Armatis przenosi się do nowego biura w Bielsku-Białej
Agencja PR
ul. Wodna 30/3
30-719 Kraków
info|prsolutions.pl| |info|prsolutions.pl
12 444 13 14
www.prsolutions.pl
Armatis, jeden z największych działających w Polsce outsourcerów obsługi klienta i sprzedaży, od listopada br. przenosi swoje biuro w Bielsku-Białej do nowego biurowca BB Park przy ul. Towarowej 2. Firma będzie tam miała do dyspozycji prawie 1500 m2 powierzchni biurowej, na której dodatkowo znajdzie zatrudnienie ponad 100 agentów contact center.
Armatis obecnie w swoim oddziale w Bielsku-Białej zatrudnia ok. 150 osób. Po przenosinach do nowego biura liczba ta wzrośnie do ok. 250. Bielski oddział Armatis jest odpowiedzialny za obsługę takich marek, jak m.in. Orange (wsparcie sprzedaży) oraz Canal+ (wsparcie sprzedaży i obsługa klienta). W całej Polsce firma zatrudnia ok. 1400 osób, którzy pracują także w biurach w Katowicach, Krakowie, Stalowej Woli i Warszawie oraz zdalnie.
„Nasz nowy biurowiec w Bielsku-Białej umożliwi nam zaoferowanie komfortowych warunków pracy dla naszych pracowników. Będą oni mieli do dyspozycji m.in. duże pomieszczenie przeznaczone na relaks, przestronną salę konferencyjno-szkoleniową, a także wygodne stanowiska pracy w modelu open space dostosowane do obecnych wymogów związanych z COVID. Dodatkowo atutem naszego nowego biura jest świetna lokalizacja w centrum miasta, dedykowane miejsca parkingowe oraz kantyna” – mówi Przemysław Paliszewski, Dyrektor oddziału w Bielsku-Białej w Armatis Polska.
Cześć pracowników Armatis rozpocznie pracę w nowym biurze już od 20 listopada, a cała załoga firmy tydzień później. Uroczyste otwarcie biura nastąpi 7 grudnia.
Armatis - pomimo pandemii - ma za sobą doskonały rok. Firma zwiększyła zatrudnienie o ponad 20 proc., a jej przychody w 2020 roku wzrosły aż o 30 proc. Osiągnięcia firmy potwierdza również prestiżowa nagroda Outsourcing Stars w kategorii Call Contact Center, którą przyznała niedawno Armatisowi fundacja ProProgressio.
Armatis to firma wywodząca się z Francji, która od ponad 30 lat tworzy rozwiązania outsourcingowe dla przedsiębiorstw. Dotyczą one wielokanałowego wsparcia klienta, sprzedaży, helpdesku oraz innych rozwiązań B2C i B2B, które są dostarczane w ponad 14 językach i zgodnie z wizją zawartą w haśle „Your customer first”. Ofertę Armatis wyróżnia przede wszystkim elastyczność, która umożliwia klientom łatwe i szybkie skalowanie zespołu obsługi klienta i sprzedaży stosowanie do potrzeb, ale także know-how wynikający z ponad 30 lat działalności na rynku, innowacyjność i wypracowane procesy zarządzania. Armatis aktualnie zatrudnia na całym świecie ok. 9000 osób.
Dodatkowe informacje na temat Armatis Polska są dostępne tutaj: https://www.armatis.com/pl.
BCC: Rewolucji w kodeksie pracy nie będzie
Kariera kobiet w IT, czyli ciągła walka ze stereotypami
5 trendów, które zdominują polski rynek pracy w 2025 roku
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.