Komunikaty PR

Premierowe wyróżnienie medalem „Pracodawca z Sercem”

2021-07-01  |  07:00
Biuro prasowe
Kontakt
Jakub Gniadzik
Agencja Face it!

Bagatela 10 lok. 31
00-585 Warszawa
j.gniadzik|agencjafaceit.pl| |j.gniadzik|agencjafaceit.pl
+48 510 189 848
https://agencjafaceit.pl/

28 czerwca br. odbyła się uroczystość wręczenia wyróżnienia „Pracodawca z Sercem” dla Mondi Simet – jednej z firm, które dołączyły do kampanii, mającej na celu zachęcanie pracodawców do zatrudniania osób z niepełnosprawnością na rynku pracy. Było to pierwsze odznaczenie „na żywo”. Uroczystość zaszczyciła swoją obecnością Pani Minister Rodziny i Polityki Społecznej Marlena Maląg, która objęła patronat honorowy nad akcją.

Kampania społeczna „Pracodawca z sercem” ma na celu zwiększenie szans osób z niepełnosprawnością na rynku pracy. Celem akcji jest poszerzenie świadomości w wynikających z zatrudnienia, a także burzenie stereotypów i barier społecznych związanych z dyskryminacją i sztucznymi podziałami w społeczeństwie.

 

Docenić tych, którzy czynią dobro

Kampania „Pracodawca z sercem” skierowana jest do wszystkich pracodawców a szczególnie do tych, którzy zatrudniają osoby z niepełnosprawnością. Firmom zaangażowanym społecznie przyznawane są nagrody w postaci medali i statuetek. Mondi Simet jest pierwszą firmą, której zostanie wręczone „na żywo” to wyróżnienie.

Kampania społeczna „Pracodawca z sercem” została objęta patronatem honorowym przez Panią Minister Rodziny i Polityki Społecznej Marlenę Maląg.

Pokazujemy, że osoby z niepełnosprawnością potrafią dobrze wykonywać swoją pracę, jeżeli właściwie pokieruje się procesem ich zatrudnienia – mówi Jolanta Karaś z Mondi Simet.  To często świetnie wykształceni i bardzo zaangażowani ludzie. Są nie tylko oddani i lojalni wobec pracodawcy,  ale też przy właściwemu podejściu i odpowiedniemu dopasowaniu stanowisk pracy równie wydajni jak ich pełnosprawne koleżanki i pełnosprawni koledzy.

Po prostu róbmy dobrze, czyńmy dobro – mówi Joanna Olszewska z BPO Network, pomysłodawczyni kampanii „Pracodawca z sercem”. To nie jest trudne – wystarczy chcieć, bo Pracodawcą z Sercem może zostać każdy, kto zatrudni choćby jednego  pracownika z niepełnosprawnością.


Zapraszamy do współpracy wszystkie osoby i organizacje, którym zależy na polepszeniu sytuacji osób z niepełnosprawnością w różnych aspektach. Traktujemy to zadanie jako swoją misję i drogę ku wyrównywaniu szans na rynku pracy. Sprzyja temu sytuacja, w której coraz bardziej oswajamy się ze zdalną formą pracy, już od lat najchętniej wybieraną przez osoby z niepełnosprawnościami.

Wykorzystujemy tę szansę i pomagamy ludziom w znalezieniu pracy i spełnianiu ich marzeń.

 

Mondi Simet to zakład, który wywodzi się z firmy SIMET, producent opakowania od roku 1997. W 2016 roku zakład został członkiem Mondi Group. Firma zatrudnia 30 procent osób z niepełnosprawnościami, mieści się w Grabonogu koło Gostynia i dostarcza opakowania do różnych gałęzi przemysłu a w szczególności do przemysłu spożywczego, motoryzacyjnego i branży e-commerce.

BPO Network to 4 wyjątkowe kobiety: Joanna Olszewska, Monika Jura, Agnieszka Grochala i Iwona Lewandowska, pomysłodawczynie akcji Pracodawca z sercem. Osoby z  niepełnosprawnością na co dzień pracujące i otaczające się takimi samymi osobami.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Agencja Face it!
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Praca Dyskusje o pokoleniu Z na rynku pracy, Women on boards i migracjach. Zakończyło się EFNI Wiosna w Warszawie Biuro prasowe
2025-04-17 | 13:00

Dyskusje o pokoleniu Z na rynku pracy, Women on boards i migracjach. Zakończyło się EFNI Wiosna w Warszawie

Debatą byłych ministrów pracy zakończyło się premierowe EFNI Wiosna zorganizowane przez Konfederację Lewiatan pod hasłem „Przyszłość pracy, praca przyszłości”.
Praca Zaskocz swoich pracowników: 500 zł na karcie Pluxee, które działa jak 560 zł!
2025-04-10 | 17:00

Zaskocz swoich pracowników: 500 zł na karcie Pluxee, które działa jak 560 zł!

1/3 firm w Polsce przekazuje benefity pozapłacowe  dla pracowników na Wielkanoc. Jest a to druga najbardziej popularna okazja w roku (po świętach Bożego Narodzenia)
Praca Dzień Przyjemności w Pracy – Pluxee Polska kontynuuje świętowanie codzienności
2025-03-27 | 09:00

Dzień Przyjemności w Pracy – Pluxee Polska kontynuuje świętowanie codzienności

Pluxee Polska po raz drugi organizuje Dzień Przyjemności w Pracy, tym samym wpisując go na stałe do kalendarza HR. Dlaczego? Ponieważ zaangażowanie polskich pracowników jest

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Prawo

Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.