Ashu Singhal nowym Chief Product Officerem we FREENOW
Ashu Singhal został nowym dyrektorem ds. produktu (Chief Product Officer) we FREENOW, europejskiej aplikacji mobilności miejskiej. Zastąpił on na tym stanowisku Jamesa Brooke'a, który zdecydował się opuścić firmę z powodów prywatnych.
Dzięki ponad 18-letniemu doświadczeniu zdobytemu na różnych rynkach, takich jak Indie i Azja Południowo-Wschodnia, Ashu Singhal może pochwalić się szerokimi umiejętnościami w zarządzaniu technologiami konsumenckimi. Wcześniej zajmował stanowiska kierownicze w zakresie inżynierii i produktów w firmach związanych z mobilnością i technologią, w tym Grab, Ola, Zoomcar i Walmartlabs. Jego wykształcenie akademickie obejmują Executive Leadership Program w Harvard Business School oraz MBA w Indian Institute of Management.
Jako nowy CPO, Singhal będzie kierował procesami produktowymi FREENOW, aby dalej rozwijać platformę jako superaplikację mobilności miejskiej w całej Europie. Jego aspiracją jest stworzenie najbardziej zorientowanej na klienta środowiska produktowego w ramach FREENOW, zapewniającego wyjątkowe rozwiązania zarówno dla pasażerów, klientów biznesowych, kierowców taksówek i PHV, operatorów flot, związków taksówkarskich, jak i partnerów w zakresie multimobilności.
FREENOW zdobył znaczącą pozycję na europejskim rynku mobilności miejskiej. Moim głównym celem będzie jej dalsze wzmacnianie poprzez tworzenie rozwiązań produktowych, które odpowiedzą na rzeczywiste wyzwania związane z przemieszczaniem się. Chcę, aby FREENOW było pierwszym wyborem dla osób przemieszczających się w dużych miastach na całym kontynencie - mówi Ashu Singhal, CPO FREENOW.
Ashu wnosi nieocenione doświadczenie w integrowaniu produktów technologicznych, co przekłada się osiąganie wyznaczonych celów biznesowych. Jego wizja i umiejętności umożliwią nam dalsze strategiczne działania jako wiodącej europejskiej platformy mobilności miejskiej, której założeniem jest zapewnienie mieszkańcom dużych miast dostępu do licznych środków transportu - podsumowuje Thomas Zimmermann, CEO FREENOW.

Dyskusje o pokoleniu Z na rynku pracy, Women on boards i migracjach. Zakończyło się EFNI Wiosna w Warszawie

Zaskocz swoich pracowników: 500 zł na karcie Pluxee, które działa jak 560 zł!

Dzień Przyjemności w Pracy – Pluxee Polska kontynuuje świętowanie codzienności
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.