Foodcom rekrutuje na płatne staże
Do końca kwietnia studenci polskich uczelni wyższych mogą zgłosić się do udziału w płatnym, trzymiesięcznym stażu w Foodcom S.A. Uczestnicy będą mieli okazję zdobyć praktyczne doświadczenie zawodowe, zbudować kompetencje w jednej z trzech ścieżek zawodowych, a także otrzymają możliwość stałego zatrudnienia w firmie.
Program stażowy skierowany jest do studentów kierunków takich jak: handel, zarządzanie, logistyka, transport, finanse i rachunkowość, marketing oraz kierunków pokrewnych. Do trwającego od początku lipca do końca września 2023 roku stażu, zostanie zaproszonych 15 osób, które pod okiem specjalistów przygotują się do wykonywania zadań w wybranym obszarze: biznes międzynarodowy (handel i logistyka), finanse (księgowość, finanse, kadry i płace) lub marketing (kreatywny i analityczny).
- Nasza oferta staży to nie tylko inwestycja w młodych ludzi i szansa na zdobycie przez nich doświadczenia w nowoczesnej, dynamicznie rozwijającej się firmie handlowej o zasięgu międzynarodowym. To przestrzeń do rozwoju, realizacji własnych pomysłów, a także poszanowanie idei work-life balance. Na staż zapraszamy ludzi otwartych, ambitnych i zmotywowanych, którym dajemy przestrzeń do rozwoju i realizacji własnych pomysłów – mówi Adrianna Gałecka, specjalista ds. Employer Brandingu w Foodcom S.A.
Warunkiem udziału w programie jest posiadanie statusu studenta przez cały okres trwania stażu oraz dostępność w wymiarze 24 godzin tygodniowo. Staże odbędą się stacjonarnie, w biurze Foodcom S.A. w Warszawie, a po ich zakończeniu studenci będą mieli możliwość uzyskania referencji czy stałego zatrudnienia w firmie.
Zgłoszenia należy przesyłać w odpowiedzi na oferty stażowe opublikowane na stronie internetowej Foodcom S.A. Termin nadsyłania aplikacji upływa 30 kwietnia.
Foodcom S.A. to polska firma handlowa, która specjalizuje w dystrybucji towarów dla różnych branży przemysłu na rynkach globalnych. Firma jest obecna m.in. w branży spożywczej, paszowej, chemii industrialnej oraz FMCG. współpracując z firmami w ponad 100 krajach na całym świecie.
Polski rynek pracy potrzebuje wielokulturowości
Olivia Quest - znacznie więcej niż gra integrująca społeczność
Jak stworzyć wartościowe środowisko pracy?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Rewolucja w legislacji dotyczącej opakowań i powstających z nich odpadów. Działania firm wyprzedzają wymogi prawne
Po długich i burzliwych pracach Parlament Europejski przyjął ostatecznie pod koniec kwietnia br. rozporządzenie PPWR w sprawie opakowań i odpadów opakowaniowych. Oczekuje się, że nowe przepisy wejdą w życie w 2026 roku i będą stanowić rewolucję nie tylko dla konsumentów, ale przede wszystkim dla przemysłu, który będzie musiał położyć dużo większy nacisk na ekoprojektowanie i wziąć odpowiedzialność za odpady powstające z wytwarzanych produktów. Część firm już zaczęła wprowadzać w tym zakresie zmiany na własną rękę, m.in. eliminując odpady z tworzyw sztucznych.
Infrastruktura
Polskie aglomeracje stają się coraz bardziej cyfrowe. Skokowo wzrasta zużycie danych w sieci
W 12 największych polskich metropoliach mieszka 16 mln Polaków, a każdego dnia z przedmieść do centrów dojeżdża do pracy i szkoły od 50 tys. do nawet 300 tys. ludzi – wynika z raportu Play. To duże wyzwanie dla infrastruktury miast, również telekomunikacyjnej, bo zużycie danych dynamicznie rośnie. W sieci Play wzrost ten już dwukrotnie przekroczył gwałtowny skok z okresu pandemii COVID-19. Dostęp do szybkiego internetu mobilnego i stacjonarnego jest obecnie kluczowy dla miast, a do tego konieczne są dalsze inwestycje w infrastrukturę sieciową.
Firma
Przedsiębiorcy chcą mieć wszystkie produkty finansowe i biznesowe na jednej platformie. W takie rozwiązania inwestują banki i firmy leasingowe
Niemal 70 proc. mikro-, małych i średnich firm chciałoby mieć zgromadzone wszystkie produkty finansowe na jednej platformie – wynika z raportu EFL „Cyfrowa (r)ewolucja na rynku leasingu. Pod lupą”. Dodatkowo chętnie korzystaliby w jej ramach z usług ułatwiających prowadzenie biznesu, jak wsparcie księgowe, prawne, możliwość załatwienia sprawy urzędowej, rezerwacji noclegu na podróż służbową czy zakupu pakietu usług medycznych. Nad takimi hubami dla przedsiębiorców intensywnie pracują zarówno banki, jak i firmy leasingowe. Takie narzędzie udostępnili właśnie Credit Agricole i Grupa EFL.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.