Ashu Singhal nowym Chief Product Officerem we FREENOW
Ashu Singhal został nowym dyrektorem ds. produktu (Chief Product Officer) we FREENOW, europejskiej aplikacji mobilności miejskiej. Zastąpił on na tym stanowisku Jamesa Brooke'a, który zdecydował się opuścić firmę z powodów prywatnych.
Dzięki ponad 18-letniemu doświadczeniu zdobytemu na różnych rynkach, takich jak Indie i Azja Południowo-Wschodnia, Ashu Singhal może pochwalić się szerokimi umiejętnościami w zarządzaniu technologiami konsumenckimi. Wcześniej zajmował stanowiska kierownicze w zakresie inżynierii i produktów w firmach związanych z mobilnością i technologią, w tym Grab, Ola, Zoomcar i Walmartlabs. Jego wykształcenie akademickie obejmują Executive Leadership Program w Harvard Business School oraz MBA w Indian Institute of Management.
Jako nowy CPO, Singhal będzie kierował procesami produktowymi FREENOW, aby dalej rozwijać platformę jako superaplikację mobilności miejskiej w całej Europie. Jego aspiracją jest stworzenie najbardziej zorientowanej na klienta środowiska produktowego w ramach FREENOW, zapewniającego wyjątkowe rozwiązania zarówno dla pasażerów, klientów biznesowych, kierowców taksówek i PHV, operatorów flot, związków taksówkarskich, jak i partnerów w zakresie multimobilności.
FREENOW zdobył znaczącą pozycję na europejskim rynku mobilności miejskiej. Moim głównym celem będzie jej dalsze wzmacnianie poprzez tworzenie rozwiązań produktowych, które odpowiedzą na rzeczywiste wyzwania związane z przemieszczaniem się. Chcę, aby FREENOW było pierwszym wyborem dla osób przemieszczających się w dużych miastach na całym kontynencie - mówi Ashu Singhal, CPO FREENOW.
Ashu wnosi nieocenione doświadczenie w integrowaniu produktów technologicznych, co przekłada się osiąganie wyznaczonych celów biznesowych. Jego wizja i umiejętności umożliwią nam dalsze strategiczne działania jako wiodącej europejskiej platformy mobilności miejskiej, której założeniem jest zapewnienie mieszkańcom dużych miast dostępu do licznych środków transportu - podsumowuje Thomas Zimmermann, CEO FREENOW.

Nie ma wakacji od prac sezonowych – trwają cały rok. Jacy pracownicy są najbardziej poszukiwani?

Mercer Total Remuneration Survey (TRS) – kluczowe wnioski i obserwacje

Dyskusje o pokoleniu Z na rynku pracy, Women on boards i migracjach. Zakończyło się EFNI Wiosna w Warszawie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.