Komunikaty PR

Zdalni.pl – Nowa platforma dla przedsiębiorców zlecających i poszukujących proje

2020-07-02  |  09:00
Biuro prasowe

Fundacja Edukacji Informatycznej, z początkiem maja udostępniła platformę zdalni.pl dla firm. Za jej pośrednictwem usługodawcy prezentują własnych, zdalnych pracowników i koordynatorów pracy zdalnej, oferując rynkowi ich pracę i kompetencje do wykorzystania od zaraz.

Platforma łączy pracodawców i przedsiębiorców prowadzących startupy czy małe i mikro firmy, które potrzebują realizacji konkretnych zleceń, lecz nie mają potrzeby zatrudniania osób na dłuższy okres czasu.

Idea portalu zdalni.pl zakłada współpracę, pomiędzy pracodawcą, który na platformie zdalni.pl udostępnia swoich pracowników, a firmą potrzebującą wykonawców zadań w swoich projektach biznesowych.

Firma, korzystając z portalu zdalni.pl, ma pewność kwalifikacji wykonawców, ponieważ pracodawca ręczy za kompetencje udostępnianych pracowników oraz zapewnia ich natychmiastową dostępność. Pracodawca (provider) bez marży udostępnia swoich pracowników w sposób zdalny, a dla swojej firmy znajduje nowe zlecenia w ramach tzw. „wolnych mocy”.

Ograniczone są również formalności, ponieważ całość kosztów urzędowych i zatrudnienia bierze na siebie provider, nie delegując ich na zleceniodawcę, ponieważ i tak ponosi je, niezależnie czy sprzeda nadwyżkowe godziny. Dodatkową zaletą Platformy Zdalni.pl jest bezpośredni dostęp do katalogu pracowników, który pozwala bez kosztów rekrutacyjnych wybrać odpowiednie osoby do wykonania zadania.
Zleceniobiorca poszukujący pracownika o odpowiednich kwalifikacjach do realizacji danego zlecenia, poprzez dostęp do profili zarejestrowanych osób, może znaleźć odpowiednią do projektu osobę, rekomendowaną przez firmę, w której jest zatrudniony.

Projekt Fundacji Edukacji Informatycznej odpowiada na potrzeby właściwie każdego przedsiębiorcy, niwelując przy tym ryzyko nierzetelnego wykonania zlecenia, ponieważ za każdym profilem pracownika, stoi konkretny pracodawca. Zleceniodawca może skorzystać z kompetencji jednego pracownika, a także może zatrudnić cały zespół, co aktualnie jest najtańszą i najszybszą metodą skalowania i odbudowy zespołu.

Nad koordynacją współpracy pomiędzy zlecającym projekt, a firmą, która go realizuje czuwa zespół z Fundacji Edukacji Informatycznej składający się ze specjalistów od kontaktów z klientem jak również doradców zawodowych dedykowanych projektowi zdalni.pl.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Praca Nie ma wakacji od prac sezonowych – trwają cały rok. Jacy pracownicy są najbardziej poszukiwani? Biuro prasowe
2025-05-21 | 08:00

Nie ma wakacji od prac sezonowych – trwają cały rok. Jacy pracownicy są najbardziej poszukiwani?

Aż 67% pracowników sezonowych to kobiety – wbrew stereotypom o „męskiej pracy fizycznej”. Drugą największą grupę stanowią osoby w wieku 18-24 lata –
Praca Mercer Total Remuneration Survey (TRS) – kluczowe wnioski i obserwacje
2025-04-30 | 06:00

Mercer Total Remuneration Survey (TRS) – kluczowe wnioski i obserwacje

Wyniki badania płacowego Mercer Total Remuneration Survey (TRS) 2024 dostarczają cennych informacji na temat aktualnych zmian na rynku wynagrodzeń w Polsce. W 2024 roku zauważono kilka
Praca Dyskusje o pokoleniu Z na rynku pracy, Women on boards i migracjach. Zakończyło się EFNI Wiosna w Warszawie
2025-04-17 | 13:00

Dyskusje o pokoleniu Z na rynku pracy, Women on boards i migracjach. Zakończyło się EFNI Wiosna w Warszawie

Debatą byłych ministrów pracy zakończyło się premierowe EFNI Wiosna zorganizowane przez Konfederację Lewiatan pod hasłem „Przyszłość pracy, praca przyszłości”.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników

Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.

Konsument

35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.