Robert Ścisłowski – nowy D2C Director w Artgeist Sp. z o.o.
Głównymi zadaniami Roberta będą konsolidacja prac zespołów D2C, optymalizacja wyników sprzedażowych oraz zbudowanie przewagi w ramach wyzwań Speed To Market. Robert Ścisłowski ma bogate doświadczenie w branży analitycznej i sprzedażowej, także w obszarze e-commerce na rynkach europejskich. Działania w tym zakresie prowadził m.in. w grupie HORN, odpowiadając za development sklepów własnych oraz wdrożenie systemów informatycznych, takich jak m.in. Business Intelligence, CRM czy nowoczesnego systemu magazynowego. W ciągu czterech lat z sukcesem udało mu się wyskalować internetowy kanał sprzedaży na rynkach europejskich oraz wdrożyć procesy automatyzacji w większości strategicznych obszarów firmy.
Robert realizował także działania w obszarze SEO i analityki internetowej dla FRU.PL i VOLA.RO., odpowiadając za budowanie przewagi konkurencyjnej w ruchu organicznym na rynkach polskim, rumuńskim, wietnamskim i ukraińskim.
E-commerce to również obszar prywatnych zainteresowań Roberta. O branżowych niuansach pisał jako dziennikarz technologiczny AGORA S.A. i IDG Poland S.A. Szczególną dumą napawa go wywiad ze Stevem Ballmerem (ówczesnym CEO of Microsoft) przeprowadzony dla Gazeta.pl z okazji premiery Windows 7.
Robert opiera działania na założeniach filozofii Kaizen oraz zwinnego zarządzania projektami.
Prywatnie miłośnik Włoch, podróży kamperem i fotografii.

Dyskusje o pokoleniu Z na rynku pracy, Women on boards i migracjach. Zakończyło się EFNI Wiosna w Warszawie

Zaskocz swoich pracowników: 500 zł na karcie Pluxee, które działa jak 560 zł!

Dzień Przyjemności w Pracy – Pluxee Polska kontynuuje świętowanie codzienności
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.