Komunikaty PR

Andrzej Czarnecki zasilił szeregi NEONET

2021-01-20  |  11:00
  • Andrzej Czarnecki objął stanowisko Dyrektora Działu Rozwoju Sieci Detalicznej w NEONET

  • Manager przez 24 lata związany jest z branżą RTV/AGD

  • Teraz Czarnecki wesprze markę NEONET swoim doświadczeniem w budowaniu sieci sklepów stacjonarnych 

Podstawowym zadaniem Andrzeja Czarneckiego na stanowisku Dyrektora Działu Rozwoju Sieci Detalicznej w NEONET będzie wzmacnianie ekspansji firmy na terenie całego kraju. Głównym założeniem zarządu sieci na najbliższe lata jest bowiem skupienie się na dotarciu do nowych lokalizacji. 

– Bardzo się cieszę, że dołączam do firmy, która stawia na intensywny rozwój. Tylko wyznaczając ambitne cele i tworząc konsekwentną ścieżkę ich realizacji, jesteśmy w stanie wypracować przewagę konkurencyjną na bardzo wymagającym rynku. Głęboko wierzę, że moje dotychczasowe doświadczenie w  branży RTV/AGD pomoże w realizacji śmiałych założeń – mówi Andrzej Czarnecki, Dyrektor Działu Rozwoju Sieci Detalicznej NEONET S.A.

Jak mówią przedstawiciele NEONET, nie bez znaczenia jest fakt, że prywatnie Andrzej Czarnecki jest miłośnikiem sportu, co przekłada się na jego zamiłowanie do rynkowej rywalizacji oraz pasji do podejmowania nowych wyzwań zawodowych. 

– To wielka radość, że naszą drużynę zasilił zawodnik z takim wielkim doświadczeniem i wiedzą. Wsparcie eksperta tej rangi, co Andrzej Czarnecki, stanowi dla nas nowy, dobry rozdział w długofalowym rozwoju firmy. Jesteśmy przekonani, że ten transfer już niedługo zaowocuje pasmem sukcesów – komentuje Krzysztof Bajbus, wiceprezes zarządu NEONET S.A.

Andrzej Czarnecki z końcem 2019 roku zakończył współpracę ze spółką Euro-net, do której należy sieć RTV Euro AGD. Związany był z nią przez przeszło 24 lata. Do głównych zadań Czarneckiego należało m.in.: budowanie sieci sklepów stacjonarnych oraz pozyskiwanie nowych obiektów biurowych i magazynowych. Ekspert odpowiadał także za kierowanie Działem Projektowym firmy. Ponadto Czarnecki jest laureatem nagród branżowych, w tym Best Manager of the Year otrzymanej w ramach SCF 2019 Retailers’ Awards.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Praca Uchodźcy na rynku pracy Biuro prasowe
2024-04-25 | 15:30

Uchodźcy na rynku pracy

Norwegia jest jednym z europejskich liderów, która rozwija różnorodne metody wsparcia dla uchodźców, ułatwiając im integrację na lokalnym rynku pracy. Badania
Praca Jak zachować spokój w czasach kryzysu i niepewności?
2024-04-17 | 15:26

Jak zachować spokój w czasach kryzysu i niepewności?

Budowanie odporności psychicznej to nie tylko klucz do przetrwania kryzysu, ale także droga do osobistego i zawodowego rozwoju. Przygotujmy się na trudne czasy, szukając wsparcia i stosując
Praca Polacy chcą pracować na swoim, a firmom jest to na rękę. Analiza CVeasy.pl
2024-04-17 | 08:30

Polacy chcą pracować na swoim, a firmom jest to na rękę. Analiza CVeasy.pl

Samozatrudnieni stanowią blisko 19% wszystkich pracujących Polaków. Węższa grupa wolnych strzelców realizujących projekty na zlecenie różnych firm obejmuje 330 tys.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Zmiany klimatu uderzają w portfele konsumentów. Podniosą ceny żywności nawet o 3 pkt proc. rocznie

Coraz wyższe średnie temperatury obserwowane na świecie przekładają się na wzrost cen żywności. Problem dotyczy zarówno krajów rozwiniętych, jak i rozwijających się. Naukowcy z Poczdamskiego Instytutu Badań nad Wpływem Klimatu obliczyli, że do 2035 roku zdarzenia klimatyczne podniosą ceny żywności o 0,9–3,2 pkt proc. rocznie, a ogólny poziom inflacji o 0,3–1,1 pkt proc. Naukowcy przeanalizowali dane dotyczące zmian cen artykułów żywnościowych ze 120 krajów świata w ciągu ostatnich 30 lat.

Transport

Chiny przyspieszają inwestycje w odnawialne źródła. Nie przestają jednak rozbudowywać mocy węglowych

Coraz dotkliwsze skutki zmian klimatycznych, ale przede wszystkim chęć zbudowania bezpieczeństwa energetycznego i uniezależnienia się od zewnętrznych dostaw surowców skłoniły rząd w Pekinie do ekspresowych inwestycji w nowe moce odnawialnej energii. W efekcie Chiny wyrastają na globalnego lidera transformacji energetycznej – odpowiadają dziś za największy na świecie przyrost mocy zainstalowanych w fotowoltaice i wiatrakach. Co ciekawe, nie rezygnują jednak przy tym również z inwestycji w energetykę węglową.

Konsument

Niska wiedza ekonomiczna Polaków może wpłynąć na większe zainteresowanie usługami doradców finansowych. Wciąż rzadko korzystamy z ich pomocy

Ponad 70 proc. Polaków ma niską lub przeciętną wiedzę finansową – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2024”. To przekłada się na niewielkie uczestnictwo w rynku kapitałowym i niską skłonność do inwestowania i oszczędzania. Dlatego eksperci upatrują istotnej roli doradców finansowych w zmianie tej tendencji. Większość gospodarstw domowych nie korzysta jednak z tego typu usług. Branża od lat samoreguluje kwestię kompetencji i certyfikatów dla doradców, ale liczy na utworzenie publicznego rejestru, w którym klienci mieliby dostęp do takich informacji, w ten sposób zyskując większe zaufanie do przedstawicieli tego zawodu.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.