Poznaj Notify – aplikację, której potrzebują polscy przedsiębiorcy
Na początku roku zebrali 1 mln złotych na rozwój platformy ułatwiającej prowadzenie sprzedaży przez Facebooka. Teraz polski start-up Selmo rusza z nowym produktem skierowanym do przedsiębiorców – aplikacją do wysyłania powiadomień – i rozpoczynają ekspansję na rynek zagraniczny.
Dotychczasowy rozwój
Selmo, założone w 2021 przez Filipa Szczepanika i Jakuba Karysia, szturmem podbija świat live commerce w Polsce. Już w październiku platforma obsłużyła ponad 50 000 transmisji sprzedażowych, a zainteresowanych wciąż przybywa. Ich rozwiązanie pozwala na zebranie i realizacje zamówień z postów i transmisji na żywo na Facebooku, a także na skuteczną komunikację z klientami przez Messengera.
W kwietniu 2022 roku Selmo zdobyli finansowanie w wysokości 1 miliona złotych na rozwój swojego “Facebookowego Asystenta”, który szybko stał się popularnym narzędziem wśród sprzedawców na Facebooku. Teraz spółka postanowiła ruszyć z nowym projektem o nazwie Notify, dzięki któremu przedsiębiorcy będą mogli wysyłać błyskawicznie powiadomienia do swoich klientów.
-
Podczas rozmów z naszymi klientami i badania rynku zauważyliśmy, że takie narzędzie jest potrzebne. Nikt już nie odczytuje maili czy SMSów od firm — wykorzystanie Messengera pozwala przedsiębiorcom skutecznie dotrzeć z komunikatem do klientów. W końcu praktycznie każdy korzysta z niego na co dzień – mówi Jakub Karyś, współzałożyciel Selmo.
Nowy produkt, którego potrzebują przedsiębiorcy
Notify to aplikacja o prostym interfejsie, którą każdy będzie w stanie obsłużyć. W dobie dynamicznego rozwoju live commerce, tradycyjne praktyki informowania klientów stały się nudne. Mało kto otwiera maile, czy odczytuje SMSy. Jak podaje Meta, w styczniu 2022 roku liczba użytkowników Messengera z Polski wynosiła 15,80 miliona osób, co czyni go idealnym kanałem komunikacji.
Dzięki aplikacji będzie możliwe wysyłanie komunikatów jednym kliknięciem. Co więcej, zostaną one dostarczone w zaledwie kilkanaście sekund.
-
Niezależnie od tego, czy prowadzisz restaurację i chcesz powiadomić o zmianach w menu, czy jesteś właścicielem sklepu i akurat prowadzisz wyprzedaż, Notify będzie idealnym rozwiązaniem — szczególnie wtedy, kiedy Twoje zasięgi w mediach społecznościowych nie są duże — mówi Filip Szczepanik.
Założyciele Selmo stawiają na prostotę obsługi i wysoką jakość produktu. Ich celem było stworzenie aplikacji, która nie tylko będzie intuicyjna, ale także będzie stanowiła materiał do dalszego rozwoju usług, bazując na potrzebach klientów.
-
Nie zamykamy się w konkretnych działaniach. Chcemy jak najlepiej odpowiadać na potrzeby przedsiębiorców w Polsce i za granicą. Zdecydowanie planujemy dalszy rozwój nie tylko Notify, ale także naszego pierwotnego projektu, jakim jest Selmo - mówi Jakub Karyś.
Ekspansja na rynki zagraniczne
Start-up kieruje swoje działania na cały świat. Jak podają jego założyciele, podobnych usług brakuje na praktycznie każdym zagranicznym rynku.
Aplikację można wypróbować już teraz na: notify.selmo.io
O Selmo
Selmo to polski start-up założony w 2021 roku przez Filipa Szczepanika i Jakuba Karysia. Oferuje platformę do zarządzania sprzedażą na Facebooku, którą pokochało już setki właścicieli sklepów w Polsce. Ich klienci wygenerowali w 2022 roku łącznie ponad 150 milionów złotych przychodu.

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Europosłowie za wydłużeniem finansowania krajowych planów odbudowy o 1,5 roku. Apelują o większą przejrzystość wydatków
Instrument na rzecz Odbudowy i Zwiększania Odporności (RRF) – uruchomiony po pandemii COVID-19 – wygasa w sierpniu 2026 roku. Europosłowie w przyjętej niedawno rezolucji postulują, by przedłużyć ten termin o 18 miesięcy dla kluczowych projektów bliskich ukończenia. To szczególnie ważne dla Polski, która przez trzy lata – przez spór poprzedniego rządu z Komisją Europejską – miała zablokowany dostęp do środków z Krajowego Planu Odbudowy (KPO). Jednocześnie rezolucja wzywa do większej przejrzystości wydawanych funduszy.
Polityka
Prof. G. Kołodko: Druga prezydentura Trumpa zmienia Amerykę i świat na gorsze. Nie przyczynia się do rozwiązywania fundamentalnych światowych problemów

Zdaniem byłego wicepremiera i ministra finansów, prof. Grzegorz Kołodki, trumpizm wzmacnia pewne trendy nacjonalizmu, populizmu ekonomicznego i handlowego nie tylko w Ameryce, ale także w innych państwach. W ocenie ekonomisty Trump i trumpizm będą mieli negatywne skutki dla światowych procesów demograficznych, społecznych, kulturowych i ekonomicznych. Prezydentura Trumpa nie skupia się na rozwiązywaniu najważniejszych światowych problemów, takich jak m.in. migracja, zimna wojna, czy też ocieplenie klimatu.
Konsument
Branża opakowań nie traktuje unijnych regulacji jako zagrożenia. Widzi w nich impuls do rozwoju

W UE co roku wytwarza się ponad 2,2 mld t odpadów. Aby ograniczyć ich ilość, promowane jest przechodzenie na bardziej zrównoważony model, czyli gospodarkę o obiegu zamkniętym. W ramach pakietu zmian prawnych ograniczających negatywny wpływ działalności człowieka na środowisko nacisk położony jest w dużej mierze na producentów opakowań. Przedstawiciele branży podkreślają, że nowe regulacje to dla nich nie tylko nowe obowiązki, ale też okazja na zbudowanie przewagi konkurencyjnej.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.