Komunikaty PR

Versum i Pracuj.pl wspierają branżę hair & beauty

2020-07-06  |  13:00
Biuro prasowe

Versum - działający globalnie lider oprogramowania do zarządzania salonami urody rozpoczyna współpracę z Pracuj.pl – liderem rynku rekrutacji online. Dla ponad 130 tys. salonów urody, które przeżywają boom po przestoju związanym z koronawirusem to szansa na zdobycie najlepszych specjalistów w branży.

 

W ciągu miesiąca od otwarcia, Polacy umówili ponad 3,5 mln wizyt o łącznej wartości ponad 500 mln złotych* - wynika z danych Versum. Gwałtowny wzrost zapotrzebowania na usługi fryzjerskie i kosmetyczne spowodował, że właściciele salonów rozpoczęli bój o specjalistów z branży. Dzięki współpracy Versum z Pracuj.pl właściciele salonów hair&beauty zyskają możliwość opublikowania ogłoszenia w Pracuj.pl za symboliczną złotówkę. Dzięki dedykowanym narzędziom proces jest szybki, prosty i zautomatyzowany.

“Od jesieni ubiegłego roku obserwujemy wzrost średniej liczby aplikacji na ogłoszenie w kategorii Hair&Beauty. Rekordowe wyniki odnotowaliśmy w maju, kiedy to średnio 70% więcej aplikacji na ogłoszenie otrzymali pracodawcy szukający pracowników do salonów urody w porównaniu z majem ubiegłego roku. Epidemia Covid-19 zmusiła wiele firm do zwalniania doświadczonych fryzjerów, kosmetyczek czy manicurzystów. Najbliższe miesiące to czas, gdy tacy pracownicy będą szukać nowej posady. To szansa dla wielu salonów urody na łatwiejsze znalezienie dobrej klasy pracownika” - komentuje Łukasz Marciniak, Dyrektor ds. Rozwoju Sprzedaży w Grupie Pracuj.

 

Rekrutacja jak spod maszynki

Przeprowadzona wśród klientów Versum ankieta wskazuje, że 75% właścicieli salonów planuje zwiększyć zatrudnienie w swoim salonie w ciągu najbliższych 6 miesięcy. Za najbardziej poszukiwanych specjalistów wskazano fryzjerów, kosmetologów oraz kosmetyczki ze specjalnością manicure/pedicure, mających od 1 do 3 lat doświadczenia zawodowego. Teraz, w ramach wspólnej akcji Versum z Pracuj.pl, zyskają dostęp do najlepszych pracowników z kategorii hair&beauty. 

 

„Od wybuchu pandemii, zainicjowaliśmy szereg działań wspierających właścicieli salonów w kryzysie, wprowadzając np. bony przedpłacone na usługi i produkty. Dzięki głośnej akcji #ChceDoSalonu udało nam się przyczynić do szybkiego otwarcia salonów urody w Polsce. Udostępniamy także płatności online MomentPay, pozwalające płacić bezpiecznie i zgodnie z wytycznymi rządu” – komentuje Sebastian Maśka z Versum. – “Obecnie skupiamy się na bieżącej pomocy, umożliwiając salonom jak najszybszy powrót do stabilnej sytuacji sprzed pandemii” - dodaje.

 

Według danych GUS z lutego 2020 r. w Polsce działało ponad 130 tysięcy salonów urody. Część z nich, wskutek pandemii koronawirusa musiała zredukować zatrudnienie. Dzisiaj ich właściciele poszukują na rynku pracy specjalistów, którzy będą w stanie obsłużyć wzmożony ruch w salonach i zabezpieczą potrzeby klientów. W tym, aby mogły stanąć na nogi, pomóc ma wspólna akcja Versum i Pracuj.pl.

 

* Dane z systemu Versum za okres 18 maja -15 czerwca 2020 r.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Praca Najlepsze miasta na świecie w 2020 r. dla osób szukających pracy Biuro prasowe
2020-11-27 | 08:00

Najlepsze miasta na świecie w 2020 r. dla osób szukających pracy

Ranking miast 2020 wg. Adzuna Najlepsze miasta na świecie dla osób szukających pracy. Warszawa pokonała Kraków w wyścigu o miano najlepszego miasta na świecie dla
Praca Późne macierzyństwo – efekt zmian społecznych czy zdrowia prokreacyjnego?
2020-11-26 | 15:00

Późne macierzyństwo – efekt zmian społecznych czy zdrowia prokreacyjnego?

Starzejące się społeczeństwo jest wyzwaniem zarówno w krajach rozwiniętych, jak i rozwijających się. Programy socjalne, edukacja, różnego rodzaju zachęty mają skłaniać do
Praca Branża logistyczna szuka rąk do pracy
2020-11-26 | 15:00

Branża logistyczna szuka rąk do pracy

Druga fala pandemii i ograniczenia w handlu tradycyjnym spowodowały dalszy wzrost popytu na zakupy online. Z powodu koronawirusa Polacy coraz chętniej i coraz więcej kupują przez internet, a

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Biogen

Aktualne oferty pracy

Specjalista ds. sprzedaży

Aktualnie poszukujemy kandydatów i kandydatek na stanowisko: Specjalista ds. sprzedaży. Ze szczegółami oferty można zapoznać się na tej podstronie.

Farmacja

W wyniku pandemii tysiące chorych na osteoporozę pozostają bez pomocy. Lekarze i pacjenci apelują o proste zmiany umożliwiające diagnostykę i leczenie [DEPESZA]

Na osteoporozę choruje w Polsce aż 2,1 mln osób, a liczba nowych przypadków rośnie. Nieleczona prowadzi do niepełnosprawności i trwałego kalectwa, a nawet śmierci. Tymczasem pandemia COVID-19 spowodowała kilkumiesięczny przestój w diagnostyce i terapii tej choroby. Dane NFZ pokazują, że liczba porad udzielonych w poradniach leczenia osteoporozy spadła w tym roku o ponad 20 proc., a wizyt w gabinetach reumatologów i ortopedów – o 1/3. Lekarze alarmują, że opóźnienia będą mieć nieodwracalne konsekwencje dla tysięcy pacjentów, i apelują do Ministerstwa Zdrowia o wdrożenie prostych rozwiązań, które odciążą system. 

 

Infrastruktura

Firmy budowlane nie odczuwają dużego spowolnienia. Osłabienie koniunktury w budownictwie spodziewane jest w przyszłym roku

Pandemia nie zatrzymała budowlanki. Jak pokazuje listopadowa ankieta PZPB, firmy budowlane mają zapełnione portfele zleceń pozyskanych jeszcze przed pandemią COVID-19, a większość z nich pracuje w tej chwili z 80–90-proc. wydajnością. Ostatnie miesiące przyniosły pewne odbicie zwłaszcza w sektorze mieszkaniowym. Branża budowlana musi jednak przygotować się na skutki kryzysu gospodarczego w następstwie pandemii, choć osłabienie koniunktury pojawi się z pewnym opóźnieniem.

Serwis specjalny

Wyprzedaże u dealerów mają pobudzić sprzedaż aut przed końcem grudnia. Mimo to w całym roku spadki przekroczą 20 proc.

Sprzedaż samochodów osobowych i dostawczych przez pierwsze 10 miesięcy 2020 roku spadła o 26 proc. Po 20 dniach listopada widać większe zainteresowanie klientów – w osobówkach wzrost sięgnął 7 proc., w autach dostawczych – 26,5 proc. r/r. To może być efekt rozpoczętych wyprzedaży roczników 2020. Pod tym względem pandemiczny rok nie będzie znacząco różnił się od poprzednich. Tym bardziej że od 2021 roku wchodzi w życie nowa norma Euro 6d związana z emisją spalin. Przedstawiciele branży podkreślają, że każdy impuls popytowy byłby na wagę złota, np. programy dopłat połączone ze złomowaniem.

 
 

Infrastruktura

Mniejsze miasta dzięki pandemii mogą zahamować odpływ ludności. Nowych mieszkańców przyciągnęłyby inwestycje w czyste środowisko i oferta mieszkań na wynajem

Wyludnianie się małych i średnich miast i ucieczka młodych do większych aglomeracji to zjawisko obserwowane od dawna. Dzięki pandemii i pracy zdalnej okazało się, że nie trzeba mieszkać blisko miejsca pracy, co może okazać się szansą dla mniejszych ośrodków. Ich dużym plusem są też niższe koszty utrzymania. Jeśli lokalne społeczności zaproponują wykształconym ludziom warunki do wygodnego i przyjemnego życia, m.in. czyste środowisko i atrakcyjną ofertę mieszkaniową, będą mogły konkurować z większymi miastami o nowych mieszkańców. To może pomóc samorządom pozyskać wykwalifikowanych pracowników m.in. do pracy w urzędach, szpitalach czy szkołach.