Komunikaty PR

Akcja „Lato z sercem”. Zatrudnij pracowników z niepełnosprawnością na wakacje!

2021-06-25  |  06:45
Biuro prasowe
Kontakt
Jakub Gniadzik
Agencja Face it!

Bagatela 10 lok. 31
00-585 Warszawa
j.gniadzik|agencjafaceit.pl| |j.gniadzik|agencjafaceit.pl
+48 510 189 848
https://agencjafaceit.pl/

Zbliżają się wakacje – czas, w którym większość z nas myśli o upragnionym odpoczynku. Są jednak tacy, którzy cieszą się na możliwość sezonowej pracy, a wśród nich są osoby z niepełnosprawnościami. To dla nich uruchamiamy akcję „Lato z sercem”, w ramach której zachęcamy pracodawców, by tego lata, właśnie takim pracownikom dać szansę za zatrudnienie!

 

Wiele osób podczas wakacji chce sobie dorobić. To doskonały czas na znalezienie zajęcia np. w roli zdalnego asystenta, tworzeniu baz danych czy innych projektach, które mogą pomóc w prowadzeniu firmy, kiedy stali pracownicy są na dłuższych urlopach.

W wielu miejscach wzrasta zapotrzebowanie na pracowników właśnie w sezonie letnim i trzeba sobie jakoś z tym poradzić. Pracodawcy liczą przede wszystkim na studentów, ale warto też rozważyć zatrudnienie osób z niepełnosprawnościami i również im dać im szansę na wakacyjny zarobek. Dla pracodawców, którzy jeszcze nigdy nie rekrutowali takich osób, może to być  świetna okazja, by sprawdzić możliwości kandydatów z orzeczeniami, skorzystać z ulg związanych z ich zatrudnieniem, a do tego po prostu pomóc ludziom! Same korzyści!

Dla osób z niepełnosprawnościami praca jest jednym z najważniejszych aspektów w życiu. Dzięki niej czują się docenione i oddają całego siebie w podziękowaniu za to, że ktoś dał im szansę na rozwój i usamodzielnienie. Praca wpływa na nich terapeutycznie, sprawia, że czują się potrzebni i zaakceptowani przez społeczeństwo.

Akcja „Lato z Sercem” jest prowadzona w ramach kampanii „Pracodawca z Sercem”, która  zachęca do zatrudniania osób z niepełnosprawnościami w sposób zdalny. W jej ramach wyróżniane są  firmy, które nie wahają się przyjąć do pracy osób z orzeczeniem o niepełnosprawności i w ten sposób zmieniają rynek pracy na bardziej otwarty i przyjazny wszystkim, którzy chcą być aktywni zawodowo. Dzięki inicjatywie chcemy poszerzać świadomość z korzyści, które wynikają z zatrudnienia osób niepełnosprawnych, a także burzyć stereotypy i bariery społeczne związanych z dyskryminacją.

Wszyscy pracodawcy, którzy w związku z akcją „Lato z sercem” zdecydują się na zatrudnienie osób
z niepełnosprawnościami, zapraszamy do zgłaszania się na stronę www.pracodawcazsercem.pl
po wyróżnienie za to działanie. Kto wie – może sezonowy pracownik zostanie już na stałe?

 

BPO Network to firma z misją, która wspiera biznes poprzez tworzenie procedur i zespołów zdalnych pracowników z niepełnosprawnościami. Rekrutuje kandydatów do pracy w telefonicznych biurach obsługi klienta, telesprzedaży, branży analizy danych, IT, czy w Social Mediach. Poza wsparciem osób niepełnosprawnych na otwartym rynku pracy, proponuje usługi w zagadnieniach dotyczących kwestii związanych z optymalizacją obowiązkowych wpłat do Państwowego Funduszu Osób Niepełnosprawnych, obszarach związanych z dofinansowaniami, dotacjami na stanowiska pracy czy na podnoszenie kwalifikacji poprzez refundowane szkolenia, kursy, warsztaty. W całościowym ujęciu działalności przeprowadza cały proces za przedsiębiorstwa, zaczynając od rekrutacji, weryfikacji i wyboru odpowiedniego pracownika, poprzez stworzenie i prowadzenie teczki osobowej i dokumentacji do PFRON, szkoleń i wdrożeń aż po realizację projektu i oczekiwany efekt.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Agencja Face it!
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Praca Dyskusje o pokoleniu Z na rynku pracy, Women on boards i migracjach. Zakończyło się EFNI Wiosna w Warszawie Biuro prasowe
2025-04-17 | 13:00

Dyskusje o pokoleniu Z na rynku pracy, Women on boards i migracjach. Zakończyło się EFNI Wiosna w Warszawie

Debatą byłych ministrów pracy zakończyło się premierowe EFNI Wiosna zorganizowane przez Konfederację Lewiatan pod hasłem „Przyszłość pracy, praca przyszłości”.
Praca Zaskocz swoich pracowników: 500 zł na karcie Pluxee, które działa jak 560 zł!
2025-04-10 | 17:00

Zaskocz swoich pracowników: 500 zł na karcie Pluxee, które działa jak 560 zł!

1/3 firm w Polsce przekazuje benefity pozapłacowe  dla pracowników na Wielkanoc. Jest a to druga najbardziej popularna okazja w roku (po świętach Bożego Narodzenia)
Praca Dzień Przyjemności w Pracy – Pluxee Polska kontynuuje świętowanie codzienności
2025-03-27 | 09:00

Dzień Przyjemności w Pracy – Pluxee Polska kontynuuje świętowanie codzienności

Pluxee Polska po raz drugi organizuje Dzień Przyjemności w Pracy, tym samym wpisując go na stałe do kalendarza HR. Dlaczego? Ponieważ zaangażowanie polskich pracowników jest

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Prawo

Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.