Andrzej Czarnecki zasilił szeregi NEONET
-
Andrzej Czarnecki objął stanowisko Dyrektora Działu Rozwoju Sieci Detalicznej w NEONET
-
Manager przez 24 lata związany jest z branżą RTV/AGD
-
Teraz Czarnecki wesprze markę NEONET swoim doświadczeniem w budowaniu sieci sklepów stacjonarnych
Podstawowym zadaniem Andrzeja Czarneckiego na stanowisku Dyrektora Działu Rozwoju Sieci Detalicznej w NEONET będzie wzmacnianie ekspansji firmy na terenie całego kraju. Głównym założeniem zarządu sieci na najbliższe lata jest bowiem skupienie się na dotarciu do nowych lokalizacji.
– Bardzo się cieszę, że dołączam do firmy, która stawia na intensywny rozwój. Tylko wyznaczając ambitne cele i tworząc konsekwentną ścieżkę ich realizacji, jesteśmy w stanie wypracować przewagę konkurencyjną na bardzo wymagającym rynku. Głęboko wierzę, że moje dotychczasowe doświadczenie w branży RTV/AGD pomoże w realizacji śmiałych założeń – mówi Andrzej Czarnecki, Dyrektor Działu Rozwoju Sieci Detalicznej NEONET S.A.
Jak mówią przedstawiciele NEONET, nie bez znaczenia jest fakt, że prywatnie Andrzej Czarnecki jest miłośnikiem sportu, co przekłada się na jego zamiłowanie do rynkowej rywalizacji oraz pasji do podejmowania nowych wyzwań zawodowych.
– To wielka radość, że naszą drużynę zasilił zawodnik z takim wielkim doświadczeniem i wiedzą. Wsparcie eksperta tej rangi, co Andrzej Czarnecki, stanowi dla nas nowy, dobry rozdział w długofalowym rozwoju firmy. Jesteśmy przekonani, że ten transfer już niedługo zaowocuje pasmem sukcesów – komentuje Krzysztof Bajbus, wiceprezes zarządu NEONET S.A.
Andrzej Czarnecki z końcem 2019 roku zakończył współpracę ze spółką Euro-net, do której należy sieć RTV Euro AGD. Związany był z nią przez przeszło 24 lata. Do głównych zadań Czarneckiego należało m.in.: budowanie sieci sklepów stacjonarnych oraz pozyskiwanie nowych obiektów biurowych i magazynowych. Ekspert odpowiadał także za kierowanie Działem Projektowym firmy. Ponadto Czarnecki jest laureatem nagród branżowych, w tym Best Manager of the Year otrzymanej w ramach SCF 2019 Retailers’ Awards.
BCC: Rewolucji w kodeksie pracy nie będzie
Kariera kobiet w IT, czyli ciągła walka ze stereotypami
5 trendów, które zdominują polski rynek pracy w 2025 roku
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.