Komunikaty PR

Ashu Singhal nowym Chief Product Officerem we FREENOW

2023-12-05  |  16:10
Biuro prasowe
Do pobrania Komunikat ( 0.04 MB )

Ashu Singhal został nowym dyrektorem ds. produktu (Chief Product Officer) we FREENOW, europejskiej aplikacji mobilności miejskiej. Zastąpił on na tym stanowisku Jamesa Brooke'a, który zdecydował się opuścić firmę z powodów prywatnych.

Dzięki ponad 18-letniemu doświadczeniu zdobytemu na różnych rynkach, takich jak Indie i Azja Południowo-Wschodnia, Ashu Singhal może pochwalić się szerokimi umiejętnościami w zarządzaniu technologiami konsumenckimi. Wcześniej zajmował stanowiska kierownicze w zakresie inżynierii i produktów w firmach związanych z  mobilnością i technologią, w tym Grab, Ola, Zoomcar i Walmartlabs. Jego wykształcenie akademickie obejmują Executive Leadership Program w Harvard Business School oraz MBA w Indian Institute of Management.

Jako nowy CPO, Singhal będzie kierował procesami produktowymi FREENOW, aby dalej rozwijać platformę jako superaplikację mobilności miejskiej w całej Europie. Jego aspiracją jest stworzenie najbardziej zorientowanej na klienta środowiska produktowego w ramach FREENOW, zapewniającego wyjątkowe rozwiązania zarówno dla pasażerów, klientów biznesowych, kierowców taksówek i PHV, operatorów flot, związków taksówkarskich, jak i partnerów w zakresie multimobilności.

FREENOW zdobył znaczącą pozycję na europejskim rynku mobilności miejskiej. Moim głównym celem będzie jej dalsze wzmacnianie poprzez tworzenie rozwiązań produktowych, które odpowiedzą na rzeczywiste wyzwania związane z przemieszczaniem się. Chcę, aby FREENOW było pierwszym wyborem dla osób przemieszczających się w dużych miastach na całym kontynencie - mówi Ashu Singhal, CPO FREENOW.

Ashu wnosi nieocenione doświadczenie w integrowaniu produktów technologicznych, co przekłada się osiąganie wyznaczonych celów biznesowych. Jego wizja i umiejętności umożliwią nam dalsze strategiczne działania jako wiodącej europejskiej platformy mobilności miejskiej, której założeniem jest zapewnienie mieszkańcom dużych miast dostępu do licznych środków transportu - podsumowuje Thomas Zimmermann, CEO FREENOW.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Praca 4-dniowy tydzień pracy sprawdza się za granicą Biuro prasowe
2024-07-17 | 15:20

4-dniowy tydzień pracy sprawdza się za granicą

Czekając na zapowiadane w Polsce skrócenie tygodniowego czasu pracy, warto przyjrzeć się doświadczeniu innych krajów. W dotychczasowych programach pilotażowych 4-dniowego
Praca Kondycja branży pracy tymczasowej – komentarz ekspercki
2024-07-08 | 01:00

Kondycja branży pracy tymczasowej – komentarz ekspercki

Grzegorz Boczoń, Prezes Zarządu w HR Quality Polska   Okres wakacyjny jest gorący nie tylko pod kątem temperatur, ale też pod względem ożywienia w branży pracy
Praca Jak firmy w Polsce podchodzą do kwestii zrównoważonego rozwoju? Ruszyły badania
2024-07-05 | 12:27

Jak firmy w Polsce podchodzą do kwestii zrównoważonego rozwoju? Ruszyły badania

6 lipca 2024 r. mija termin implementacji do polskiego porządku prawnego unijnej dyrektywy CSRD. Nakłada ona na największych przedsiębiorców obowiązek składania sprawozdań

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Polskie firmy z szansą na zdobycie azjatyckich rynków. Mogą otrzymać wsparcie na promocję podczas Expo 2025 w Osace

W 2025 roku w japońskiej Osace odbędzie się Wystawa Światowa Expo 2025. Udział w niej, a także towarzyszących imprezie wydarzeniach i targach to dla polskich firm szansa na wzrost rozpoznawalności swoich marek za granicą, a w konsekwencji na rozwój ich potencjału eksportowego. Expo 2025 będzie się koncentrowało na innowacjach służących zrównoważonemu rozwojowi. PARP, który jest partnerem wydarzenia w Polsce, do 26 września br. czeka na wnioski firm zainteresowanych udziałem w wydarzeniu i ekspansją na azjatyckie rynki. W ramach programu mogą one otrzymać wsparcie na udział w targach, na misje wyjazdowe i kampanie promocyjne przed i po zakończeniu Expo. Nabór finansowany jest z Funduszy Europejskich dla Nowoczesnej Gospodarki 2021–2027

Polityka

Rośnie ryzyko wybuchu epidemii w Strefie Gazy. Brakuje czystej wody, kanalizacji i toalet, a w zniszczonej enklawie wykryto polio

W Strefie Gazy brakuje praktycznie wszystkiego – od żywności i wody po podstawowe leki – ale najgorsze może dopiero nadejść – alarmuje Polska Akcja Humanitarna. – Kilka dni temu w wodzie w Strefie Gazy znaleziono polio typu 2. Ta woda jest bardzo zanieczyszczona, infrastruktura wodno-sanitarna na tym terenie tak naprawdę już nie istnieje. Na dodatek od dziewięciu miesięcy dzieci nie są szczepione, ponieważ nie ma warunków, żeby to zrobić, więc istnieje bardzo duże zagrożenie wybuchu epidemii – mówi Magdalena Foremska z PAH. W odpowiedzi na kryzys organizacja uruchomiła duże projekty pomocowe, które mają zapewnić żywność i opiekę medyczną w Strefie Gazy i na Zachodnim Brzegu.

IT i technologie

Gminy potrzebują inwestycji w cyberbezpieczeństwo. Eksperci widzą duże ryzyka wynikające z zaniedbań

Dane gromadzone przez jednostki samorządu terytorialnego mogą być bardzo niebezpiecznym narzędziem w rękach przestępców. Wykradzione mogą posłużyć do fałszowania tożsamości człowieka. Tymczasem poziom inwestycji w cyberbezpieczeństwo jest w gminach niski, a liczba ataków hakerskich na nie stale rośnie. Eksperci czekają na pozytywne skutki rządowego programu Cyberbezpieczny Samorząd. W jego ramach 1,5 mld zł trafi na inwestycje w poprawę bezpieczeństwa cybernetycznego samorządów: zarówno na poziomie sprzętu i oprogramowania, jak i kompetencji oraz procedur.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.