Komunikaty PR

Ponad 30 000 osób zaszczepionych przeciw COVID-19 w placówkach Super-Pharm

2021-11-24  |  16:00
Biuro prasowe

Od lipca w wybranych lokalizacjach Super-Pharm działają punkty szczepień. Chętni mogą skorzystać z usług wykwalifikowanego personelu medycznego i zaszczepić się wszystkimi dostępnymi na rynku szczepionkami. Do tej pory z usługi szczepień w placówkach Super-Pharm skorzystało już ponad 30 000 osób.

 

Celem uruchomienia tymczasowych punktów szczepień w naszych placówkach jest usprawnienie procesu powszechnego szczepienia w naszym kraju. Wiemy, że pokonanie pandemii i powrót do normalności będą możliwe tylko wtedy, gdy przerwiemy cykl zakażeń. Szczepionka daje nam taką możliwość, a żeby efekty były jak najlepsze i jak najszybsze, wszyscy musimy być solidarni. – mówi Adam Kołodziejczyk, prezes zarządu Super-Pharm. 

 

Sczepienia wykonywane są w 75 placówkach Super-Pharm. Świadczący w nich usługi personel medyczny wykonał do tej pory ponad 30 000 szczepień. Najwięcej z nich odbyło się w lokalizacjach: Warszawa Puławska, Szczecin Posejdon oraz Gdańsk Forum. 

 

Pomieszczenia, w których prowadzone są szczepienia w placówkach Super-Pharm dostosowano do wymogów punktu szczepień. Są one wyposażone w odpowiedni sprzęt medyczny oraz spełniają warunki organizacyjno-techniczne. Pacjenci przyjmowani są przy zachowaniu reżimu sanitarnego zgodnie z aktualnymi wytycznymi. Każda zaszczepiona osoba na miejscu otrzymuje międzynarodowy certyfikat zaświadczający o przyjęciu szczepionki. 

 

Na szczepienie w punkcie szczepień można zapisać się przez:

  • Dedykowaną infolinię Super-Pharm 222 730 730
  • Internetowe Konto Pacjenta,
  • ogólnopolską infolinię pod numerem telefonu 989,
  • e-rejestrację dostępną na stronie http://www.gov.pl/szczepimysie.

Informacje o rejestracji na szczepienia przeciw COVID-19 dostępne są na oficjalnej stronie: https://www.gov.pl/web/szczepimysie/rejestracja.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zdrowie Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne? Biuro prasowe
2025-06-26 | 15:00

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Pieczarki to jedne z najczęściej wybieranych grzybów w polskich domach – są delikatne w smaku, łatwe w przygotowaniu i dostępne przez cały rok. Ale
Zdrowie Czy siedzący tryb życia powoduje żylaki u mężczyzn?
2025-06-25 | 10:20

Czy siedzący tryb życia powoduje żylaki u mężczyzn?

To, jak dużo siedzimy, bezpośrednio przekłada się na nasze zdrowie. Siedzący tryb życia sprzyja nie tylko nadmiarowym kilogramom, ale także deformacjom sylwetki, problemom
Zdrowie Wzrost alergii wśród dzieci. Wczesne rozpoczęcie leczenia może zatrzymać jej dalszy rozwój, zapobiec ciężkim powikłaniom i astmie
2025-06-24 | 15:00

Wzrost alergii wśród dzieci. Wczesne rozpoczęcie leczenia może zatrzymać jej dalszy rozwój, zapobiec ciężkim powikłaniom i astmie

Alergia to epidemia cywilizacyjna i jedno z największych wyzwań zdrowotnych XXI wieku – według badania sondażowego „Alergie w świadomości Polaków”

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Polityka

Transport

Kończą się konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego. 2,4 mld euro trafi na sektor transportu po 2026 roku

Dobiegają końca konsultacje społeczne Planu Społeczno-Klimatycznego, tzw. KPO2, który ma być podstawą do wypłaty środków z nowego instrumentu finansowego Unii Europejskiej – Społecznego Funduszu Klimatycznego. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej zapowiada, że mają one trafić m.in. na walkę z tzw. ubóstwem transportowym, łagodzenie skutków wprowadzenia ETS2 i unowocześnienie kolei, które stanowi ogromne wyzwanie.

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.