Polski zespół międzynarodowej firmy IT SOFTSWISS zwiększył się o 98 procent
SmartContent
ul. Walecznych 5
50-341 Wrocław
press|smart-content.pro| |press|smart-content.pro
726127344
https://smart-content.pro/
Międzynarodowa firma informatyczna SOFTSWISS podsumowała wyniki trzeciego roku działalności na polskim rynku. Pozycja globalnego producenta oprogramowania została dodatkowo wzmocniona w ramach lokalnego sektora IT dzięki zwiększeniu liczby pracowników i rozbudowie lokalnych centrów rozwoju. W minionym roku polski zespół zwiększył się prawie dwukrotnie i obecnie liczy 450 osób - wzrost w porównaniu z zeszłym rokiem stanowi 98%.
W Poznaniu z powodzeniem już od kilku lat działa pierwsze polskie centrum rozwoju, a wiosną tego roku SOFTSWISS świętował otwarcie nowego biura w prestiżowej biznesowej dzielnicy Warszawy, umacniając tym samym swoją obecność w stołecznym hubie IT. W komfortowych warunkach biurowych pracują specjaliści zarówno z działów technicznych, jak i serwisowych, którzy zajmują się tworzeniem i promocją produktów technologicznych. W październiku 2023 r. SOFTSWISS przeniósł swoją działalność do komplesku biznesowego NOWY RYNEK w Poznaniu.
W bieżącym roku przedsiębiorstwo SOFTSWISS ogłosiło się marką odpowiedzialną społecznie. Jeden z kluczowych projektów w tym zakresie miał miejsce w okresie letnim. Zdając sobie sprawę z dużej liczby specjalistów IT, którzy w ciągu ostatnich kilku lat wybrali Polskę jako kraj do życia i pracy, pojawił się pomysł, aby zjednoczyć lokalną społeczność migrantów IT i pomóc im łatwiej przystosować się do nowego miejsca. Tak narodził się zakrojony na szeroką skalę projekt "Smart City Walks with SOFTSWISS". Była to seria interaktywnych dwugodzinnych wycieczek, które odbywały się w Warszawie, Krakowie, Gdańsku, Wrocławiu i Poznaniu przez całe lato. Dzięki poznawaniu historii i kultury najważniejszych miast, firmie SOFTSWISS udało się sprawić, że ponad 500 profesjonalistów IT, a także ich rodziny i przyjaciele, poczuli się prawdziwą częścią lokalnych środowisk w całej Polsce.
Wśród działań firmy pojawiło się również wspieranie globalnych inicjatyw prozdrowotnych – zarówno wśród kobiet, jak również mężczyzn. Warto zauważyć, że skład zespołu SOFTSWISS w kwestiach równości płci wyraźnie różni się od innych w sferze iGaming – na całym świecie pracuje tu ponad 1700 osób, a stosunek kobiet do mężczyzn wynosi około 50/50.
W październiku międzynarodowy deweloper dołączył do globalnego ruchu przeciwko rakowi piersi o nazwie Pink October. Zorganizowano stream online dla pracownic z onkologiem, mammologiem i członkiem Europejskiego Stowarzyszenia Onkologów Medycznych (ESMO), który opowiadał o profilaktyce raka piersi. Z myślą o żeńskiej części zespołu firma zwróciła koszty wykonania badania USG piersi lub mammografii.
W listopadzie SOFTSWISS wsparł coroczną kampanię Fundacji Movember. Pracownicy z różnych działów wzięli udział w wyzwaniu zapuszczenia wąsów i brody, aby zwrócić uwagę na problematykę nowotworu prostaty, a także w wyzwaniu MOVEmber Step, czyli rywalizacji w liczbie pokonanych kroków. Dzięki akcji wspólnie przeszli i przebiegli ponad 12 000 kilometrów w ciągu miesiąca. Wszyscy uczestnicy międzynarodowej kampanii mogli również uzyskać odpowiedzi na swoje pytania od urologa i androloga.
– Trzy lata zrównoważonego rozwoju i wzrostu na polskim rynku to poważny wynik dla SOFTSWISS jako międzynarodowej firmy IT, która wybrała Polskę na miejsce życia i pracy swoich pracowników. Jesteśmy dumni, że w tym roku udało nam się zaistnieć w branży IT nie tylko w zakresie rozwoju innowacyjnych produktów, ale także poprzez pokazanie się w roli marki wspierającej globalne inicjatywy społeczne. tym samym kierując się naszymi wartościami i dbając o naszych pracowników – mówi Maciej Wieczorek, Dyrektor Regionalny SOFTSWISS. – Podstawą naszego sukcesu są ludzie i to dzięki nim możemy notować tak dynamiczny rozwój w Polsce, a także myśleć o dalszym rozkwicie. Osoby poszukujące pracy postrzegają nas jako wiarygodną, międzynarodową firmę informatyczną, jednocześnie aspirując do tego, by stać się częścią naszego zespołu. Oznacza to, że idziemy w dobrym kierunku i będziemy nadal umacniać naszą pozycję na lokalnym rynku, zatrudniając coraz więcej lokalnych specjalistów.
INFORMACJA
SOFTSWISS to międzynarodowa firma produktowo-technologiczna z 15-letnim doświadczeniem, posiadająca oficjalne przedstawicielstwa w Polsce, Gruzji, na Malcie i Białorusi. Firma zatrudnia ponad 1700 osób. SOFTSWISS opracowuje innowacyjne oprogramowanie iGaming w obszarze kasyn on-line i platform gamingowych. Firma działa jako międzynarodowy software house, a dzięki ciągłemu rozwojowi otwiera nowe centra programistyczne, tworząc miejsca pracy dla specjalistów IT na całym świecie.
W 2022 roku firma otrzymała nagrodę SIGMA Europe w kategorii „Workplace of the Year”, a także nagrodę SIGMA CIS w kategorii Best affiliate tracking software. W 2023 roku zespół SOFTSWISS zdobył 10 różnych nagród iGaming, w tym Crypto Company of the Year, Platform Provider of the Year, Customer Service Support of the Year i Best Marketing Campaign.

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce

Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce

Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.