Ponad 2 tysiące produktów Pepco trafi na półki sklepów w UK i Irlandii

Dagmara Gac
Alert Media Communications
Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
dagmara.gac|alertmedia.pl| |dagmara.gac|alertmedia.pl
609 329 385
https://alertmedia.pl/
Produkty Pepco - od przyborów kuchennych, przez dekoracje łazienkowe, po elementy wystroju wnętrz – są już dostępne na półkach ponad 850 sklepów Poundland w Wielkiej Brytanii i Irlandii. Tym samym klienci z tych – liczących ponad 70 milionów mieszkańców – rynków zyskali dostęp do asortymentu, oferowanego w sklepach Pepco w całej Europie. Rozwój oferty koordynowany jest głównie z Poznania, gdzie mieści się centrala Pepco. Globalne zakupy realizowane są przez spółkę zależną Grupy – PGS, łączącą firmę bezpośrednio z ponad 700 producentami, co pozwala na wybór najlepszych jakościowo i cenowo produktów.
Z końcem stycznia na półki sklepów Poundland trafiły m.in. dobrze znane klientom Pepco naczynia kuchenne, świece, poduszki, zabawki, kubki, sztućce, ręczniki czy obrusy. Pojawienie się nowych akcesoriów domowych w Poundland jest następstwem ubiegłorocznych zmian w ofercie odzieżowej sieci, która obejmowała również wprowadzenie produktów zapewnianych przez Pepco, w tym w szczególności odzieży dziecięcej.
"To największa metamorfoza ogólnej oferty w trzydziestoletniej historii Poundland i bardzo ważna zmiana dla naszych klientów, nie tylko ze względu na doskonałą wartość nowego asortymentu. Ukończenie przejścia zarówno z asortymentu odzieżowego, jak i domowego do odnowionych linii produktowych zapewnianych przez Pepco, nie tylko nada naszym sklepom nowy wygląd, ale także zapewni niesamowitą wartość, którą możemy zaoferować naszym klientom" – powiedział Tim Bettley, Commercial Director Poundland.
Rewolucja ofertowa w Poundland jest efektem ciągłego rozwoju Grupy Pepco, która stawia na sprawdzony, rentowny model sklepów, przekładający się na wzmacnianie marki wiodącego europejskiego detalisty. Ważną rolę w całym procesie odgrywa PGS, spółka zależna Grupy Pepco, od 2023 roku w pełni zintegrowana z biznesem Pepco i łącząca sieć z ponad 700 producentami.
„Dzięki współpracy z PGS, mamy bezpośredni dostęp do produktów u źródeł, co daje nam wyjątkowe możliwości ich rozwoju, dopasowania do potrzeb naszych klientów i negocjowania możliwie jak najniższych cen. W ten sposób możemy wybierać najciekawsze; najlepsze jakościowo i cenowo rozwiązania. A dodatkowo tworzyć i zamawiać produkty wyjątkowe i dostępne tylko w naszych sklepach. Kluczową rolę w tym procesie pełni dział Commercial Pepco, zatrudniający dziś 400 osób pracujących głównie w naszej siedzibie w Poznaniu, którzy odpowiedzialni są za kreowanie wyjątkowej oferty jak najlepiej odpowiadającej potrzebom naszych klientów, którzy poszukują produktów dobrej jakości, w niskiej cenie” – komentuje Agnieszka Jaworska Pepco Group Commercial Director.
***
Grupa Pepco
Grupa Pepco powstała w 2015 roku i składa się z silnych sieci detalicznych, tzn. Pepco, Dealz i Poundland, współpracujących z PGS, globalnym dostawcą. Grupa Pepco ma obecnie ponad 4800 sklepów w 21 krajach i zatrudnia ok. 47 000 osób.
Pepco
Pepco, tak zwany value retailer, to najszybciej rozwijająca się europejska sieć handlowa, oferująca odzież dla całej rodziny i artykuły dla domu w bardzo atrakcyjnych cenach. Po blisko 20 latach nieprzerwanego rozwoju sklepy Pepco są obecnie odwiedzane przez klientów przeprowadzających 30 milionów transakcji miesięcznie. Firma, której główna siedziba mieści się w Poznaniu, zatrudnia obecnie ponad 31 tysięcy pracowników w 19 krajach w całej Europie i posiada sieć ponad 3600 sklepów.
Kontakt dla mediów:
e-mail: pepco@alertmedia.pl

Pracownicy MediaMarkt King Cross w Poznaniu wspominają 20-lecie sklepu

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Marcowe promocje na smartfony Motorola
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Konsument

Model przewagi gospodarczej polskich firm oparty na taniej sile roboczej się wyczerpuje. Pora na konkurowanie marką i innowacją
Szybki rozwój gospodarczy ostatnich 20–30 lat Polska zawdzięcza dobrze wykwalifikowanej, ale i taniej sile roboczej, dzięki której produkty i usługi z naszego kraju konkurowały ceną z zachodnimi przy nie gorszej, a czasem i lepszej jakości. Ten etap dobiega końca. Polscy pracownicy zarabiają coraz więcej, muszą więc wnieść większą wartość dodaną, by rozwój mógł postępować, a same firmy podjąć walkę o konsumenta z globalnymi markami.
Polityka
Europa będzie się zbroić. Musi być gotowa na atak Rosji na kraj NATO w ciągu kilku najbliższych lat

Wybuch wojny w Ukrainie i obecna sytuacja geopolityczna oznaczają dla UE konieczność podnoszenia swojego bezpieczeństwa. Zwłaszcza że atak Rosji na kraj unijny nie jest niemożliwy. Oceny NATO, Niemiec, Polski, Danii i państw bałtyckich wskazują, że Rosja jest gotowa do ataku w ciągu od trzech do dziesięciu lat. – Priorytetem Europy powinno być dalsze wspieranie Ukrainy – przekonuje europoseł Dariusz Joński.
Handel
Kaucja na butelki i puszki już od października tego roku. Eksperci ostrzegają: to może podnieść koszty gospodarki odpadami

Polska przygotowuje się do jednej z największych zmian w systemie gospodarowania odpadami – od 1 października br. zacznie obowiązywać system kaucyjny. Wprowadzenie kaucji na butelki PET, puszki aluminiowe i szklane butelki wielorazowe ma na celu zwiększenie poziomu recyklingu i ograniczenie ilości odpadów w środowisku. Jednak, jak wskazują eksperci, nowe przepisy mogą się wiązać z wieloma wyzwaniami, w tym z wysokimi kosztami wdrożenia oraz możliwymi konsekwencjami dla konsumentów i samorządów.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.