PowerWalker VFI 1000 LR1U Lithium - UPS na dekady
PowerWalker VFI 1000 LR1U Lithium to UPS mogący stanowić Święty Graal środowisk IT. Producent chwali się, że urządzenie oferuje najwyższy poziom ochrony, dzięki podwójnej konwersji i ogniwa mogące wytrzymać dekadę.
Zasilacz awaryjny PowerWalker VFI 1000 LR1U Lithium stworzono z myślą o ochronie najbardziej krytycznej infrastruktury - kluczowych serwerów, stacji roboczych, czy sprzętu sieciowego. Jest on wykonany w technologii online i dzięki mechanizmowi podwójnej konwersji to on zasila podłączone urządzenia, skutecznie separując je od sieci i potencjalnych zakłóceń. Jednocześnie są one zasilane w sposób ciągły, ponieważ w razie braku zasilania nie następuje przełączanie na zasilanie akumulatorowe.
PowerWalker VFI 1000 LR1U Lithium oferują pełną sinusoidę na wyjściach i są wyposażone w akumulatory litowo-żelazowo-fosforanowe. Wśród ich zalet producent wylicza niższą wagę i koszty utrzymania oraz wysoką żywotność, która ma wynosić aż dziesięć lat. Prezentowany model ma akumulator o pojemności 3,3 Ah (25,6 VDC). Wystarcza on na cztery minuty podtrzymania przy pełnym obciążeniu oraz niemal dziesięć przy połowicznym.
PowerWalker VFI 1000 LR1U Lithium ma charakteryzować się wysoką efektywnością. Producent obiecuje sprawność na poziomie 83% podczas podtrzymania i 86% w trybie AC. UPS obsługuje szeroki zakres napięć wejściowych, od 110 VAC do 300 VAC. Parametry zasilacza można monitorować korzystając z portu USB i oprogramowania ViewPower. Status UPS-a jest również sygnalizowany na wyświetlaczu LCD oraz za pomocą diod LED. Funkcjonalność jednostki da się rozszerzyć poprzez opcjonalne moduły.
Zasilacze UPS PowerWalker VFI 1000 LR1U Lithium są już dostępne w sklepach i kosztują ok. 3300 zł.
Dane techniczne:
- Moc pozorna / moc czynna: 1000 VA / 800 W;
- Charakterystyka napięcia wyjściowego: czysta sinusoida
- Czas przełączania w tryb podtrzymania: 0 (zero) ms
- Zakres napięcia wejściowego: 110 - 300 VAC
- Napięcie wyjściowe: 230 VAC (+/- 1%)
- Obsługiwane częstotliwości napięcia wyjściowego w trybie podtrzymania: 50 Hz +/- 0,3 Hz
- Zniekształcenia harmoniczne THDv - wyjściowe: do 3% (obciążenie liniowe) lub do 5% (obciążenie nieliniowe)
- Sprawność:
- w trybie AC: 86%
- w trybie podtrzymania: 83%
- Gniazda: 3 x IEC C13
- Porty komunikacyjne: USB, slot na moduły rozszerzeń
- Czas ładowania: 4 godz. do 90%
- Czas podtrzymania:
- obciążenie 50%: 9,6 min.
- obciążenie 100%: 4 min.
- Zainstalowane akumulatory: 3,3 Ah (25,6 VDC)
- Wymiary (W x G x S): 44 mm x 477 mm x 438 mm
- Poziom generowanego hałasu: < 50 dB z odległości 1 metra
- Waga: 8,34 kg
Poprawianie stabilności procesorów Intel Core 13. i 14. generacji z domyślnymi u
Uber One dla studentów, miejsce w busie na koncert i wsparcie w opiece
AWS wprowadza asystenta spotkań na żywo opartego na sztucznej inteligencji
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Regionalne
Start-upy mogą się starać o wsparcie. Trwa nabór do programu rozwoju innowacyjnych pomysłów na biznes
Trwa nabór do „Platform startowych dla nowych pomysłów” finansowany z Funduszy Europejskich dla Polski Wschodniej 2021–2027. Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości wybrała sześć partnerskich ośrodków innowacji, które będą oferować start-upom bezpłatne programy inkubacji. Platformy pomogą rozwinąć technologicznie produkt i zapewnić mu przewagę konkurencyjną, umożliwią dostęp do najlepszych menedżerów i rynkowych praktyków, ale też finansowanie innowacyjnych przedsięwzięć. Każdy z partnerów przyjmuje zgłoszenia ze wszystkich branż, ale także specjalizuje się w konkretnej dziedzinie. Jest więc oferta m.in. dla sektora motoryzacyjnego, rolno-spożywczego, metalowo-maszynowego czy sporttech.
Transport
Kolej pozostaje piętą achillesową polskich portów. Zarządy liczą na przyspieszenie inwestycji w tym obszarze
Nazywane polskim oknem na Skandynawię oraz będące ważnym węzłem logistycznym między południem i północą Europy Porty Szczecin–Świnoujście dynamicznie się rozwijają. W kwietniu 2024 roku wydano decyzję lokalizacyjną dotycząca terminalu kontenerowego w Świnoujściu, który ma szansę powstać do końca 2028 roku. Zdaniem ekspertów szczególnie ważnym elementem rozwoju portów, podobnie jak w przypadku innych portów w Polsce, jest transport kolejowy i w tym zakresie inwestycje są szczególnie potrzebne. – To nasza pięta achillesowa – przyznaje Rafał Zahorski, pełnomocnik zarządu Morskich Portów Szczecin i Świnoujście ds. rozwoju.
Polityka
Projekt UE zyskuje wymiar militarny. Wojna w Ukrainie na nowo rozbudziła dyskusję o wspólnej europejskiej armii
Wspólna europejska armia na razie nie istnieje, a w praktyce obronność to wyłączna odpowiedzialność państw członkowskich UE. Jednak wybuch wojny w Ukrainie, tuż za wschodnią granicą, na nowo rozbudził europejską dyskusję o potrzebie posiadania własnego potencjału militarnego. Jak niedawno wskazał wicepremier i minister obrony narodowej Władysław Kosiniak-Kamysz, Europa powinna mieć własne siły szybkiego reagowania i powołać komisarza ds. obronności, ponieważ stoi obecnie w obliczu największych wyzwań od czasu zakończenia II wojny światowej. – Musimy zdobyć własną siłę odstraszania i zwiększać wydatki na obronność – podkreśla europoseł Janusz Lewandowski.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.