Porównywarki telefonów - pomoc przy zakupie smartfona
Smartfony są urządzeniami wspierającymi codzienne funkcjonowanie. Dla wielu to podręczny asystent, który pomaga m.in. organizować pracę. Nie tak łatwo wybrać smartfona, przeglądając ogromną ilość ofert dostępnych na rynku. Porównując między sobą poszczególne dane, można mieć dylemat na temat finalnego wyboru. W podjęciu decyzji pomóc może porównywarka smartfonów.
Porównanie telefonów - co jest ważne?
Porównywarki smartfonów to bezpłatne strony, które przedstawiają "suche" informacje. Nigdy nie są stronnicze, ponieważ żadna ze znanych marek nie płaci im za reklamę. Wchodząc na takie strony jak ta https://komorkomat.pl/telefony, nie trzeba obawiać się przedstawicieli handlowych, którzy będą chcieli na siłę wciskać poszczególne modele, ponieważ otrzymają od tego prowizję. Zasada funkcjonowania takich stron jest bardzo łatwa. Wystarczy wybrać poszczególne modele telefonów. Nie muszą to być nawet takie same marki. Porównywarka wskaże najważniejsze informacje, które pomóc mogą w podjęciu końcowej decyzji.
Parametry poszczególnych modeli
Powstaje pytanie o to, czy opłaca korzystać się z takich stron?
Oczywiście, że tak. Jest to bowiem strona, która w jednym miejscu pokazuje najważniejsze parametry poszczególnych modeli. Wśród takich najważniejszych informacji można wymienić: system operacyjny, dostępne funkcje, odporność na wodę i wilgoć, szybkie ładowanie, bateria, itd. Nie każdy jest ekspertem od wszystkiego. Dla jednych to aparat i możliwość wykonania wyraźnych zdjęć będzie ważna, a inny użytkownik będzie zwracał uwagę np. na możliwość wykorzystywania telefonu do podstawowych prac biurowych. Dobra porównywarka jest w stanie odpowiedzieć na najbardziej kłopotliwe pytania, które mogą kłębić się po głowie. Niezależnie od tego czy będzie to Samsung, iPhone, czy też jeszcze inna marka smartfona. W prosty sposób będzie można ustalić, który model telefonu będzie najlepszy.
Dobry telefon - co jest ważne?
Wybierając smartfon, na bieżąco warto przeglądać dostępne oferty, przyglądając się poszczególnym modelom. Zakup telefonu musi być podyktowany kilkoma czynnikami. Wśród nich można wymienić posiadany budżet. Do wyboru są bowiem urządzenia, których cena nie przekracza tysiąca złotych, ale także zdecydowanie droższe. Ustalenie własnych możliwości finansowych to jeden z ważniejszych czynników, aby taki wydatek nie okazał się nadmiernym wyzwaniem, powodującym kłopoty na innych polach. Znając odpowiedź na to pytanie, będzie można przejść do ustalenia innych parametrów.
Smartfon dopasowany do indywidualnych możliwości
Wśród innych czynników, wpływających na wybór smartfona, wymienić można:
• system operacyjny - najpopularniejszy to iOS (dostępny tylko w urządzeniach od Apple) i Android. Aczkolwiek, jest kilka innych, rzadziej wykorzystywanych we współczesnych telefonach:
• bateria - jak długo urządzenie będzie w stanie wytrzymać na jednym ładowaniu. Przy czym należy uwzględnić to, że im dłużej telefon będzie wykorzystywany do grania, surfowania po sieci, tym bateria będzie krócej trzymać;
• specyfikacja techniczna - wśród najważniejszych danych trzeba wymienić procesor, pamięć RAM, pamięć wbudowana telefonu, wielkość ekranu, karta graficzna (szczególnie jeżeli mowa jest o smartfonie wykorzystywanym do gier), aktualizacje systemu operacyjnego, które zapewnia producent.
Istotne są również opinie innych użytkowników, którzy są w stanie wskazać urządzenia warte uwagi.
Mnogość informacji może spowodować chwile zwątpienia. Dzięki porównywarkom można znaleźć odpowiedź na wiele pytań. Warto korzystać z takich stron - szczególnie jeżeli nie ma się fachowej wiedzy technicznej.
Źródło informacji: Komórkomat
Materiał promocyjny
PragmaGO implementuje infrastrukturę IT T-Mobile
Jak miasta inwestują w zieloną komunikację? Przegląd rozwiązań
Apel do posłów o doprecyzowanie Prawa Komunikacji Elektronicznej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Prawo
Ulga na badania i rozwój może być lekiem na rosnące koszty zatrudnienia. Korzysta z niej tylko 1/4 uprawnionych firm
Wysokie koszty zatrudnienia to w tej chwili jedno z poważniejszych wyzwań utrudniających działalność i hamujących rozwój polskich przedsiębiorstw. – Skuteczną odpowiedzią może być ulga badawczo-rozwojowa – wskazuje Piotr Frankowski, dyrektor zarządzający Ayming Polska. Ten instrument umożliwia odliczenie nawet 200 proc. kosztów osobowych, czyli m.in. wynagrodzeń, od podstawy opodatkowania. Ulgę B-+R zna 90 proc. rodzimych przedsiębiorstw, ale korzysta z niej mniej niż 1/4 uprawnionych. Firma, wspólnie z Konfederacją Lewiatan, przedstawiła rządowi szereg rekomendacji działań, które mogłyby te statystyki poprawić.
Farmacja
Diagnostyka obrazowa w Polsce nie odbiega jakością od Europy Zachodniej. Rośnie dostępność badań i świadomość pacjentów
Na podstawie wyników diagnostyki obrazowej, czyli m.in. tomografii komputerowej, USG, RTG czy rezonansu magnetycznego, podejmowanych jest nawet 80 proc. decyzji klinicznych. – Diagnostyka obrazowa będzie miała coraz większe znaczenie w medycynie – mówi prof. nadzw. dr hab. n. med. Jakub Swadźba, założyciel i prezes zarządu Diagnostyka SA. Jak ocenia, ten segment w Polsce jest już na światowym poziomie, a ostatnie lata przyniosły znaczący postęp związany z upowszechnieniem nowych technologii i nowoczesnych rozwiązań.
Ochrona środowiska
Europa przegrywa globalny wyścig gospodarczy. Nowa KE będzie musiała podjąć szybkie i zdecydowane działania
Udział Europy w światowej gospodarce się kurczy. Podczas gdy jeszcze w 2010 roku gospodarki UE i USA były mniej więcej tej samej wielkości, tak dekadę później, w 2020 roku Wspólnota znalazła się już znacznie poniżej poziomu amerykańskiego. – Niedługo jedynym, co Europa będzie mogła zaoferować światu, będą konsumenci – mówi europosłanka Ewa Zajączkowska-Hernik. Jak wskazuje, przywrócenie gospodarczej atrakcyjności UE powinno być priorytetem nowej Komisji Europejskiej, ale nie da się tego pogodzić z zaostrzeniem polityki klimatycznej.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.