oficjalne przedstawicielstwa w Polsce, Gruzji, na Malcie i Białorusi. Firma zatrudnia ponad 1700 osób. SOFTSWISS opracowuje innowacyjne oprogramowanie iGaming w obszarze kasyn on-line i platform gamingowych. Firma działa jako międzynarodowy software house, a dzięki ciągłemu rozwojowi otwiera nowe centra programistyczne, tworząc miejsca pracy dla specjalistów IT na całym świecie.
W 2022 roku firma otrzymała nagrodę SIGMA Europe w kategorii „Workplace of the Year”, a także nagrodę SIGMA CIS w kategorii Best affiliate tracking software. W 2023 roku zespół SOFTSWISS zdobył 10 różnych nagród iGaming, w tym Crypto Company of the Year, Platform Provider of the Year, Customer Service Support of the Year i Best Marketing Campaign.

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł
Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek
Polityka
Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro. Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.
Handel
Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.