Raport Strong Leaders Creator in IT - zgłoszenia przedłużone do 15 lipca
Promocja dobrych praktyk dotyczących rozwoju pracowników i zaprezentowanie organizacji tworzących przyjazne środowisko zawodowe - to główne cele powstającego właśnie raportu Strong Leaders Creator in IT, tworzonego przez agencję Come Creations Group. Ze względu na obecną sytuację, zgłoszenia do publikacji zostają przedłużone do 15 lipca.
Idea raportu
Projekt będzie prezentował działania firm technologicznych skupione wokół tworzenia optymalnego środowiska do rozwoju zawodowego i osobistego skierowane do kobiet. Raport pokaże również, co robią przedsiębiorstwa, aby wspierać swoje zespoły na każdym etapie ścieżki kariery. Opracowanie będzie podzielone na cztery kategorie główne: rekrutacja, edukacja, ścieżka awansu, macierzyństwo i opieka.
Przedsiębiorstwo, które zaprezentuje najciekawsze przykłady działań otrzyma tytuł “Strong Leaders Creator in IT” oraz statuetkę. Wyróżnienie zostanie wręczone firmom w 3 kategoriach w zależności od liczby zatrudnionych osób: do 50, 50-250, powyżej 250.
Udział w projekcie to doskonała okazja do pokazania swoich najlepszych praktyk, mających na celu realne wdrażenie idei diversity & inclusion na różnym etapie rozwoju zawodowego. Dodatkowo, nasza agencja poprowadzi dla zwycięzców w każdej z kategorii miesięczną kampanię employer brandingową - mówi Anita Kijanka, CEO Come Creations Group.
Jak zgłosić się do raportu?
Do raportu mogą zgłaszać się przedsiębiorstwa z branży IT i nowych technologii - startupy oraz korporacje, które świadomie kreują i rozwijają tematykę diversity & inclusion w obszarach rekrutacji, edukacji i rozwoju pracowników oraz w podejściu do macierzyństwa i opieki.
Firmy mogą zgłaszać się samodzielnie lub być nominowane przez kogoś z zewnątrz za pomocą formularza na stronie https://strongleadersinit.com/. Przedstawiciel agencji Come Creations Group w ciągu 3 dni od zgłoszenia kontaktuje się z nominowaną firmą i prosi o uzupełnienie ankiety. Jej wypełnienie zajmuje ok. 20 minut. Co ważne, udział w raporcie jest bezpłatny.
Wierzymy, że nasza inicjatywa spotka się z zainteresowaniem przedstawicieli firm technologicznych. Wspólnie możemy stworzyć podręcznik dobrych praktyk, który będzie cegiełką do wkładu w budowanie kultury organizacji przyjaznej pracownikom - podsumowuje Anita Kijanka.

Dyskusje o pokoleniu Z na rynku pracy, Women on boards i migracjach. Zakończyło się EFNI Wiosna w Warszawie

Zaskocz swoich pracowników: 500 zł na karcie Pluxee, które działa jak 560 zł!

Dzień Przyjemności w Pracy – Pluxee Polska kontynuuje świętowanie codzienności
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.