Komunikaty PR

Światowy Dzień Przedsiębiorczości Kobiet w Warszawie

2023-11-18  |  12:00
Biuro prasowe

Z okazji Światowego Dnia Przedsiębiorczości Kobiet zapraszamy wszystkie mieszkanki Warszawy, na inspirujące warsztaty, które odbędą się w auli Centrum Kreatywności Targowa. Podczas trzech godzin spotkania odkryjemy tajniki budowania wizerunku i skutecznego korzystania z mediów społecznościowych w biznesie. Wzrost liczby użytkowników mediów społecznościowych jest wielką szansą na zwiększenie rozpoznawalności prowadzonego biznesu. Udział w wydarzeniu, pozwoli jego uczestniczkom wykorzystać wiedzę zdobytą w trakcie warsztatów w praktyce, na każdym etapie kierowania firmą. Inicjatywa ma na celu promocję przedsiębiorczości i pomoc w rozwoju finansowym kobiet.

Warsztaty są bezpłatne i otwarte dla wszystkich, którzy już prowadzą firmę lub dopiero są na początku jej tworzenia.

Termin - 19 listopada godz. 10.00-14.00

Miejsce - Centrum Kreatywności Targowa ul. Targowa 56

Organizatorzy - Anna Auksel-Sekutowicz - radna m. st. Warszawy, Centrum Kreatywności Targowa, Komisja Dialogu Społecznego ds. Przedsiębiorczości w Warszawie, Sukces Pisany Szminką

Warsztaty podzielone będą na 2 panele.

Pierwszy panel pt. Marka osobista jako super moc w biznesie poprowadzi Pani Patrycja Sawicka - Sikora  (10:00 - 11:30)

Drugi panel pt. Jak skutecznie zarządzać kanałami #SoMe w biznesie? poprowadzi Patrycjusz Pasik  (12:00 - 13:30)

Patrycja Sawicka - Sikora

Psycholożka biznesu, Wykładowczyni SWPS, ekspertka ds. zarządzania reputacją oraz wizerunkiem. Doświadczenie zdobywała, tworząc, kreując, wdrażając i prowadząc-innowacyjne, widoczne, a także skuteczne, projekty oraz kampanie PR (również CSR). Pracuje zarówno z międzynarodowymi korporacjami, jak i średnimi, czy małymi podmiotami, a także z klientami indywidualnymi wspierając ich w budowaniu wizerunku w oparciu o autorski program ARCYMARKA. Wspiera firmy w tworzeniu środowiska pracy umożliwiającego rozkwit pracowników, zespołów i biznesów. W swojej pracy, na co dzień wykorzystuje dowody z najnowszych badań naukowych (evidenced based knowledge (EBK)) Promuje filozofię #SMARTWORKING

Patrycjusz Pasik 

Doradca ds. wizerunku z 10 letnim doświadczeniem. Swoją przygodę z wizerunkiem rozpoczął jako Asystent posła na Sejm Roberta Biedronia w 2012 roku. Od tamtego czasu z powodzeniem pracuje i wspiera w budowaniu wizerunku polityków, aktorów, muzyków czy mały i średni biznes. Podczas szkolenia opowie o wszystkich tajnikach budowania wizerunku w sieci. 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Praca Jak stworzyć wartościowe środowisko pracy? Biuro prasowe
2024-05-08 | 10:46

Jak stworzyć wartościowe środowisko pracy?

Co zrobić by pracownicy byli lojalni? Jak zapewnić im najlepsze employee journey? Przede wszystkim zadbać o atmosferę panującą w firmie – to jeden z kluczowych elementów
Praca Jak się dziś ma polski pracownik?
2024-04-30 | 16:30

Jak się dziś ma polski pracownik?

Święto Pracy to moment, w którym warto zatrzymać się na chwilę zastanowić nad tym jak dziś ma się polski pracownik. Z raportu Enpulse wynika, że 40 proc. Polaków nie czuje
Praca Promotech stawia na profilaktykę wśród pracowników
2024-04-30 | 11:00

Promotech stawia na profilaktykę wśród pracowników

Badanie markerów nowotworowych ufundował swoim pracownikom białostocki Promotech. To jedna z wielu prozdrowotnych inicjatyw zarządu spółki. Wczesne wykrywanie chorób,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Po kiełbaski wege czy roślinne burgery sięga coraz więcej konsumentów. Branża roślinna będzie walczyć o utrzymanie takiego nazewnictwa

Kiełbasa bezmięsna, burger roślinny, parówka wegetariańska, stek vege – do takich nazw produktów wielu konsumentów zdążyło się przyzwyczaić i coraz chętniej po nie sięga. Pojawiają się jednak pomysły, by zakazać nazewnictwa charakterystycznego dla produktów mięsnych. Również w Polsce pojawiła się propozycja w tym zakresie ze strony poprzedniego składu resortu rolnictwa pod koniec ubiegłego roku. Zwolennicy uzasadniają ten pomysł ochroną interesów konsumenckich, ale badania pokazują, że tylko niewielki odsetek klientów pomylił produkt wegański i mięsny przy zakupie.

Infrastruktura

Za dwa lata w gdańskim porcie ma powstać baza instalacyjna morskich farm wiatrowych. Będzie ponad pięć razy większa od krakowskiego Rynku Głównego

21-hektarowy Terminal 5, który powstanie na wodach zewnętrznej części gdańskiego portu Baltic Hub, ma być bazą instalacyjną dla morskich elektrowni wiatrowych. To duży projekt, którego realizacja może się rozpocząć w drugiej połowie tego roku. Tego typu infrastruktura jest konieczna dla przyspieszenia inwestycji offshore w polskiej części Bałtyku. Pierwsze morskie farmy wiatrowe zaczną produkować zieloną energię w 2026 roku.

Prawo

Społeczne agencje najmu w Polsce dopiero raczkują. Część gmin widzi w nich szansę na walkę z wyludnieniem

W Polsce zawiązało się już i rozpoczyna działalność kilkanaście społecznych agencji najmu, kolejnych kilkanaście jest w trakcie powstawania. To niewiele jak na niemal 2,5 tys. gmin w kraju, jednak eksperci widzą w tym rozwiązaniu duży potencjał. Jak podkreślają, może to być szansa zwłaszcza dla miast średniej wielkości, by walczyć ze zjawiskiem wyludniania. Społeczne agencje najmu we współpracy z gminami pośredniczą w wynajmie mieszkań – gminnych bądź należących do prywatnych właścicieli­ – osobom, których zarobki nie pozwalają na rynkowy najem, ale nie kwalifikują ich też do otrzymania mieszkania socjalnego.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.