Komunikaty PR

DPD Polska z tytułem Great Place to Work

2021-03-18  |  10:25
Biuro prasowe

DPD Polska otrzymała certyfikat Great Place to Work („Wspaniałe Miejsce Pracy”) i tym samym znalazła się w elitarnym gronie pracodawców, którzy zostali wyróżnieni w badaniu przeprowadzanym przez niezależną międzynarodową organizację. Tytuł przyznawany jest firmom na podstawie zewnętrznego audytu oraz ocen pracowników wyrażanych w anonimowych ankietach.

Badanie certyfikacyjne Great Place to Work jest prowadzane od blisko 30 lat, obecnie w ponad 7 tys. organizacji w 69 krajach. Ma na celu zweryfikowanie aktualnego stanu kultury organizacyjnej w danej firmie na tle najlepszych miejsc pracy w kraju, regionie i na świecie. Certyfikat jest więc czytelną, uniwersalną informacją, że dana firma jest godnym zaufania pracodawcą.

Naszym celem jest zapewnienie wszystkim pracownikom i współpracownikom przyjaznych i sprzyjających rozwojowi warunków pracy. DPD Polska, jako odpowiedzialny pracodawca, dba także o niedyskryminujące i wolne od stereotypów środowisko pracy. Miniony rok przyniósł nam wiele wyzwań związanych z poczuciem bezpieczeństwa w życiu prywatnym i zawodowym. Otrzymany certyfikat potwierdza dobre przyjęcie nie tylko długofalowych polityk dotyczących zarządzania kapitałem ludzkim, ale także zaproponowanych na czas pandemii rozwiązań. Stanowi dla nas jasną informację, że udało nam się stworzyć i utrzymać przyjazną, wspierającą atmosferę nawet w tak trudnych warunkach jak ogólnoświatowy kryzys zdrowotny – komentuje Marta Westrych-Andrzejczyk, dyrektor personalna DPD Polska i Członek Zarządu.

DPD Polska zatrudnia prawie 4 tys. osób oraz współpracuje z średnio 7500 kurierów w ponad 60 oddziałach w całej Polsce. Firma oferuje szerokie możliwości rozwoju zawodowego, a także szereg benefitów pracowniczych, w tym opiekę medyczną w prywatnej sieci, dostęp do platformy benefitowej, „becikowe”. DPD Polska troszczy się również o bezpieczeństwo pracowników i współpracowników. W związku z pandemią COVID-19 przeorganizowała pracę w biurach i oddziałach, wyposażyła je w środki ochrony osobistej, a tam, gdzie to możliwe, wprowadziła pracę zdalną. DPD Polska dba także o poczucie jedności wśród pracowników dzięki otwartej, spójnej i regularnej komunikacji oraz wielu inicjatywom budującym zaangażowanie.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Praca Capital.com
2025-07-30 | 16:00

Capital.com z tytułem najlepszego pracodawcy 2025 r. w Wielkiej Brytanii, Bułgarii i Polsce

Capital.com, dynamicznie rozwijająca się firma na rynku fintech, otrzymała tytuł najlepszego pracodawcy 2025 r. (2025 Top Employer) w Wielkiej Brytanii, Bułgarii i Polsce.
Praca Spawacz, elektryk, księgowy czy specjalista DevOps i Cloud – kogo brakuje do pracy? Regiony i stawki
2025-07-29 | 05:00

Spawacz, elektryk, księgowy czy specjalista DevOps i Cloud – kogo brakuje do pracy? Regiony i stawki

Największym wyzwaniem rynku pracy w 2025 roku jest brak ludzi – nie technologii. Pracodawcy mierzą się z deficytem kompetencji i potrzebą elastyczności,
Praca Szkolenie – pełnomocnik oraz audytor wewnętrzny AS 9100: klucz do jakości w branży lotniczej
2025-07-08 | 06:00

Szkolenie – pełnomocnik oraz audytor wewnętrzny AS 9100: klucz do jakości w branży lotniczej

W dobie rosnących wymagań jakościowych w przemyśle lotniczym, szkolenie – pełnomocnik oraz audytor wewnętrzny AS 9100 staje się nie tylko atutem, ale wręcz

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Polityka

D. Joński: Nie wiemy, co zrobi Rosja za dwa–trzy lata. Według duńskiego wywiadu może zaatakować kraje nadbałtyckie i musimy być na to gotowi

Zdecydowana większość krajów unijnych wskazuje na potrzebę wzmocnienia zdolności obronnych Europy w obliczu coraz bardziej złożonego geopolitycznego tła. Wywiady zachodnich państw wskazują, że Rosja może rozpocząć konfrontację z NATO jeszcze przed 2030 rokiem. Biała księga w sprawie obronności europejskiej „Gotowość 2030” zakłada m.in. ochronę granic lądowych, powietrznych i morskich UE, a sztandarowym projektem ma być Tarcza Wschód. – W budzeniu Europy duże zasługi ma polska prezydencja – ocenia europoseł Dariusz Joński.

Transport

Duże magazyny energii przyspieszą rozwój transportu niskoemisyjnego w Europie. Przyszłością może być wodór służący jako paliwo i nośnik energii

Zmiany w europejskim transporcie przyspieszają. Trendem jest elektromobilność, zwłaszcza w ramach logistyki „ostatniej mili”. Jednocześnie jednak udział samochodów w pełni elektrycznych w polskich firmach spadł z 18 do 12 proc., co wpisuje się w szerszy europejski trend spowolnienia elektromobilności. Główne bariery to ograniczona liczba publicznych stacji ładowania, wysoka cena pojazdów i brak dostępu do odpowiedniej infrastruktury. – Potrzebne są odpowiednio duże magazyny taniej energii. Przyszłością przede wszystkim jest wodór – ocenia Andrzej Gemra z Renault Group.

Infrastruktura

W Polsce w obiektach zabytkowych wciąż brakuje nowoczesnych rozwiązań przeciwpożarowych. Potrzebna jest większa elastyczność w stosowaniu przepisów

Pogodzenie interesów konserwatorów, projektantów, inwestorów, rzeczoznawców i służby ochrony pożarowej stanowi jedno z największych wyzwań w zakresie ochrony przeciwpożarowej obiektów konserwatorskich. Pożary zabytków takich jak m.in. katedra Notre-Dame w Paryżu przyczyniają się do wprowadzania nowatorskich rozwiązań technicznych w zakresie ochrony przeciwpożarowej. W Polsce obowiązuje już konieczność instalacji systemów detekcji. Inwestorzy często jednak rezygnują z realizacji projektów dotyczących obiektów zabytkowych z uwagi na zmieniające się i coraz bardziej restrykcyjne przepisy czy też względy ekonomiczne.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.