Komunikaty PR

Postaw na aktywność fizyczną, wspierając ją dietą bogatą w produkty od Mlekovity

2021-01-05  |  14:25
Biuro prasowe

Wśród najpopularniejszych postanowień noworocznych jest to, by zadbać o swoją sylwetkę i kondycję. Zwiększając aktywność fizyczną należy pamiętać, by wesprzeć ją wysokobiałkową dietą – organizm w czasie wzmożonej aktywności potrzebuje bowiem więcej białka. Tym, którzy w nowym roku planują rozpocząć regularne ćwiczenia lub zwiększyć intensywność treningów, MLEKOVITA proponuje produkty bogate w białko, m.in. z linii Super Body Active. Można się w nie szybko i wygodnie zaopatrzyć w sklepie internetowym firmy www.sba.com.pl, korzystając przy tym z atrakcyjnych pakietów promocyjnych.

W nowym 2021 roku zachęcamy wszystkich konsumentów do większej aktywności fizycznej i tym samym zadbania o swoje zdrowie, sylwetkę i dobre samopoczucie. Jako że przy wzmożonym wysiłku fizycznym niezwykle ważna jest zbilansowana dieta bogata w białko, warto włączyć do niej nasze produkty z linii Super Body Active, które stanowią źródło pełnowartościowych białek i nie zawierają zbędnych „polepszaczy” smaku. Ofertę naszych wyrobów o wysokiej zawartości białka stworzyliśmy i konsekwentnie rozwijamy z myślą o osobach profesjonalnie uprawiających sport, jak również amatorach, osobach aktywnych i dbających o zdrowy styl życia mówi Prezes Zarządu Grupy MLEKOVITA, Dariusz Sapiński. – Produkty wysokoproteinowe, m.in. z linii Super Body Active, można nabyć w uruchomionym przez nas we wrześniu ub.r. sklepie internetowym www.sba.com.pl. Zakupy w nim są szybkie, wygodne i bezpieczne – można je zrobić np. odpoczywając w domu po treningu podkreśla.

MLEKOVITA jest polskim producentem naturalnych koncentratów białek serwatkowych i jedynym w Polsce bezpośrednim producentem smakowego WPC 80 – od surowca do gotowego produktu. Firma sama produkuje i sprzedaje je docelowemu konsumentowi, wykorzystując w tym celu sieć własnych hurtowni i sklepów firmowych Mlekovitka oraz sklep internetowy. Konsekwentne rozszerzanie asortymentu produkowanych proszków mlecznych, w tym koncentratów białek serwatkowych, możliwe jest dzięki najnowocześniejszej w Polsce Fabryce Proszków Mlecznych, otwartej w 2017 roku.

Oferowane w sklepie www.sba.com.pl produkty są innowacyjne i nowoczesne, a ich wysoka jakość jest gwarantowana przez ponad 90-letnie doświadczenie MLEKOVITY w produkcji i dystrybucji wyrobów mleczarskich. Artykuły w e-sklepie podzielono na cztery kategorie: koncentraty białek serwatkowych, napoje mleczne, mleka w proszku i serwatki oraz mleko. Klienci mogą zaopatrzyć się m.in. w najwyższej jakości, w 100% naturalny, czysty koncentrat białka serwatkowego Super Body Active WPC 80, który nie zawiera słodzików i aromatów. Jest on bogatym źródłem pełnowartościowych białek, które m.in. przyczyniają się do wzrostu i utrzymania masy mięśniowej, oraz wapnia niezbędnego dla mocnych kości. Zawiera także aminokwasy BCAA, które przyspieszają budowę tkanek mięśniowych i pozytywnie wpływają na ich potreningową regenerację. W linii Super Body Active oferowany jest także koncentrat białek serwatkowych w formie instant, która charakteryzuje się doskonałą rozpuszczalnością, a zawarta w jego składzie naturalna lecytyna słonecznikowa obniża jego pienistość. Jest on dostępny w 4 smakach: waniliowym, czekoladowym, truskawkowym i bananowym. Ciekawą propozycją jest również mleczny napój proteinowy Super Body Active w trzech smakach do wyboru: czekoladowym, truskawkowym i bananowym, oferowany w optymalnej porcji 350 g, w poręcznym kartoniku z szeroką zakrętką. Można go spożywać przed, w trakcie lub po wysiłku fizycznym. Dostępne są również mleko w proszku odtłuszczone i pełne o zawartości tłuszczu 26%, serwatka demineralizowana w proszku Herkules oraz bogaty wybór mleka UHT – w różnych pojemnościach i o różnej zawartości tłuszczu, bez laktozy, ekologiczne i smakowe. Specjalnie dla klientów e-sklepu MLEKOVITA przygotowała także atrakcyjne pakiety promocyjne.

Zamówienia złożone w sklepie www.sba.com.pl są realizowane na terenie całej Polski. Można wybrać dostawę przez kuriera lub zdecydować się na odbiór własny w jednym z ponad 160 punktów, tj. w sklepach firmowych Mlekovitka albo w hurtowniach MLEKOVITY. Dla wygody kupujących dostępne są różne sposoby płatności: szybka płatność online, płatność przy pomocy karty kredytowej, przelewu bankowego, blikiem, za pomocą Google Pay lub przy odbiorze (za pobraniem). Zarejestrowani użytkownicy mogą także korzystać z programu lojalnościowego SBA, w którym za zakupy przyznawane są punkty. Za każde wydane 1 zł otrzymuje się 1 punkt. Dodatkowe punkty przyznawane są za zakup promowanych produktów lub pakietów. Za rejestrację konta użytkownika, a także w dniu swoich urodzin, otrzymuje się 100 punktów. Punkty zamieniane są na voucher, który można wykorzystać przy kolejnym zamówieniu – 100 punktów to voucher o wartości 5 zł.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Problemy społeczne

Sukces gospodarczy Polski może zachęcić do powrotów Polaków mieszkających za granicą. Nowa rządowa strategia ma w tym pomóc

Polska coraz mocniej stawia na powroty swoich obywateli z zagranicy. Rządowa strategia współpracy z Polonią na najbliższe lata zakłada system zachęt dla osób powracających, ale też ułatwienia w uznawaniu wykształcenia i kwalifikacji, podejmowaniu studiów czy staży zawodowych. To w obliczu rosnących wyzwań demograficznych i zapotrzebowania na wysoko wykwalifikowaną kadrę szansa na wzmocnienie rynku pracy. Napływ wykwalifikowanych specjalistów z doświadczeniem zdobytym za granicą może pomóc w modernizacji krajowej gospodarki.

Prawo

ZPP: Działania administracji narażają na szwank wysiłek deregulacyjny. Niektóre niosą znamiona dyskryminacji i nękania przedsiębiorców

Choć rząd zgodnie z zapowiedziami realizuje szeroko zakrojone zmiany deregulacyjne, przedsiębiorcy alarmują, że brakuje w nich spójności, przewidywalności i realnej poprawy, zwłaszcza w kontaktach z administracją. Jako przykład ZPP podaje przypadek firmy British American Tobacco (BAT) i jej zatrzymanego przez izbę celno-skarbową zamówienia 200 tys. kartridży do e-papierosów. Dotknięte tą decyzją spółki liczą straty.

Konsument

Branża piwowarska dodaje do polskiej gospodarki ponad 20,5 mld zł rocznie. Spadki sprzedaży i produkcji piwa uderzają również w inne sektory

Branża piwowarska pozostaje ważnym ogniwem polskiej gospodarki. Nowy raport CASE wskazuje, że generuje ona 3 proc. dochodów budżetowych i 85 tys. miejsc pracy w samych browarach i innych powiązanych sektorach. Dlatego kurczący się rynek piwa może mieć poważne reperkusje – już dziś nadwyżka mocy produkcyjnych przekracza 10 mln hl. Spadki są spowodowane m.in. znaczącym wzrostem kosztów działalności, spadkiem konsumpcji, a także uderzającymi w browarników zmianami regulacyjnymi.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.