Portal Nieruchomosci-online.pl z jesienną kampanią w TV i radio


Rafał Bieńkowski
NNV Sp z o.o.
ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 1
10-457 Olsztyn Olsztyn
rafal.bienkowski|nnv.pl| |rafal.bienkowski|nnv.pl
+48 690 303 185
https://www.nieruchomosci-online.pl/
„Tu zaczynają się emocje” — to hasło ogólnopolskiej kampanii promującej portal Nieruchomosci-online.pl, która potrwa aż do listopada. Marka będzie obecna m.in. w TVN, RMF FM i Radiu ZET.
Kampania Nieruchomosci-online.pl wpisuje się w okres letnio-jesienny, który charakteryzuje się powrotem wielu Polaków do poszukiwań nieruchomości po wakacyjnej przerwie. To także najgorętszy czas na rynku najmu, dlatego kampanię zainaugurowano już pod koniec sierpnia emisją pierwszych spotów w RMF FM. We wrześniu i październiku marka będzie obecna też przy najpopularniejszych audycjach Radia ZET, Antyradia, Meloradia i Chillizet.
Druga, telewizyjna część kampanii „Tu zaczynają się emocje” prowadzona będzie w październiku i listopadzie. Spoty promujące markę pojawią się w jesiennej ramówce Grupy TVN, w stacjach: TVN, TVN24, TVN Style, TVN 7, TVN Turbo i TTV. Portal będzie m.in. sponsorem nowego sezonu programu „Mieszkanie na miarę”, teleturnieju „Milionerzy”, a także popularnych pasm filmowych.
— To już trzecia w tym roku kampania Nieruchomosci-online.pl. Działania promocyjne i wizerunkowe, jak również stała pozycja domeny na najwyższych pozycjach w wyszukiwarce Google, przynoszą efekty. Chociaż poszukujących na rynku nieruchomości jest mniej niż w 2021 r., to portal wciąż odwiedza średnio prawie 3 mln użytkowników miesięcznie — mówi Karolina Kłujszo, marketing manager Nieruchomosci-online.pl.
Portal Nieruchomosci-online.pl publikuje aktualnie ponad 270 tys. ofert biur nieruchomości, deweloperów i osób prywatnych. Jest liderem widoczności w Google wśród polskich serwisów z ogłoszeniami nieruchomości.

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.