Komunikaty PR

DPD Polska z tytułem Great Place to Work

2021-03-18  |  10:25
Biuro prasowe

DPD Polska otrzymała certyfikat Great Place to Work („Wspaniałe Miejsce Pracy”) i tym samym znalazła się w elitarnym gronie pracodawców, którzy zostali wyróżnieni w badaniu przeprowadzanym przez niezależną międzynarodową organizację. Tytuł przyznawany jest firmom na podstawie zewnętrznego audytu oraz ocen pracowników wyrażanych w anonimowych ankietach.

Badanie certyfikacyjne Great Place to Work jest prowadzane od blisko 30 lat, obecnie w ponad 7 tys. organizacji w 69 krajach. Ma na celu zweryfikowanie aktualnego stanu kultury organizacyjnej w danej firmie na tle najlepszych miejsc pracy w kraju, regionie i na świecie. Certyfikat jest więc czytelną, uniwersalną informacją, że dana firma jest godnym zaufania pracodawcą.

Naszym celem jest zapewnienie wszystkim pracownikom i współpracownikom przyjaznych i sprzyjających rozwojowi warunków pracy. DPD Polska, jako odpowiedzialny pracodawca, dba także o niedyskryminujące i wolne od stereotypów środowisko pracy. Miniony rok przyniósł nam wiele wyzwań związanych z poczuciem bezpieczeństwa w życiu prywatnym i zawodowym. Otrzymany certyfikat potwierdza dobre przyjęcie nie tylko długofalowych polityk dotyczących zarządzania kapitałem ludzkim, ale także zaproponowanych na czas pandemii rozwiązań. Stanowi dla nas jasną informację, że udało nam się stworzyć i utrzymać przyjazną, wspierającą atmosferę nawet w tak trudnych warunkach jak ogólnoświatowy kryzys zdrowotny – komentuje Marta Westrych-Andrzejczyk, dyrektor personalna DPD Polska i Członek Zarządu.

DPD Polska zatrudnia prawie 4 tys. osób oraz współpracuje z średnio 7500 kurierów w ponad 60 oddziałach w całej Polsce. Firma oferuje szerokie możliwości rozwoju zawodowego, a także szereg benefitów pracowniczych, w tym opiekę medyczną w prywatnej sieci, dostęp do platformy benefitowej, „becikowe”. DPD Polska troszczy się również o bezpieczeństwo pracowników i współpracowników. W związku z pandemią COVID-19 przeorganizowała pracę w biurach i oddziałach, wyposażyła je w środki ochrony osobistej, a tam, gdzie to możliwe, wprowadziła pracę zdalną. DPD Polska dba także o poczucie jedności wśród pracowników dzięki otwartej, spójnej i regularnej komunikacji oraz wielu inicjatywom budującym zaangażowanie.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Praca Dyskusje o pokoleniu Z na rynku pracy, Women on boards i migracjach. Zakończyło się EFNI Wiosna w Warszawie Biuro prasowe
2025-04-17 | 13:00

Dyskusje o pokoleniu Z na rynku pracy, Women on boards i migracjach. Zakończyło się EFNI Wiosna w Warszawie

Debatą byłych ministrów pracy zakończyło się premierowe EFNI Wiosna zorganizowane przez Konfederację Lewiatan pod hasłem „Przyszłość pracy, praca przyszłości”.
Praca Zaskocz swoich pracowników: 500 zł na karcie Pluxee, które działa jak 560 zł!
2025-04-10 | 17:00

Zaskocz swoich pracowników: 500 zł na karcie Pluxee, które działa jak 560 zł!

1/3 firm w Polsce przekazuje benefity pozapłacowe  dla pracowników na Wielkanoc. Jest a to druga najbardziej popularna okazja w roku (po świętach Bożego Narodzenia)
Praca Dzień Przyjemności w Pracy – Pluxee Polska kontynuuje świętowanie codzienności
2025-03-27 | 09:00

Dzień Przyjemności w Pracy – Pluxee Polska kontynuuje świętowanie codzienności

Pluxee Polska po raz drugi organizuje Dzień Przyjemności w Pracy, tym samym wpisując go na stałe do kalendarza HR. Dlaczego? Ponieważ zaangażowanie polskich pracowników jest

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Prawo

Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.