PowerWalker VI 650 LCD FR - kompaktowy bohater

PowerWalker VI 650 LCD FR to niewielki zasilacz awaryjny, który ma sprawdzić się w domach i małych biurach. Ma on skutecznie chronić podłączony sprzęt, w tym gniazda telefoniczne i Ethernet, przed skokami napięcia i przepięciami. Z kolei w razie braku zasilania UPS ma pozwolić na bezpieczne zapisanie pracy.
Zasilacz UPS PowerWalker VI 650 LCD FR to model o topologii line-interactive. Dysponuje on mocą 360 W, która w razie przerwy w dostawie energii powinna wystarczyć do zasilenia całego stanowiska pracy. Dzięki zintegrowanemu układowi automatycznej regulacji napięcia (AVR) jego stabilność i jakość mają być w pełni zadowalające. Bieżące parametry pracy urządzenia można sprawdzić na wbudowanym wyświetlaczu LCD.
Umieszczony na frontowej ściance ekran pokazuje m.in. poziom naładowania ogniw, aktualne obciążenie, tryb pracy, napięcia wejściowe i wyjściowe oraz alerty o przeciążeniu czy niskim poziomie energii. Parametry można monitorować także za pomocą aplikacji ViewPower, podłączając UPS-a za pomocą portu USB. Oprócz podtrzymania napięcia zasilacz PowerWalker VI 650 LCD FR oferuje ochronę przeciwprzepięciową, zarówno sprzętu, jak i sieci Ethernet i telefonicznej. Stosowne porty umieszczono z tyłu urządzenia.
Prezentowany model jest pozbawiony aktywnego chłodzenia. Jego praca powinna więc być całkowicie bezgłośna. Całość waży niewiele ponad cztery kilogramy i cechuje się niewielkimi gabarytami - 100 x 142 x 287 mm. To sprawia, że zasilacz awaryjny PowerWalker VI 650 LCD FR ma szansę sprawdzić się w ciasnych wnętrzach, gdzie cicha praca i każdy milimetr zaoszczędzonej przestrzeni są na wagę złota.
UPS PowerWalker VI 650 LCD FR posiada dwa gniazda typu E, dzięki czemu można do niego podłączyć dowolne urządzenie ze standardową, polską wtyczką. Zasilacz jest już dostępny w sklepach, a jego cena wynosi około 250 zł.
Dane techniczne:
- Moc pozorna / moc czynna: 650 VA / 360 W;
- Czas przełączania w tryb podtrzymania: typowo 2-6 ms
- Zakres napięcia wejściowego: 162 - 290 VAC
- Napięcie wyjściowe: 230 VAC
- Porty komunikacyjne: USB
- Czas ładowania: 4 godz. do 90%
- gniazdka:
- 2 x francuskie (E)
- RJ45/RJ11
- wymiary (S x W x G) i waga: 100 x 142 x 287 mm, 4,3 kg
- Zastosowane ogniwa i czas podtrzymania: 1 x 7 Ah / 12 V
- czas podtrzymania przy obciążeniu 50%: do 6 min
- czas podtrzymania przy pełnym obciążeniu: 0,1 min

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.