Robert Ścisłowski – nowy D2C Director w Artgeist Sp. z o.o.
Głównymi zadaniami Roberta będą konsolidacja prac zespołów D2C, optymalizacja wyników sprzedażowych oraz zbudowanie przewagi w ramach wyzwań Speed To Market. Robert Ścisłowski ma bogate doświadczenie w branży analitycznej i sprzedażowej, także w obszarze e-commerce na rynkach europejskich. Działania w tym zakresie prowadził m.in. w grupie HORN, odpowiadając za development sklepów własnych oraz wdrożenie systemów informatycznych, takich jak m.in. Business Intelligence, CRM czy nowoczesnego systemu magazynowego. W ciągu czterech lat z sukcesem udało mu się wyskalować internetowy kanał sprzedaży na rynkach europejskich oraz wdrożyć procesy automatyzacji w większości strategicznych obszarów firmy.
Robert realizował także działania w obszarze SEO i analityki internetowej dla FRU.PL i VOLA.RO., odpowiadając za budowanie przewagi konkurencyjnej w ruchu organicznym na rynkach polskim, rumuńskim, wietnamskim i ukraińskim.
E-commerce to również obszar prywatnych zainteresowań Roberta. O branżowych niuansach pisał jako dziennikarz technologiczny AGORA S.A. i IDG Poland S.A. Szczególną dumą napawa go wywiad ze Stevem Ballmerem (ówczesnym CEO of Microsoft) przeprowadzony dla Gazeta.pl z okazji premiery Windows 7.
Robert opiera działania na założeniach filozofii Kaizen oraz zwinnego zarządzania projektami.
Prywatnie miłośnik Włoch, podróży kamperem i fotografii.

Nie ma wakacji od prac sezonowych – trwają cały rok. Jacy pracownicy są najbardziej poszukiwani?

Mercer Total Remuneration Survey (TRS) – kluczowe wnioski i obserwacje

Dyskusje o pokoleniu Z na rynku pracy, Women on boards i migracjach. Zakończyło się EFNI Wiosna w Warszawie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Negocjacje między UE i USA w sprawie ceł trwają. Przełom możliwy podczas czerwcowej wizyty Trumpa w Europie
Czas, jaki Donald Trump zostawił krajom obłożonym cłami na negocjacje, zbliża się do półmetka. Umowę podpisała Wielka Brytania, ogłoszono również porozumienie z Chinami. Unia Europejska, która jest czwartym partnerem handlowym USA, do niedawna zdawała się nie czynić żadnych postępów w rozmowach. Jednak negocjacje trwają. Zdaniem europosła Michała Szczerby z PO stanowisko Unii powinno być twarde, a przede wszystkim jednomyślne. Okazją do rozmów może być wizyta Trumpa na czerwcowym szczycie NATO w Hadze.
Przemysł
Unijne programy szansą dla polskiego przemysłu zbrojeniowego. Wkrótce uruchomione będzie 150 mld euro na niskooprocentowane pożyczki

Prace nad uruchomieniem instrumentu pożyczkowego SAFE są na ostatniej prostej. Jak poinformował MON, po wielu tygodniach negocjacji został on przyjęty przez stałych przedstawicieli państw członkowskich przy UE. Wdrożenie SAFE oznacza uruchomienie 150 mld euro niskooprocentowanych pożyczek na finansowanie inwestycji państw członkowskich w obronność. Wysiłki krajowe i unijne koncentrują się teraz na zwiększaniu potencjału europejskiego przemysłu obronnego i budowaniu zdolności obrony i odstraszania.
Konsument
Roboty w służbie środowisku. Ograniczanie ilości odpadów możliwe dzięki automatyzacji

Sztuczna inteligencja i robotyka już dziś pomagają firmom ograniczać swój wpływ na środowisko. Korzyści z inwestycji w zaawansowaną automatyzację odczuwają także konsumenci. Przykładem może być automatyczny system pakowania wdrażany przez Amazon. Robot dostosowujący każdorazowo rozmiar papierowego opakowania do danego produktu pozwolił już zaoszczędzić 3 mln t materiału opakowaniowego, co oznacza dla kupujących mniej materiałów do utylizacji i prostszy recykling.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.