Komunikaty PR

Foodcom rekrutuje na płatne staże

2023-04-12  |  09:00

Do końca kwietnia studenci polskich uczelni wyższych mogą zgłosić się do udziału w płatnym, trzymiesięcznym stażu w Foodcom S.A. Uczestnicy będą mieli okazję zdobyć praktyczne doświadczenie zawodowe, zbudować kompetencje w jednej z trzech ścieżek zawodowych, a także otrzymają możliwość stałego zatrudnienia w firmie.

Program stażowy skierowany jest do studentów kierunków takich jak: handel, zarządzanie, logistyka, transport, finanse i rachunkowość, marketing oraz kierunków pokrewnych. Do trwającego od początku lipca do końca września 2023 roku stażu, zostanie zaproszonych 15 osób, które pod okiem specjalistów przygotują się do wykonywania zadań w wybranym obszarze: biznes międzynarodowy (handel i logistyka), finanse (księgowość, finanse, kadry i płace) lub marketing (kreatywny i analityczny).

- Nasza oferta staży to nie tylko inwestycja w młodych ludzi i szansa na zdobycie przez nich doświadczenia w nowoczesnej, dynamicznie rozwijającej się firmie handlowej o zasięgu międzynarodowym. To przestrzeń do rozwoju, realizacji własnych pomysłów, a także poszanowanie idei work-life balance. Na staż zapraszamy ludzi otwartych, ambitnych i zmotywowanych, którym dajemy przestrzeń do rozwoju i realizacji własnych pomysłów – mówi Adrianna Gałecka, specjalista ds. Employer Brandingu w Foodcom S.A.

Warunkiem udziału w programie jest posiadanie statusu studenta przez cały okres trwania stażu oraz dostępność w wymiarze 24 godzin tygodniowo. Staże odbędą się stacjonarnie, w biurze Foodcom S.A. w Warszawie, a po ich zakończeniu studenci będą mieli możliwość uzyskania referencji czy stałego zatrudnienia w firmie.

Zgłoszenia należy przesyłać w odpowiedzi na oferty stażowe opublikowane na stronie internetowej Foodcom S.A. Termin nadsyłania aplikacji upływa 30 kwietnia.

 


 

Foodcom S.A. to polska firma handlowa, która specjalizuje w dystrybucji towarów dla różnych branży przemysłu na rynkach globalnych. Firma jest obecna m.in. w branży spożywczej, paszowej, chemii industrialnej oraz FMCG. współpracując z firmami w ponad 100 krajach na całym świecie.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Praca BCC: Rewolucji w kodeksie pracy nie będzie Biuro prasowe
2024-12-29 | 09:00

BCC: Rewolucji w kodeksie pracy nie będzie

W 2024 r. dwukrotnie zmieniła się wysokość wynagrodzenia minimalnego oraz minimalnej stawki godzinowej i innych świadczeń ustalanych na ich podstawie. Duże emocje przyniosła też długo
Praca Kariera kobiet w IT, czyli ciągła walka ze stereotypami
2024-12-20 | 10:00

Kariera kobiet w IT, czyli ciągła walka ze stereotypami

Najbardziej kobietom karierę w IT utrudnia to, że mają masę przekonań w swoich głowach. Dużo słyszymy jako dziewczynki, a potem jako kobiety i to buduje nam przekonania o sobie i o
Praca 5 trendów, które zdominują polski rynek pracy w 2025 roku
2024-12-19 | 10:30

5 trendów, które zdominują polski rynek pracy w 2025 roku

Krzysztof Inglot, założyciel Personnel Service, ekspert rynku pracy Wolniejszy wzrost wynagrodzeń, przyspieszona automatyzacja i sztuczna inteligencja, jawne widełki płacowe oraz ciągły

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.