Światowy Dzień Przedsiębiorczości Kobiet w Warszawie
Z okazji Światowego Dnia Przedsiębiorczości Kobiet zapraszamy wszystkie mieszkanki Warszawy, na inspirujące warsztaty, które odbędą się w auli Centrum Kreatywności Targowa. Podczas trzech godzin spotkania odkryjemy tajniki budowania wizerunku i skutecznego korzystania z mediów społecznościowych w biznesie. Wzrost liczby użytkowników mediów społecznościowych jest wielką szansą na zwiększenie rozpoznawalności prowadzonego biznesu. Udział w wydarzeniu, pozwoli jego uczestniczkom wykorzystać wiedzę zdobytą w trakcie warsztatów w praktyce, na każdym etapie kierowania firmą. Inicjatywa ma na celu promocję przedsiębiorczości i pomoc w rozwoju finansowym kobiet.
Warsztaty są bezpłatne i otwarte dla wszystkich, którzy już prowadzą firmę lub dopiero są na początku jej tworzenia.
Termin - 19 listopada godz. 10.00-14.00
Miejsce - Centrum Kreatywności Targowa ul. Targowa 56
Organizatorzy - Anna Auksel-Sekutowicz - radna m. st. Warszawy, Centrum Kreatywności Targowa, Komisja Dialogu Społecznego ds. Przedsiębiorczości w Warszawie, Sukces Pisany Szminką
Warsztaty podzielone będą na 2 panele.
Pierwszy panel pt. Marka osobista jako super moc w biznesie poprowadzi Pani Patrycja Sawicka - Sikora (10:00 - 11:30)
Drugi panel pt. Jak skutecznie zarządzać kanałami #SoMe w biznesie? poprowadzi Patrycjusz Pasik (12:00 - 13:30)
Patrycja Sawicka - Sikora
Psycholożka biznesu, Wykładowczyni SWPS, ekspertka ds. zarządzania reputacją oraz wizerunkiem. Doświadczenie zdobywała, tworząc, kreując, wdrażając i prowadząc-innowacyjne, widoczne, a także skuteczne, projekty oraz kampanie PR (również CSR). Pracuje zarówno z międzynarodowymi korporacjami, jak i średnimi, czy małymi podmiotami, a także z klientami indywidualnymi wspierając ich w budowaniu wizerunku w oparciu o autorski program ARCYMARKA. Wspiera firmy w tworzeniu środowiska pracy umożliwiającego rozkwit pracowników, zespołów i biznesów. W swojej pracy, na co dzień wykorzystuje dowody z najnowszych badań naukowych (evidenced based knowledge (EBK)) Promuje filozofię #SMARTWORKING
Patrycjusz Pasik
Doradca ds. wizerunku z 10 letnim doświadczeniem. Swoją przygodę z wizerunkiem rozpoczął jako Asystent posła na Sejm Roberta Biedronia w 2012 roku. Od tamtego czasu z powodzeniem pracuje i wspiera w budowaniu wizerunku polityków, aktorów, muzyków czy mały i średni biznes. Podczas szkolenia opowie o wszystkich tajnikach budowania wizerunku w sieci.
Złoty czas dla fachowców, nie tylko ze względu na rosnące wynagrodzenia
Pracodawco - nie bądź Grinchem!
Outsourcing procesowy w logistyce i produkcji w okresie przedświątecznych pików
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Polityka
Konkurencyjność UE priorytetem nowej Komisji Europejskiej. Wśród barier do eliminacji nadmierna biurokracja
Komisja Europejska w nowym składzie, pod wodzą Ursuli von der Leyen, właśnie rozpoczyna swoją kadencję. Zgodnie z zapowiedziami ma się skupić na ożywieniu stojącej w miejscu gospodarki UE, zwiększeniu konkurencyjności, odblokowaniu inwestycji i zniwelowaniu luki innowacyjnej dzielącej ją od Stanów Zjednoczonych i Chin. Dużym wyzwaniem będzie także zmniejszenie uciążliwej biurokracji, również w dostępie do europejskich funduszy.
Infrastruktura
Stan budynków w Polsce poprawia się zbyt wolno. Ma to negatywny wpływ na klimat i zdrowie mieszkańców
W ciągu ostatnich ośmiu lat kluczowe statystyki dotyczące stanu budownictwa i zdrowia publicznego na poziomie UE się nie poprawiły. Budynki nadal zużywają zbyt dużo energii, emitują coraz więcej gazów cieplarnianych, a liczba inwestycji w poprawę efektywności energetycznej wręcz maleje, co skutkuje coraz niższym rocznym wskaźnikiem renowacji. Tym samym budynki w Europie nadal nie zapewniają ich użytkownikom zdrowych i komfortowych warunków, co przekłada się na gorsze samopoczucie i problemy zdrowotne – pokazuje najnowsza, ósma edycja raportu „Barometr zdrowych budynków”.
Problemy społeczne
40 proc. Polaków nie czuje się zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby. Obawiają się problemów z dostępem do leczenia i jego finansowaniem
Większość Polaków obawia się chorób cywilizacyjnych, takich jak nowotwory i choroby sercowo-naczyniowe. Niemal 40 proc. nie czuje się w pełni zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby – wynika z badania zleconego przez Nationale-Nederlanden. Badani obawiają się nie tylko braku zabezpieczenia finansowego, lecz także problemów z uzyskaniem pomocy lekarskiej i dostępem do badań. W odpowiedzi na te potrzeby Nationale-Nederlanden i Grupa LUX MED stworzyły we współpracy ofertę ubezpieczeniową łączącą pomoc finansową i usługi medyczne.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.