Komunikaty PR

Powstał serwis, który poszukiwanie nieruchomości i usług zamienia w przygodę

2021-05-14  |  13:50
Biuro prasowe
Kontakt
Grzegorz Koper
Good One PR

ul. Edwarda Jelinka 38
01-646 Warszawa
grzegorz.koper|goodonepr.pl| |grzegorz.koper|goodonepr.pl
+ 48 796 996 267
www.goodonepr.pl

Mieszkanie.pl – to nowy adres dla każdego zainteresowanego kupnem lub sprzedażą mieszkania, usługami związanymi z jego utrzymaniem oraz szeroko pojętą tematyką rynku nieruchomości. To z jednej strony wyszukiwarka zweryfikowanych ogłoszeń, działająca jak popularna aplikacja randkowa, z drugiej – pozbawiony nachalnych reklam portal z eksperckimi treściami podanymi w przyjazny sposób.

Wszystkie listingi ofert nieruchomości dostępne na rynku są nudne, my proponujemy przygodę. Zachęcamy do kreatywności, odkrywania i dobrej zabawy. Każdy kto poszukiwał przez Internet mieszkania, wie jak irytujące mogą być słabo dopasowane oferty, podążające za nami reklamy czy newslettery wysyłane przez rozmaite serwisy. Mieszkanie.pl jest swego rodzaju consiergem, który nie tylko indywidualnie dopasowuje ofertę do danego użytkownika, ale też dostarcza solidnej porcji przydatnej wiedzy. Serwis ma być przyjaznym adresem dla kupujących i sprzedających, poszukujących usług, ale też wiedzy i inspiracji na temat tego, jak i gdzie mieszkać – mówi Członek Zarządu Mieszkanie.pl, Sławomir Gąsiorowski.

Sztuczna inteligencja połączy prawdziwych użytkowników

Czy można poflirtować z biurem nieruchomości, zaczepić dewelopera, sprzedać mieszkanie „matchując się” z chętnym na jego zakup lub umówić „na randkę” z hydraulikiem? Dzięki technologiom zastosowanym na Mieszkanie.pl, jest to jak najbardziej możliwe. Serwis wykorzystuje możliwości sztucznej inteligencji oraz uczenia maszynowego, dzięki czemu za każdym razem coraz lepiej określa potrzeby użytkowników i dokładniej dopasowuje do nich konkretne oferty. Mamy tu wręcz „odwrócone wyszukiwanie”, gdyż częściej to sama oferta znajduje konkretnego użytkownika. By tak się stało, wystarczy jedynie poświęcić chwilę na stworzenie profilu. Potem można oddać się emocjonującym poszukiwaniom i nawiązywaniu relacji. Ułatwiają to mechanizmy znane z popularnych aplikacji randkowych.

Każdy z nas ma swoje indywidualne potrzeby i preferencje dotyczące miejsca zamieszkania czy sposobu na życie. Bardzo ważne było więc dla nas, by serwis nieustannie uczył się swoich użytkowników, oferując im coraz lepiej dopasowane wyniki. Rozwiązania oparte na uczeniu maszynowym oraz sztucznej inteligencji mają zarazem budować lepsze relacje na rynku nieruchomości. Łączyć poszukujących wiedzy czy inspiracji z ekspertami, chcących kupić mieszkanie z deweloperami, właścicieli mieszkań z biurami nieruchomości, mieszkańców ze specjalistami – tłumaczy Piotr Przybysz, Członek Zarządu Mieszkanie.pl zajmujący się stroną techniczną serwisu.

Użyteczność i wiedza

Jak podkreślają zarządzający serwisem, jego tworzeniem zajmują się pasjonaci - doświadczeni programiści, profesjonalna redakcja oraz menedżerowie związani zawodowo z rynkiem nieruchomości. Obok użyteczności, największą wartością Mieszkanie.pl jest dostarczana użytkownikom wiedza. Złożona z ekspertów redakcja zajmuje się niemal każdym aspektem dotyczącym mieszkania – rozumianego nie tylko jako „cztery ściany”, ale jako styl życia i jego ważny element. W serwisie publikowane są zarówno analizy cen mieszkań, kredytów czy wynajmu, ale także fachowe treści poświęcone wystrojowi wnętrz, ekologii, designowi lub kwestiom związanym z remontem.

Zweryfikowane ogłoszenia, certyfikowani usługodawcy

Jednym z punktów, na który Mieszkanie.pl kładzie szczególny nacisk jest wysoka jakość ogłoszeń. Z jednej strony serwis dba o nią poprzez dokładne dopasowanie ofert do użytkowników, z drugiej – weryfikując zamieszczających ogłoszenia. Przed rozpoczęciem współpracy i publikacją swoich propozycji, biura nieruchomości oraz deweloperzy są indywidualnie sprawdzani. Skutkuje to większą wiarygodnością ogłoszeń, ale też buduje pozytywny wizerunek samych ogłoszeniodawców. Podobna weryfikacja dotyczy usługodawców. W ich przypadku przedstawiciele serwisu każdorazowo nawiązują indywidualny kontakt, a po sprawdzeniu jakości usługi przyznają certyfikat, który tę jakość potwierdza. Co więcej, mali przedsiębiorcy, tacy jak wspomniany hydraulik czy elektryk mogą liczyć na sesję zdjęciową oraz profesjonalną stronę w serwisie, na której będzie prezentowana ich oferta.

Za powstaniem Mieszkanie.pl stoi jeden z największych na polskim rynku holdingów inwestycyjno-deweloperskich – HRE Investments. Dzięki temu serwis posiada niezbędne zaplecze eksperckie i organizacyjne, by skutecznie łączyć uczestników rynku nieruchomości i dostarczać im rzetelnej wiedzy. Serwis zgromadził już szereg podmiotów z branży nieruchomości oraz pierwszych usługodawców, których oferty są regularnie weryfikowane i dodawane. Jako ekspercki portal informacyjny zaskarbił też sobie sympatię odbiorców, odnotowując pod koniec marca ponad pół miliona unikalnych użytkowników.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Good One PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Wola Gabriela w Warszawie – realizacja przy wykorzystaniu materiałów Dryvit Biuro prasowe
2024-09-27 | 11:00

Wola Gabriela w Warszawie – realizacja przy wykorzystaniu materiałów Dryvit

Warszawa, 27 września 2024 r. – Inwestycję mieszkaniową Wola Gabriela, zrealizowaną przez Sokratesa Development przy ul. Kacpra Karlińskiego 4 na warszawskiej Nowej Woli (Odolanach),
Nieruchomości Ile pieniędzy wydajemy na zakup nowego mieszkania?
2024-09-27 | 11:00

Ile pieniędzy wydajemy na zakup nowego mieszkania?

W największych miastach nowe mieszkania są bardzo drogie, ale to nie tych najtańszych deweloperzy sprzedali w tym roku najwięcej. Eksperci portalu RynekPierwotny.pl sprawdzili, ile ich klienci
Nieruchomości Posadzki żywiczne Flowcrete LE – rozwiązania do „zielonych” magazynów
2024-09-27 | 10:00

Posadzki żywiczne Flowcrete LE – rozwiązania do „zielonych” magazynów

Według Polskiej Izby Nieruchomości Komercyjnych na koniec czerwca 2024 roku rynek nowoczesnych powierzchni magazynowo-przemysłowych w Polsce wynosił ponad 33,5 miliona m kw. Jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Do 2050 roku lotnictwo ma być zeroemisyjne. Do osiągnięcia tego celu konieczna jest wymiana floty i przejście na ekologiczne paliwa

Lotnictwo odpowiada za ok. 4 proc. całkowitej emisji gazów cieplarnianych w UE. Międzynarodowa Organizacja Lotnictwa Cywilnego (ICAO) prognozowała, że wraz z dynamicznym wzrostem ruchu lotniczego do 2050 roku emisje z lotnictwa mogą się potroić w porównaniu z 2015 rokiem. Dlatego dwa lata temu wszystkie państwa członkowskie tej organizacji przyjęły zobowiązanie, by w ciągu kolejnych 25 lat dążyć do zeroemisyjności. Eksperci oceniają, że do tego konieczne są co najmniej dwa warunki – przejście na ekologiczne paliwa lotnicze i modernizacja floty.

Prawo

Rośnie liczba wynalazków wykorzystujących sztuczną inteligencję. Za rozwojem technologii nie nadążają przepisy

W ciągu ostatnich 10 lat liczba patentów związanych z generatywną sztuczną inteligencją wzrosła z 733 w 2014 roku do ponad 14 tys. w 2023 roku – wynika z raportu Światowej Organizacji Własności Intelektualnej (WIPO). Łącznie w ciągu dekady przyznano niemal 54,5 tys. patentów dla tego typu wynalazków. Nie wszystkie kwestie związane z prawem własności intelektualnej, prawem autorskim, wykorzystaniem gen AI są uregulowane. – Potrzeba jeszcze trochę czasu, żeby znalazły się odpowiednie rozwiązania prawne, które pozwolą na ochronę rozwiązań wykorzystujących sztuczną inteligencję – ocenia Dorota Rzążewska, prezeska Polskiej Izby Rzeczników Patentowych.

DlaWas.info

Edukacja

MNiSW wspiera programy badawcze dotyczące żywienia. W planach jest też popularyzacja zdrowej diety

Resort nauki współfinansuje programy, które mają odpowiedzieć na wyzwania związane ze zdrowiem uczniów. Ruszyła właśnie kolejna edycja programu JEŻ – Junior-Edu-Żywienie, w którym rodzice i dzieci będą uczestniczyć w badaniu dotyczącym marnowania żywności. – Innym ważnym i nowatorskim komponentem jest program telewizyjny, który będzie popularyzował zdrowe żywienie – zapowiada Maciej Gdula, wiceminister nauki i szkolnictwa wyższego. Jak podkreśla, to przykład na to, jak wykorzystywać w praktyce wyniki badań naukowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.