Akcja „Lato z sercem”. Zatrudnij pracowników z niepełnosprawnością na wakacje!
Agencja Face it!
Bagatela 10 lok. 31
00-585 Warszawa
j.gniadzik|agencjafaceit.pl| |j.gniadzik|agencjafaceit.pl
+48 510 189 848
https://agencjafaceit.pl/
Zbliżają się wakacje – czas, w którym większość z nas myśli o upragnionym odpoczynku. Są jednak tacy, którzy cieszą się na możliwość sezonowej pracy, a wśród nich są osoby z niepełnosprawnościami. To dla nich uruchamiamy akcję „Lato z sercem”, w ramach której zachęcamy pracodawców, by tego lata, właśnie takim pracownikom dać szansę za zatrudnienie!
Wiele osób podczas wakacji chce sobie dorobić. To doskonały czas na znalezienie zajęcia np. w roli zdalnego asystenta, tworzeniu baz danych czy innych projektach, które mogą pomóc w prowadzeniu firmy, kiedy stali pracownicy są na dłuższych urlopach.
W wielu miejscach wzrasta zapotrzebowanie na pracowników właśnie w sezonie letnim i trzeba sobie jakoś z tym poradzić. Pracodawcy liczą przede wszystkim na studentów, ale warto też rozważyć zatrudnienie osób z niepełnosprawnościami i również im dać im szansę na wakacyjny zarobek. Dla pracodawców, którzy jeszcze nigdy nie rekrutowali takich osób, może to być świetna okazja, by sprawdzić możliwości kandydatów z orzeczeniami, skorzystać z ulg związanych z ich zatrudnieniem, a do tego po prostu pomóc ludziom! Same korzyści!
Dla osób z niepełnosprawnościami praca jest jednym z najważniejszych aspektów w życiu. Dzięki niej czują się docenione i oddają całego siebie w podziękowaniu za to, że ktoś dał im szansę na rozwój i usamodzielnienie. Praca wpływa na nich terapeutycznie, sprawia, że czują się potrzebni i zaakceptowani przez społeczeństwo.
Akcja „Lato z Sercem” jest prowadzona w ramach kampanii „Pracodawca z Sercem”, która zachęca do zatrudniania osób z niepełnosprawnościami w sposób zdalny. W jej ramach wyróżniane są firmy, które nie wahają się przyjąć do pracy osób z orzeczeniem o niepełnosprawności i w ten sposób zmieniają rynek pracy na bardziej otwarty i przyjazny wszystkim, którzy chcą być aktywni zawodowo. Dzięki inicjatywie chcemy poszerzać świadomość z korzyści, które wynikają z zatrudnienia osób niepełnosprawnych, a także burzyć stereotypy i bariery społeczne związanych z dyskryminacją.
Wszyscy pracodawcy, którzy w związku z akcją „Lato z sercem” zdecydują się na zatrudnienie osób
z niepełnosprawnościami, zapraszamy do zgłaszania się na stronę www.pracodawcazsercem.pl
po wyróżnienie za to działanie. Kto wie – może sezonowy pracownik zostanie już na stałe?
BPO Network to firma z misją, która wspiera biznes poprzez tworzenie procedur i zespołów zdalnych pracowników z niepełnosprawnościami. Rekrutuje kandydatów do pracy w telefonicznych biurach obsługi klienta, telesprzedaży, branży analizy danych, IT, czy w Social Mediach. Poza wsparciem osób niepełnosprawnych na otwartym rynku pracy, proponuje usługi w zagadnieniach dotyczących kwestii związanych z optymalizacją obowiązkowych wpłat do Państwowego Funduszu Osób Niepełnosprawnych, obszarach związanych z dofinansowaniami, dotacjami na stanowiska pracy czy na podnoszenie kwalifikacji poprzez refundowane szkolenia, kursy, warsztaty. W całościowym ujęciu działalności przeprowadza cały proces za przedsiębiorstwa, zaczynając od rekrutacji, weryfikacji i wyboru odpowiedniego pracownika, poprzez stworzenie i prowadzenie teczki osobowej i dokumentacji do PFRON, szkoleń i wdrożeń aż po realizację projektu i oczekiwany efekt.
BCC: Rewolucji w kodeksie pracy nie będzie
Kariera kobiet w IT, czyli ciągła walka ze stereotypami
5 trendów, które zdominują polski rynek pracy w 2025 roku
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.