Komunikaty PR

Zdalni.pl – Nowa platforma dla przedsiębiorców zlecających i poszukujących proje

2020-07-02  |  09:00
Biuro prasowe

Fundacja Edukacji Informatycznej, z początkiem maja udostępniła platformę zdalni.pl dla firm. Za jej pośrednictwem usługodawcy prezentują własnych, zdalnych pracowników i koordynatorów pracy zdalnej, oferując rynkowi ich pracę i kompetencje do wykorzystania od zaraz.

Platforma łączy pracodawców i przedsiębiorców prowadzących startupy czy małe i mikro firmy, które potrzebują realizacji konkretnych zleceń, lecz nie mają potrzeby zatrudniania osób na dłuższy okres czasu.

Idea portalu zdalni.pl zakłada współpracę, pomiędzy pracodawcą, który na platformie zdalni.pl udostępnia swoich pracowników, a firmą potrzebującą wykonawców zadań w swoich projektach biznesowych.

Firma, korzystając z portalu zdalni.pl, ma pewność kwalifikacji wykonawców, ponieważ pracodawca ręczy za kompetencje udostępnianych pracowników oraz zapewnia ich natychmiastową dostępność. Pracodawca (provider) bez marży udostępnia swoich pracowników w sposób zdalny, a dla swojej firmy znajduje nowe zlecenia w ramach tzw. „wolnych mocy”.

Ograniczone są również formalności, ponieważ całość kosztów urzędowych i zatrudnienia bierze na siebie provider, nie delegując ich na zleceniodawcę, ponieważ i tak ponosi je, niezależnie czy sprzeda nadwyżkowe godziny. Dodatkową zaletą Platformy Zdalni.pl jest bezpośredni dostęp do katalogu pracowników, który pozwala bez kosztów rekrutacyjnych wybrać odpowiednie osoby do wykonania zadania.
Zleceniobiorca poszukujący pracownika o odpowiednich kwalifikacjach do realizacji danego zlecenia, poprzez dostęp do profili zarejestrowanych osób, może znaleźć odpowiednią do projektu osobę, rekomendowaną przez firmę, w której jest zatrudniony.

Projekt Fundacji Edukacji Informatycznej odpowiada na potrzeby właściwie każdego przedsiębiorcy, niwelując przy tym ryzyko nierzetelnego wykonania zlecenia, ponieważ za każdym profilem pracownika, stoi konkretny pracodawca. Zleceniodawca może skorzystać z kompetencji jednego pracownika, a także może zatrudnić cały zespół, co aktualnie jest najtańszą i najszybszą metodą skalowania i odbudowy zespołu.

Nad koordynacją współpracy pomiędzy zlecającym projekt, a firmą, która go realizuje czuwa zespół z Fundacji Edukacji Informatycznej składający się ze specjalistów od kontaktów z klientem jak również doradców zawodowych dedykowanych projektowi zdalni.pl.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Praca Capital.com
2025-07-30 | 16:00

Capital.com z tytułem najlepszego pracodawcy 2025 r. w Wielkiej Brytanii, Bułgarii i Polsce

Capital.com, dynamicznie rozwijająca się firma na rynku fintech, otrzymała tytuł najlepszego pracodawcy 2025 r. (2025 Top Employer) w Wielkiej Brytanii, Bułgarii i Polsce.
Praca Spawacz, elektryk, księgowy czy specjalista DevOps i Cloud – kogo brakuje do pracy? Regiony i stawki
2025-07-29 | 05:00

Spawacz, elektryk, księgowy czy specjalista DevOps i Cloud – kogo brakuje do pracy? Regiony i stawki

Największym wyzwaniem rynku pracy w 2025 roku jest brak ludzi – nie technologii. Pracodawcy mierzą się z deficytem kompetencji i potrzebą elastyczności,
Praca Szkolenie – pełnomocnik oraz audytor wewnętrzny AS 9100: klucz do jakości w branży lotniczej
2025-07-08 | 06:00

Szkolenie – pełnomocnik oraz audytor wewnętrzny AS 9100: klucz do jakości w branży lotniczej

W dobie rosnących wymagań jakościowych w przemyśle lotniczym, szkolenie – pełnomocnik oraz audytor wewnętrzny AS 9100 staje się nie tylko atutem, ale wręcz

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

1 października ruszy w Polsce system kaucyjny. Część sieci handlowych może nie zdążyć z przygotowaniami przed tym terminem

Producenci, sklepy i operatorzy systemu kaucyjnego mają niespełna dwa miesiące na finalizację przygotowań do jego startu. Wówczas na rynku pojawią się napoje w specjalnie oznakowanych opakowaniach, a jednostki handlu powinny być gotowe na ich odbieranie. Część z nich jest już do tego przygotowana, część ostrzega przed ewentualnymi opóźnieniami. Jednym z ważniejszych aspektów przygotowań na te dwa miesiące jest uregulowanie współpracy między operatorami, których będzie siedmiu, co oznacza de facto siedem różnych systemów kaucyjnych.

Ochrona środowiska

KE proponuje nowy cel klimatyczny. Według europosłów wydaje się niemożliwy do realizacji

Komisja Europejska zaproponowała zmianę unijnego prawa o klimacie, wskazując nowy cel klimatyczny na 2040 roku, czyli redukcję emisji gazów cieplarnianych o 90 proc. w porównaniu do 1990 rok. Jesienią odniosą się do tego kraje członkowskie i Parlament Europejski, ale już dziś słychać wiele negatywnych głosów. Zdaniem polskich europarlamentarzystów już dotychczas ustanowione cele nie zostaną osiągnięte, a europejska gospodarka i jej konkurencyjność ucierpi na dążeniu do ich realizacji względem m.in. Stanów Zjednoczonych czy Chin.

Handel

Amerykańskie indeksy mają za sobą kolejny wzrostowy miesiąc. Druga połowa roku na rynkach akcji może być nerwowa

Lipiec zazwyczaj jest pozytywnym miesiącem na rynkach akcji i tegoroczny nie był wyjątkiem. Amerykańskie indeksy zakończyły go na plusie, podobnie jak większość europejskich. Rynki Starego Kontynentu nie przyciągają jednak już kapitału z taką intensywnością jak w pierwszej części roku. Z drugiej strony wyceny za oceanem po kolejnych rekordach są już bardzo wysokie, a wpływ nowego porządku celnego narzuconego przez Donalda Trumpa – na razie trudny do przewidzenia. W najbliższym czasie na rynkach można się spodziewać jeszcze większej zmienności i nerwowości, ale dopóki spółki pokazują dobre wyniki, przesłanek do zmiany trendu na spadkowy nie ma.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.