Andrzej Czarnecki zasilił szeregi NEONET
-
Andrzej Czarnecki objął stanowisko Dyrektora Działu Rozwoju Sieci Detalicznej w NEONET
-
Manager przez 24 lata związany jest z branżą RTV/AGD
-
Teraz Czarnecki wesprze markę NEONET swoim doświadczeniem w budowaniu sieci sklepów stacjonarnych
Podstawowym zadaniem Andrzeja Czarneckiego na stanowisku Dyrektora Działu Rozwoju Sieci Detalicznej w NEONET będzie wzmacnianie ekspansji firmy na terenie całego kraju. Głównym założeniem zarządu sieci na najbliższe lata jest bowiem skupienie się na dotarciu do nowych lokalizacji.
– Bardzo się cieszę, że dołączam do firmy, która stawia na intensywny rozwój. Tylko wyznaczając ambitne cele i tworząc konsekwentną ścieżkę ich realizacji, jesteśmy w stanie wypracować przewagę konkurencyjną na bardzo wymagającym rynku. Głęboko wierzę, że moje dotychczasowe doświadczenie w branży RTV/AGD pomoże w realizacji śmiałych założeń – mówi Andrzej Czarnecki, Dyrektor Działu Rozwoju Sieci Detalicznej NEONET S.A.
Jak mówią przedstawiciele NEONET, nie bez znaczenia jest fakt, że prywatnie Andrzej Czarnecki jest miłośnikiem sportu, co przekłada się na jego zamiłowanie do rynkowej rywalizacji oraz pasji do podejmowania nowych wyzwań zawodowych.
– To wielka radość, że naszą drużynę zasilił zawodnik z takim wielkim doświadczeniem i wiedzą. Wsparcie eksperta tej rangi, co Andrzej Czarnecki, stanowi dla nas nowy, dobry rozdział w długofalowym rozwoju firmy. Jesteśmy przekonani, że ten transfer już niedługo zaowocuje pasmem sukcesów – komentuje Krzysztof Bajbus, wiceprezes zarządu NEONET S.A.
Andrzej Czarnecki z końcem 2019 roku zakończył współpracę ze spółką Euro-net, do której należy sieć RTV Euro AGD. Związany był z nią przez przeszło 24 lata. Do głównych zadań Czarneckiego należało m.in.: budowanie sieci sklepów stacjonarnych oraz pozyskiwanie nowych obiektów biurowych i magazynowych. Ekspert odpowiadał także za kierowanie Działem Projektowym firmy. Ponadto Czarnecki jest laureatem nagród branżowych, w tym Best Manager of the Year otrzymanej w ramach SCF 2019 Retailers’ Awards.

Dyskusje o pokoleniu Z na rynku pracy, Women on boards i migracjach. Zakończyło się EFNI Wiosna w Warszawie

Zaskocz swoich pracowników: 500 zł na karcie Pluxee, które działa jak 560 zł!

Dzień Przyjemności w Pracy – Pluxee Polska kontynuuje świętowanie codzienności
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.