Komunikaty PR

Raport Strong Leaders Creator in IT - zgłoszenia przedłużone do 15 lipca

2020-06-23  |  12:43
Biuro prasowe

Promocja dobrych praktyk dotyczących rozwoju pracowników i zaprezentowanie organizacji tworzących przyjazne środowisko zawodowe - to główne cele powstającego właśnie raportu Strong Leaders Creator in IT, tworzonego przez agencję Come Creations Group. Ze względu na obecną sytuację, zgłoszenia do publikacji zostają przedłużone do 15 lipca.

 

Idea raportu

Projekt będzie prezentował działania firm technologicznych skupione wokół tworzenia optymalnego środowiska do rozwoju zawodowego i osobistego skierowane do kobiet. Raport pokaże również, co robią przedsiębiorstwa, aby wspierać swoje zespoły na każdym etapie ścieżki kariery. Opracowanie będzie podzielone na cztery kategorie główne: rekrutacja, edukacja, ścieżka awansu, macierzyństwo i opieka.

 

Przedsiębiorstwo, które zaprezentuje najciekawsze przykłady działań otrzyma tytuł “Strong Leaders Creator in IT” oraz statuetkę. Wyróżnienie zostanie wręczone firmom w 3 kategoriach w zależności od liczby zatrudnionych osób: do 50, 50-250, powyżej 250.

 

Udział w projekcie to doskonała okazja do pokazania swoich najlepszych praktyk, mających na celu realne wdrażenie idei diversity & inclusion na różnym etapie rozwoju zawodowego. Dodatkowo, nasza agencja poprowadzi dla zwycięzców w każdej z kategorii miesięczną kampanię employer brandingową - mówi Anita Kijanka, CEO Come Creations Group.


 

Jak zgłosić się do raportu?

Do raportu mogą zgłaszać się przedsiębiorstwa z branży IT i nowych technologii - startupy oraz korporacje, które świadomie kreują i rozwijają tematykę diversity & inclusion w obszarach rekrutacji, edukacji i rozwoju pracowników oraz w podejściu do macierzyństwa i opieki.

 

Firmy mogą zgłaszać się samodzielnie lub być nominowane przez kogoś z zewnątrz za pomocą formularza na stronie https://strongleadersinit.com/. Przedstawiciel agencji Come Creations Group w ciągu 3 dni od zgłoszenia kontaktuje się z nominowaną firmą i prosi o uzupełnienie ankiety. Jej wypełnienie zajmuje ok. 20 minut. Co ważne, udział w raporcie jest bezpłatny.

 

Wierzymy, że nasza inicjatywa spotka się z zainteresowaniem przedstawicieli firm technologicznych. Wspólnie możemy stworzyć podręcznik dobrych praktyk, który będzie cegiełką do wkładu w budowanie kultury organizacji przyjaznej pracownikom - podsumowuje Anita Kijanka.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Praca Capital.com
2025-07-30 | 16:00

Capital.com z tytułem najlepszego pracodawcy 2025 r. w Wielkiej Brytanii, Bułgarii i Polsce

Capital.com, dynamicznie rozwijająca się firma na rynku fintech, otrzymała tytuł najlepszego pracodawcy 2025 r. (2025 Top Employer) w Wielkiej Brytanii, Bułgarii i Polsce.
Praca Spawacz, elektryk, księgowy czy specjalista DevOps i Cloud – kogo brakuje do pracy? Regiony i stawki
2025-07-29 | 05:00

Spawacz, elektryk, księgowy czy specjalista DevOps i Cloud – kogo brakuje do pracy? Regiony i stawki

Największym wyzwaniem rynku pracy w 2025 roku jest brak ludzi – nie technologii. Pracodawcy mierzą się z deficytem kompetencji i potrzebą elastyczności,
Praca Szkolenie – pełnomocnik oraz audytor wewnętrzny AS 9100: klucz do jakości w branży lotniczej
2025-07-08 | 06:00

Szkolenie – pełnomocnik oraz audytor wewnętrzny AS 9100: klucz do jakości w branży lotniczej

W dobie rosnących wymagań jakościowych w przemyśle lotniczym, szkolenie – pełnomocnik oraz audytor wewnętrzny AS 9100 staje się nie tylko atutem, ale wręcz

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

1 października ruszy w Polsce system kaucyjny. Część sieci handlowych może nie zdążyć z przygotowaniami przed tym terminem

Producenci, sklepy i operatorzy systemu kaucyjnego mają niespełna dwa miesiące na finalizację przygotowań do jego startu. Wówczas na rynku pojawią się napoje w specjalnie oznakowanych opakowaniach, a jednostki handlu powinny być gotowe na ich odbieranie. Część z nich jest już do tego przygotowana, część ostrzega przed ewentualnymi opóźnieniami. Jednym z ważniejszych aspektów przygotowań na te dwa miesiące jest uregulowanie współpracy między operatorami, których będzie siedmiu, co oznacza de facto siedem różnych systemów kaucyjnych.

Ochrona środowiska

KE proponuje nowy cel klimatyczny. Według europosłów wydaje się niemożliwy do realizacji

Komisja Europejska zaproponowała zmianę unijnego prawa o klimacie, wskazując nowy cel klimatyczny na 2040 roku, czyli redukcję emisji gazów cieplarnianych o 90 proc. w porównaniu do 1990 rok. Jesienią odniosą się do tego kraje członkowskie i Parlament Europejski, ale już dziś słychać wiele negatywnych głosów. Zdaniem polskich europarlamentarzystów już dotychczas ustanowione cele nie zostaną osiągnięte, a europejska gospodarka i jej konkurencyjność ucierpi na dążeniu do ich realizacji względem m.in. Stanów Zjednoczonych czy Chin.

Handel

Amerykańskie indeksy mają za sobą kolejny wzrostowy miesiąc. Druga połowa roku na rynkach akcji może być nerwowa

Lipiec zazwyczaj jest pozytywnym miesiącem na rynkach akcji i tegoroczny nie był wyjątkiem. Amerykańskie indeksy zakończyły go na plusie, podobnie jak większość europejskich. Rynki Starego Kontynentu nie przyciągają jednak już kapitału z taką intensywnością jak w pierwszej części roku. Z drugiej strony wyceny za oceanem po kolejnych rekordach są już bardzo wysokie, a wpływ nowego porządku celnego narzuconego przez Donalda Trumpa – na razie trudny do przewidzenia. W najbliższym czasie na rynkach można się spodziewać jeszcze większej zmienności i nerwowości, ale dopóki spółki pokazują dobre wyniki, przesłanek do zmiany trendu na spadkowy nie ma.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.