Virginia Magliulo nowym prezesem Employer Services International w ADP
ADP, globalna firma dostarczająca rozwiązania z zakresu zarządzania kapitałem ludzkim (HCM), poinformowała, że od 1 października Virginia Magliulo objęła funkcję prezesa Employer Services International. Były prezes, Don McGuire, objął stanowisko wiceprezesa ds. korporacji i dyrektora finansowego w ADP.
Jako prezes, Employer Services International, Virginia Magliulo będzie kierować działalnością międzynarodową ADP i odpowiadać za wdrażanie strategii rozwoju firmy, jej strategiczny wzrost, działalność operacyjną oraz doświadczenia klientów na rynkach EMEA, APAC i LATAM w zakresie rozwiązań ADP w obszarze zarządzania kapitałem ludzkim (HCM), zarządzania płacami, czasem i pracą, HR i świadczeniami.
Virginia Magliulo rozpoczęła swoją karierę jako inżynier. Pracę w ADP podjęła w 2015 roku, gdy została dyrektorem ds. obsługi klienta we Włoszech. Po krótkim czasie awansowała na stanowisko dyrektora generalnego ADP. Po połączeniu oddziałów ADP w Hiszpanii i Portugalii została Dyrektorem Generalnym na Europę Południową. W styczniu 2019 roku Rada Dyrektorów mianowała Magliulo na stanowisko Corporate Officer, a w listopadzie 2019 roku została Prezesem Global View .
Magliulo została wpisana na listę „Wonder Women” Forbes Italy Top 100 za wybitne przywództwo i propagowanie holistycznych inicjatyw w zakresie integracji, różnorodności i równości. Ważną rolę odegrał także jej udział w Komitecie #BreakTheCeiling. Ponadto, ukończyła Politechnikę w Mediolanie jako inżynier elektronik oraz otrzymała certyfikat PMI z Instytutu Zarządzania Projektami.
BCC: Rewolucji w kodeksie pracy nie będzie
Kariera kobiet w IT, czyli ciągła walka ze stereotypami
5 trendów, które zdominują polski rynek pracy w 2025 roku
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.