Biznesmeni dla młodych – przyszłość z sukcesem
Agencja Face It!
ul. Bagatela 10 lok. 31
00-585 Warszawa
a.koszyczek|agencjafaceit.pl| |a.koszyczek|agencjafaceit.pl
794714937
www.agencjafaceit.pl
Cykliczne spotkania ze znanymi biznesmenami otworzą drzwi do świata przedsiębiorczości i wskażą drogę do sukcesu.
Biznesmeni dla młodych to autorski program Zbyszka Dzideczka i Jacka Siatkowskiego, którego celem jest zaszczepienie w młodzieży pasji do biznesu. W każdym miesiącu odbywają się spotkania młodych osób ze znanymi biznesmenami, którzy opowiadająo początkach swojej działalności, trudach, które musieli pokonać, o pierwszych sukcesach,a także o tym, że w drodze kariery zawodowej zawsze warto iść do przodu i pomimo wielu przeszkód każdy krok przybliża nas do celu, jakim jest sukces w biznesie.
Każde młode pokolenie jest nadzieją na kolejnych wspaniałych ludzi, wspaniałe przedsięwzięcia i triumfy. Ambitna młodzież pełna zapału i apetytu na sukces to nasza przyszłość, jednak tu i teraz brakuje im praktycznej wiedzy dotyczącej przedsiębiorczości. Młodość to brawura, ale w biznesie potrzebna jest też ostrożność, wyobraźnia, aby własna firma nie przyniosła problemów z urzędem skarbowym, czy żeby działalność nie zakończyła się upadkiem czy wręcz bankructwem. Ponieważ najtaniej jest się uczyć na cudzych błędach, postanowiłem stworzyć program szkoleniowy dedykowany młodym, w którym to starsze, doświadczone pokolenie przekaże cenną wiedzę – mówi Zbyszek Dzideczek, pomysłodawca programu, ekspert Fundacji Instytut Gebo.
Budowanie biznesu od podstaw jest trudne, żmudne, czasochłonne i często obarczone ryzykiem. Do sukcesu prowadzi długa droga. To lata pracy, zdobyta wiedza podczas szkolenia nie tylko ułatwi zrobienie kariery, ale także będzie cennym drogowskazem, na co zwrócić uwagę, by uniknąć błędów.
Pomyślałem, że warto aby ci bardziej doświadczeni, którzy przetarli już biznesowe szlaki, podzielili się wiedzą z młodymi, opowiedzieli o swoich pomysłach, początkach działalności, błędach, a także o tym, jak z tych błędów czerpać wnioski i przekładać je na sukces. Nie zawsze trzeba budować dom od nowa. Jeśli można młodym pomóc, aby nie musieli zmagać się z przeciwnościami – zawsze warto to zrobić. Na cudzych błędach najtaniej i najłatwiej się uczy. Jeżeli młodziaki posłuchają właśnie tych starszaków, to może na etapie początkowym rodzenia się czy konstruowania biznesów unikną pewnych zawirowań czy problemów związanych z tym, co się wiąże z rozwijaniem własnych firm. W tym celu powstał program szkoleniowy Biznesmeni dla młodych – wyjaśnia Zbyszek Dzideczek.
Podczas spotkań młodzież ma szansę zdobyć cenną praktyczną wiedzę od osób, które osiągnęły zawodowe cele i chcą podzielić się przepisem na udany biznes.
Każdy sukces to inna historia, różne inspiracje, różne początki. I jeden wspólny cel – przekazać wiedzę młodym.
Zbyszek Dzideczek to ekspert negocjacyjny od ponad 20 lat, certyfikowany trener, coach i mentor The John Maxwell Team oraz polski partner renomowanej austriackiej firmy doradczej i szkoleniowej En GardE Verhandlungstraining GmbH oraz Instytutu Gebo. Dzięki stosowanym narzędziom negocjacji doprowadził do podpisania i zrealizowania znaczącej liczby kontraktów w Polsce i na świecie. Jest też autorem książki pt. „Negocjacje to fascynująca podróż", zawierającej cenne porady, dotyczące tego, jak osiągać wyznaczone cele nie tylko w biznesie ale i w życiu codziennym.
BCC: Rewolucji w kodeksie pracy nie będzie
Kariera kobiet w IT, czyli ciągła walka ze stereotypami
5 trendów, które zdominują polski rynek pracy w 2025 roku
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.