Komunikaty PR

Versum i Pracuj.pl wspierają branżę hair & beauty

2020-07-06  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt
Urszula Kostrzewa
Ro

Marszałkowska 58/27
02-345 Warszawa
urszula.kostrzewa|ro.team| |urszula.kostrzewa|ro.team
+48531435182
www.ro.team

Versum - działający globalnie lider oprogramowania do zarządzania salonami urody rozpoczyna współpracę z Pracuj.pl – liderem rynku rekrutacji online. Dla ponad 130 tys. salonów urody, które przeżywają boom po przestoju związanym z koronawirusem to szansa na zdobycie najlepszych specjalistów w branży.

 

W ciągu miesiąca od otwarcia, Polacy umówili ponad 3,5 mln wizyt o łącznej wartości ponad 500 mln złotych* - wynika z danych Versum. Gwałtowny wzrost zapotrzebowania na usługi fryzjerskie i kosmetyczne spowodował, że właściciele salonów rozpoczęli bój o specjalistów z branży. Dzięki współpracy Versum z Pracuj.pl właściciele salonów hair&beauty zyskają możliwość opublikowania ogłoszenia w Pracuj.pl za symboliczną złotówkę. Dzięki dedykowanym narzędziom proces jest szybki, prosty i zautomatyzowany.

“Od jesieni ubiegłego roku obserwujemy wzrost średniej liczby aplikacji na ogłoszenie w kategorii Hair&Beauty. Rekordowe wyniki odnotowaliśmy w maju, kiedy to średnio 70% więcej aplikacji na ogłoszenie otrzymali pracodawcy szukający pracowników do salonów urody w porównaniu z majem ubiegłego roku. Epidemia Covid-19 zmusiła wiele firm do zwalniania doświadczonych fryzjerów, kosmetyczek czy manicurzystów. Najbliższe miesiące to czas, gdy tacy pracownicy będą szukać nowej posady. To szansa dla wielu salonów urody na łatwiejsze znalezienie dobrej klasy pracownika” - komentuje Łukasz Marciniak, Dyrektor ds. Rozwoju Sprzedaży w Grupie Pracuj.

 

Rekrutacja jak spod maszynki

Przeprowadzona wśród klientów Versum ankieta wskazuje, że 75% właścicieli salonów planuje zwiększyć zatrudnienie w swoim salonie w ciągu najbliższych 6 miesięcy. Za najbardziej poszukiwanych specjalistów wskazano fryzjerów, kosmetologów oraz kosmetyczki ze specjalnością manicure/pedicure, mających od 1 do 3 lat doświadczenia zawodowego. Teraz, w ramach wspólnej akcji Versum z Pracuj.pl, zyskają dostęp do najlepszych pracowników z kategorii hair&beauty. 

 

„Od wybuchu pandemii, zainicjowaliśmy szereg działań wspierających właścicieli salonów w kryzysie, wprowadzając np. bony przedpłacone na usługi i produkty. Dzięki głośnej akcji #ChceDoSalonu udało nam się przyczynić do szybkiego otwarcia salonów urody w Polsce. Udostępniamy także płatności online MomentPay, pozwalające płacić bezpiecznie i zgodnie z wytycznymi rządu” – komentuje Sebastian Maśka z Versum. – “Obecnie skupiamy się na bieżącej pomocy, umożliwiając salonom jak najszybszy powrót do stabilnej sytuacji sprzed pandemii” - dodaje.

 

Według danych GUS z lutego 2020 r. w Polsce działało ponad 130 tysięcy salonów urody. Część z nich, wskutek pandemii koronawirusa musiała zredukować zatrudnienie. Dzisiaj ich właściciele poszukują na rynku pracy specjalistów, którzy będą w stanie obsłużyć wzmożony ruch w salonach i zabezpieczą potrzeby klientów. W tym, aby mogły stanąć na nogi, pomóc ma wspólna akcja Versum i Pracuj.pl.

 

* Dane z systemu Versum za okres 18 maja -15 czerwca 2020 r.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Ro
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Praca Dyskusje o pokoleniu Z na rynku pracy, Women on boards i migracjach. Zakończyło się EFNI Wiosna w Warszawie Biuro prasowe
2025-04-17 | 13:00

Dyskusje o pokoleniu Z na rynku pracy, Women on boards i migracjach. Zakończyło się EFNI Wiosna w Warszawie

Debatą byłych ministrów pracy zakończyło się premierowe EFNI Wiosna zorganizowane przez Konfederację Lewiatan pod hasłem „Przyszłość pracy, praca przyszłości”.
Praca Zaskocz swoich pracowników: 500 zł na karcie Pluxee, które działa jak 560 zł!
2025-04-10 | 17:00

Zaskocz swoich pracowników: 500 zł na karcie Pluxee, które działa jak 560 zł!

1/3 firm w Polsce przekazuje benefity pozapłacowe  dla pracowników na Wielkanoc. Jest a to druga najbardziej popularna okazja w roku (po świętach Bożego Narodzenia)
Praca Dzień Przyjemności w Pracy – Pluxee Polska kontynuuje świętowanie codzienności
2025-03-27 | 09:00

Dzień Przyjemności w Pracy – Pluxee Polska kontynuuje świętowanie codzienności

Pluxee Polska po raz drugi organizuje Dzień Przyjemności w Pracy, tym samym wpisując go na stałe do kalendarza HR. Dlaczego? Ponieważ zaangażowanie polskich pracowników jest

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Prawo

Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.