Soundly by Platige powiększa zespół o nowego realizatora dźwięku
W marcu br. studio działające w ramach grupy Platige Image zaczęło funkcjonować pod zmienioną nazwą. Jednak to nie koniec, zachodzących w Soundly by Platige zmian. Do zespołu dołączył właśnie Jacek „Dżeksong” Onaszkiewicz - realizator dźwięku z wieloletnim doświadczeniem.
Poszerzenie zespołu jest wynikiem rozwoju studia i pozyskaniem nowych zleceń na realizację telewizyjnych i radiowych projektów reklamowych. Onaszkiewicz będzie odpowiedzialny za obsługę nowych klientów.
Jacek Onaszkiewicz posiada ponad 25-letnie doświadczenie w branży. Przygotowywał m.in. materiały dźwiękowe dla takich marek jak: Play, Opel, Škoda, BMW, Aldi, OLX, PKO, BEKO, Lotto, Gazeta Wyborcza, Wedel, OTOMOTO, Whirlpool, Getin Bank. Pracował również przy produkcjach filmowych, zarówno dokumentalnych (PRO8L3M - Reality check - koncert, wyprodukowany dla CANAL+, „Wszystkie role Stanisława Barei", „Pod ciśnieniem”), fabularnych, serialach („Tak czy nie?”), jak i animacjach.
– Z muzyką jestem związany praktycznie od zawsze. Mam to szczęście, że zawodowo mogę zajmować się dokładnie tym, czym się pasjonuje. Praca w tak renomowanej firmie, jaką jest Platige, to wyzwanie i kolejny ważny krok w mojej karierze – mówi Jacek Onaszkiewicz, Sound Designer w Soundly by Platige.
Poza pracą w studiu Jacek Onaszkiweicz aktywnie zajmuje się muzyką. Jest liderem i jednym z założycieli legendarnej warszawskiej grupy Immanuel oraz inicjatorem KaCeZet & Fundamenty. W trakcie swojej kariery współpracował z wieloma zespołami i artystami, takimi jak Armia, Izrael, Tomek Lipiński, Malec Reggae Rockers, Kasia Klich. W jego twórczym dorobku znajdują się także transmisje i koncerty na żywo dla Radia Jazz.
– Wbrew pozorom, w filmie czy reklamie obraz nie jest najważniejszym elementem. Przecież, to co słyszymy buduje emocje, potęguje doznania i sprawia, że chcemy nie tylko oglądać, ale i słuchać. Jacek to prawdziwy artysta, malarz brzmienia, który, dzięki ogromnemu doświadczeniu, jak mało kto potrafi opowiadać historię za pomocą ścieżki dźwiękowej. Jego szczerość, otwartość i uśmiech, budują atmosferę sprzyjającą projektom, których każdy chce słuchać – dodaje Sabina Pająk-Maciaś, Senior Sound Producer.
Soundly by Platige swoją ofertę kieruje do agencji reklamowych, domów produkcyjnych, firm i samych twórców, którzy działają nie tylko w Polsce, ale na całym świecie. Studio dźwiękowe miało możliwość współpracować z Netflixem przy animowanej antologii „Love, Death & Robots", a jedną z ostatnich realizacji była seria projektów reklamowych dla platformy inwestycyjnej XTB ze znanymi twarzami ze świata sportu - Joanną Jędrzejczyk, Connorem McGregorem, Ikerem Casillasem oraz Jiřím Procházką.

Dyskusje o pokoleniu Z na rynku pracy, Women on boards i migracjach. Zakończyło się EFNI Wiosna w Warszawie

Zaskocz swoich pracowników: 500 zł na karcie Pluxee, które działa jak 560 zł!

Dzień Przyjemności w Pracy – Pluxee Polska kontynuuje świętowanie codzienności
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Kwestie bezpieczeństwa priorytetem UE. Polska prezydencja ma w tym swój udział
– Polska prezydencja skierowała oczy Europy na obronność – przekonuje Magdalena Sobkowiak-Czarnecka z KPRM. Większość europejskich państw jest zgodna, że najważniejszą kwestią jest obecnie finansowanie bezpieczeństwa i obronności. Jednym z priorytetów białej księgi w sprawie obronności europejskiej będzie Tarcza Wschód, która obejmuje umocnienia wzdłuż wschodniej i północnej granicy Polski.
Problemy społeczne
Duża zmiana w organizacji pracy w firmach. Elastyczność wśród najważniejszych oczekiwań pracowników

Dotychczasowe modele organizacji pracy w firmach nie zawsze odpowiadają na wyzwania przyszłości. Ostatnie lata zmieniły zasady gry na rynku pracy i teraz elastyczność liczy się na nim bardziej niż kiedykolwiek wcześniej. Elastyczny model pracy staje się jednym z bardziej oczekiwanych benefitów, a dla firm jest to sposób na przyciągnięcie talentów. Kolejnym jest wykorzystanie innowacyjnych narzędzi technologicznych. To jednak wymaga zarówno od pracowników, jak i od pracodawców zaangażowania w ciągłe podnoszenie kompetencji.
Motoryzacja
Pożary pojazdów elektrycznych są rzadsze niż spalinowych. W powszechnym przekonaniu jest odwrotnie, bo brakuje edukacji

Trzydzieści pożarów aut elektrycznych i niemal 9,5 tys. pożarów aut spalinowych – to statystyki za ubiegły rok. Jak podkreślają eksperci, statystycznie pojazdy elektryczne płoną rzadziej niż spalinowe. W przeliczeniu na tysiąc zarejestrowanych pojazdów wskaźnik pożarów w przypadku elektryków wynosi 0,372, a w przypadku aut spalinowych 0,424. Specjaliści są zgodni co do tego, że w powszechnym obiegu brakuje rzetelnej wiedzy na temat samochodów elektrycznych i ich bezpieczeństwa pożarowego.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.