Portal Nieruchomosci-online.pl z jesienną kampanią w TV i radio


Rafał Bieńkowski
NNV Sp z o.o.
ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 1
10-457 Olsztyn Olsztyn
rafal.bienkowski|nnv.pl| |rafal.bienkowski|nnv.pl
+48 690 303 185
https://www.nieruchomosci-online.pl/
„Tu zaczynają się emocje” — to hasło ogólnopolskiej kampanii promującej portal Nieruchomosci-online.pl, która potrwa aż do listopada. Marka będzie obecna m.in. w TVN, RMF FM i Radiu ZET.
Kampania Nieruchomosci-online.pl wpisuje się w okres letnio-jesienny, który charakteryzuje się powrotem wielu Polaków do poszukiwań nieruchomości po wakacyjnej przerwie. To także najgorętszy czas na rynku najmu, dlatego kampanię zainaugurowano już pod koniec sierpnia emisją pierwszych spotów w RMF FM. We wrześniu i październiku marka będzie obecna też przy najpopularniejszych audycjach Radia ZET, Antyradia, Meloradia i Chillizet.
Druga, telewizyjna część kampanii „Tu zaczynają się emocje” prowadzona będzie w październiku i listopadzie. Spoty promujące markę pojawią się w jesiennej ramówce Grupy TVN, w stacjach: TVN, TVN24, TVN Style, TVN 7, TVN Turbo i TTV. Portal będzie m.in. sponsorem nowego sezonu programu „Mieszkanie na miarę”, teleturnieju „Milionerzy”, a także popularnych pasm filmowych.
— To już trzecia w tym roku kampania Nieruchomosci-online.pl. Działania promocyjne i wizerunkowe, jak również stała pozycja domeny na najwyższych pozycjach w wyszukiwarce Google, przynoszą efekty. Chociaż poszukujących na rynku nieruchomości jest mniej niż w 2021 r., to portal wciąż odwiedza średnio prawie 3 mln użytkowników miesięcznie — mówi Karolina Kłujszo, marketing manager Nieruchomosci-online.pl.
Portal Nieruchomosci-online.pl publikuje aktualnie ponad 270 tys. ofert biur nieruchomości, deweloperów i osób prywatnych. Jest liderem widoczności w Google wśród polskich serwisów z ogłoszeniami nieruchomości.

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Branża materiałów budowlanych ostrzega przed rosnącym importem ze Wschodu. Rząd zapowiada działania w tym kierunku
Polscy przedstawiciele branży materiałów budowlanych są zaniepokojeni skalą importu wyrobów spoza Unii Europejskiej. Postępujące uzależnienie europejskiego rynku od dostaw z krajów o niższych standardach środowiskowych, pracowniczych i jakościowych skutkuje nie tylko osłabieniem jego konkurencyjności, spadkiem krajowej produkcji i redukcją miejsc pracy, ale również ucieczką emisji CO2. Branża apeluje więc o wprowadzenie zmian w zakresie handlu, w tym o wyrównanie stawek celnych na materiały budowlane. Rząd zapowiada podjęcie działań, które będą wspierać krajową branżę.
Ochrona środowiska
Rusza ważna inwestycja w Ustce. Nowa baza będzie zapleczem serwisowym dla morskich farm wiatrowych [AUDIO]

Wystartowały prace przy budowie bazy operacyjno-serwisowej w Ustce. Inwestycja będzie zapleczem dla obsługi morskiej farmy wiatrowej, którą PGE buduje na Bałtyku wraz z duńską firmą Ørsted. Uruchomienie Baltica 2 zaplanowane jest na 2027 rok. Baza ma także potencjał, by obsługiwać kolejne projekty morskie PGE. Będzie mieć znaczenie nie tylko dla rozwoju offshore w Polsce, lecz także dla samego regionu.
Handel
Rynek nieprzygotowany do wdrożenia systemu kaucyjnego. Może się opóźnić nawet o kilka miesięcy

Zdaniem przedstawicieli Polskiej Federacji Producentów Żywności Polska nie jest jeszcze przygotowana na wprowadzenie systemu kaucyjnego 1 października br. Za główny powód opóźnień podają brak licencji, które mogą powodować potężne straty finansowe. Eksperci wskazują, że system może ruszyć z kilkumiesięcznym opóźnieniem, co spowoduje chaos zarówno wśród konsumentów, jak i w handlu.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.