Hilton uznany za numer 1 na świecie w rankingu najlepszych miejsc pracy
Hilton po raz pierwszy został uznany za numer 1 wśród Najlepszych Miejsc Pracy na Świecie przez magazyn Fortune i organizację Great Place to Work. To wyróżnienie – wieńczące osiem pojawień się na liście „Najlepszych na Świecie” – po raz pierwszy zajmuje firma z branży hotelarskiej.
Od pierwszego pojawienia się na tej liście w 2016 roku, Hilton nieprzerwanie buduje swoją silną kulturę, kładąc bezkompromisowy nacisk na tworzenie miejsca pracy inkluzywnego, oferującego duże możliwości rozwoju, inspirującego celowością działania i zapewniającego wsparcie, dzięki któremu jego licząca na całym świecie 460 000 członków załoga nieustannie się rozwija.
Simon Vincent, EVP i prezes Hiltona na Europę, Bliski Wschód i Afrykę, powiedział – „Jesteśmy dumni z uznania nas za najlepsze miejsce pracy na świecie, co nastąpiło po uzyskaniu nagród w ponad 20 krajach w całej Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce. Ta nagroda jest uhonorowaniem zaangażowania naszych niezwykłych członków zespołu pracowniczego oraz kultury innowacji i integracji, którą rozwijamy od ponad wieku. To świadectwo potęgi inwestowania w pracowników w celu tworzenia wyjątkowego miejsca pracy, w którym każdy może się rozwijać”.
Hilton z zaangażowaniem buduje inkluzywną kulturę, wspierającą członków zespołu na każdym etapie ich życia prywatnego i zawodowego oraz umożliwiającą każdemu z nich wnoszenie do pracy swojego prawdziwego, autentycznego „ja”.
Firma hotelarska zapewnia najlepsze w swoim rodzaju benefity zarówno pracownikom zatrudnionym na godziny, jak i etatowym, w tym wydłużony urlop rodzicielski, pomoc w adopcji i atrakcyjne korzyści związane z podróżami w ramach cieszącego się dużą popularnością pracowniczego programu podróży Go Hilton.
Hilton, wraz z Hilton Global Foundation, ogłosił dziś również, że uruchomi Hilton Cares – program, z którego 500 000 USD zostanie przeznaczone na stypendia i pomoc finansową zarówno dla pracowników firmy, jak i społeczności lokalnych, angażujących się w budowanie i rozwijanie karier w hotelarstwie. Zgłoszenia będą przyjmowane od początku 2024 roku.
Hilton nieustannie poszukuje nowych sposobów na zwiększenie elastyczności pracy w swoich hotelach i biurach firmowych i jest zdecydowany oferować propozycje wartości, które tworzą elastyczny ekosystem rozwiązań, dzięki którym członkowie zespołu mają poczucie wsparcia.
Cztery filary, na których opiera się Wspaniałe Miejsce Pracy
Tworząc w pełni przyjazne ludziom miejsce pracy, firma Hilton oparła się na czterech filarach obejmujących:
Inkluzję: Hilton dba o to, by jego personel był zróżnicowany i przyjazny, reprezentując szerokie zróżnicowanie kulturowe, środowiskowe i światopoglądowe przystające do gości, których obsługujemy i środowisk, w których działamy. Fair360 przyjął Hiltona do swojej Galerii Sław w 2022 roku, po uznaniu w 2021 roku za Nr 1 na swojej liście 50 firm najlepszych w zakresie różnorodności.
Dobrostan: W ramach platformy Thrive at Hilton, Hilton proaktywnie wspiera członków zespołu w dbaniu nie tylko o siebie, ale także o osoby im bliskie. W 2022 r. firma uruchomiła przełomową w branży inicjatywę opiekuńczą Care for All, solidną platformę obejmującą narzędzia i zasoby wspomagające członków zespołu w dbaniu o dobre psychiczne samopoczucie własne i w opiece nad innymi.
Rozwój: Hilton szczyci się oferowaniem możliwości, dzięki którym pracownicy szukający w nim początkowo tylko zatrudnienia pozostają dla kariery. Możliwości edukacyjne to między innymi bezpłatne kursy na Hilton University, podnoszenie kwalifikacji zawodowych do szczebla kierowniczego, edukacja bez zadłużania się dzięki partnerstwu firmy z platformą Guild oraz programy przywództwa i rozwoju Lead@Hilton.
Cel: Od ponad wieku członkowie zespołu pomagają realizować wizję założyciela Conrada Hiltona, aby szerzyć na całym świecie światełko i ciepło gościnności. Nawet podczas zmagań z pandemią COVID-19 członkowie zespołu Hilton nigdy nie stracili z oczu tego celu i znaleźli sposoby na wykorzystanie swoich różnorodnych talentów, aby zapewniać gościom wyjątkowe wrażenia, wywierać pozytywny wpływ na lokalne społeczności i pomagać wnosić do życia chwile radości i życzliwości poprzez podróże.
Aby co roku wyłaniać Najlepsze Miejsca Pracy na Świecie, organizacja Great Place to Work zaprasza firmy do uczestniczenia w rygorystycznym modelowaniu opartym na danych, które określa ilościowo odczucia pracowników. Proces ten obejmuje pozyskiwanie opinii pracowników za pośrednictwem ankiet, gromadzenie danych na temat kultury firmy i personelu oraz uzyskiwanie statusu certyfikacji. Następnie firmy muszą zostać uznane za wybitnych globalnych pracodawców, pojawiając się na co najmniej pięciu listach Best Workplaces™ w Azji, Europie, Ameryce Łacińskiej, Afryce, Ameryce Północnej lub Australii w 2022, lub na początku 2023 roku.
Uznanie to jest wynikiem pozytywnych opinii uzyskanych bezpośrednio od członków zespołu liczącego 460 000 pracowników w 124 krajach i regionach świata. Oprócz tytułu World's Best Workplace, na początku tego roku Hilton został uznany za najlepsze miejsce pracy dla kobiet w USA i jest zaszczycony, że w 2023 roku został uznany za numer 1 wśród najlepszych miejsc pracy w wielu krajach, w tym w Argentynie, Austrii, Chinach, Dominikanie, Francji, Indiach, Peru, Portugalii, Szwajcarii, Urugwaju i we Włoszech. Od 2016 roku Hilton został łącznie wyróżniony na ponad 450 listach Great Place to Work. Więcej informacji na temat metodyki stosowanej przez Great Place to Work można znaleźć tutaj [https://www.greatplacetowork.pl/].
Po więcej informacji na temat rozbudowanych świadczeń dla członków zespołu Hilton, nagradzanej kultury pracy i wielu rodzajów dostępnych miejsc pracy, zapraszamy na stronę jobs.hilton.com.

Nie ma wakacji od prac sezonowych – trwają cały rok. Jacy pracownicy są najbardziej poszukiwani?

Mercer Total Remuneration Survey (TRS) – kluczowe wnioski i obserwacje

Dyskusje o pokoleniu Z na rynku pracy, Women on boards i migracjach. Zakończyło się EFNI Wiosna w Warszawie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.