Komunikaty PR

Soundly by Platige powiększa zespół o nowego realizatora dźwięku

2023-04-04  |  16:31
Biuro prasowe

W marcu br. studio działające w ramach grupy Platige Image zaczęło funkcjonować pod zmienioną nazwą. Jednak to nie koniec, zachodzących w Soundly by Platige zmian. Do zespołu dołączył właśnie Jacek „Dżeksong” Onaszkiewicz - realizator dźwięku z wieloletnim doświadczeniem.

Poszerzenie zespołu jest wynikiem rozwoju studia i pozyskaniem nowych zleceń na realizację telewizyjnych i radiowych projektów reklamowych. Onaszkiewicz będzie odpowiedzialny za obsługę nowych klientów.

Jacek Onaszkiewicz posiada ponad 25-letnie doświadczenie w branży. Przygotowywał m.in. materiały dźwiękowe dla takich marek jak: Play, Opel, Škoda, BMW, Aldi, OLX, PKO, BEKO, Lotto, Gazeta Wyborcza, Wedel, OTOMOTO, Whirlpool, Getin Bank. Pracował również przy produkcjach filmowych, zarówno dokumentalnych (PRO8L3M - Reality check - koncert, wyprodukowany dla CANAL+, „Wszystkie role Stanisława Barei", „Pod ciśnieniem”), fabularnych, serialach („Tak czy nie?”), jak i animacjach.

Z muzyką jestem związany praktycznie od zawsze. Mam to szczęście, że zawodowo mogę zajmować się dokładnie tym, czym się pasjonuje. Praca w tak renomowanej firmie, jaką jest Platige, to wyzwanie i kolejny ważny krok w mojej karierze – mówi Jacek Onaszkiewicz, Sound Designer w Soundly by Platige.

Poza pracą w studiu Jacek Onaszkiweicz aktywnie zajmuje się muzyką. Jest liderem i jednym z założycieli legendarnej warszawskiej grupy Immanuel oraz inicjatorem KaCeZet & Fundamenty. W trakcie swojej kariery współpracował  z wieloma zespołami i artystami, takimi jak Armia, Izrael, Tomek Lipiński, Malec Reggae Rockers, Kasia Klich. W jego twórczym dorobku znajdują się także transmisje i koncerty na żywo dla Radia Jazz.

Wbrew pozorom, w filmie czy reklamie obraz nie jest najważniejszym elementem. Przecież, to co słyszymy buduje emocje, potęguje doznania i sprawia, że chcemy nie tylko oglądać, ale i słuchać. Jacek to prawdziwy artysta, malarz brzmienia, który, dzięki ogromnemu doświadczeniu, jak mało kto potrafi opowiadać historię za pomocą ścieżki dźwiękowej. Jego szczerość, otwartość i uśmiech, budują atmosferę sprzyjającą projektom, których każdy chce słuchać – dodaje Sabina Pająk-Maciaś, Senior Sound Producer.

Soundly by Platige swoją ofertę kieruje do agencji reklamowych, domów produkcyjnych, firm i samych twórców, którzy działają nie tylko w Polsce, ale na całym świecie. Studio dźwiękowe miało możliwość współpracować z Netflixem przy animowanej antologii „Love, Death & Robots", a jedną z ostatnich realizacji była seria projektów reklamowych dla platformy inwestycyjnej XTB ze znanymi twarzami ze świata sportu - Joanną Jędrzejczyk, Connorem McGregorem, Ikerem Casillasem oraz Jiřím Procházką. 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Praca BCC: Rewolucji w kodeksie pracy nie będzie Biuro prasowe
2024-12-29 | 09:00

BCC: Rewolucji w kodeksie pracy nie będzie

W 2024 r. dwukrotnie zmieniła się wysokość wynagrodzenia minimalnego oraz minimalnej stawki godzinowej i innych świadczeń ustalanych na ich podstawie. Duże emocje przyniosła też długo
Praca Kariera kobiet w IT, czyli ciągła walka ze stereotypami
2024-12-20 | 10:00

Kariera kobiet w IT, czyli ciągła walka ze stereotypami

Najbardziej kobietom karierę w IT utrudnia to, że mają masę przekonań w swoich głowach. Dużo słyszymy jako dziewczynki, a potem jako kobiety i to buduje nam przekonania o sobie i o
Praca 5 trendów, które zdominują polski rynek pracy w 2025 roku
2024-12-19 | 10:30

5 trendów, które zdominują polski rynek pracy w 2025 roku

Krzysztof Inglot, założyciel Personnel Service, ekspert rynku pracy Wolniejszy wzrost wynagrodzeń, przyspieszona automatyzacja i sztuczna inteligencja, jawne widełki płacowe oraz ciągły

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.