Komunikaty PR

Zostań Najbardziej Pożądanym Pracodawcą 2021 – zgłoś udział swojej firmy

2021-08-31  |  14:10
Biuro prasowe

Do końca września br. przedłużony został termin przesyłania zgłoszeń do 9. edycji rankingu Najbardziej Pożądani Pracodawcy 2021 w opinii specjalistów i menedżerów organizowanego przez firmę Antal. To jeden z najbardziej rozpoznawalnych rankingów na polskim rynku, który identyfikuje i nagradza przedsiębiorstwa o najlepszej reputacji wśród pracowników i potencjalnych kandydatów.

 

Ranking od 8 edycji wyróżnia najbardziej pożądanych przez specjalistów i menadżerów pracodawców i dostarcza tym samym cennych informacji na temat praktyk docenianych w kulturze pracy i polityce zatrudnienia.

Ze względu na trwający okres wakacyjny i związane z nim wyjazdy urlopowe postanowiliśmy przesunąć termin zakończenia zgłoszeń o miesiąc. Wierzymy, że dzięki temu, wszystkie osoby, które przebywają na urlopach, często bez dostępu do komputera, będą mogły skorzystać z szansy zgłoszenia się do rankingu Najbardziej Pożądanych Pracodawców 2021 w późniejszym terminie – powiedziała Aleksandra Trzcińska, Project Coordinator, Antal.

 

Laureaci konkursu mają możliwość zyskania niezbędnej wiedzy dotyczącej pozycjonowania swojej marki na rynku oraz zyskują dodatkową promocję i korzyści marketingowe.

Nagrody, wyróżnienia czy certyfikaty to elementy budujące wizerunek pracodawcy. Warto wykorzystywać je w komunikacji marketingowej do promocji przedsiębiorstwa na zewnątrz, jak i w ramach zespołu pamiętając o tym, że sukces nigdy nie jest zasługą jednej osoby. Otrzymanie prestiżowego wyróżnienia to ważny element budowania pozycji w relacjach B2B, dlatego warto wykorzystywać go w codziennej komunikacji biznesowej, zachęcając do współpracy potencjalnych kontrahentów – dodała Grażyna Stec z Neuron Agencji PR.

 

Wizerunek dobrego i pożądanego pracodawcy to cenne aktywo, które pozwala nie tylko pozyskiwać najlepsze talenty, ale także obniżyć koszty spowodowane rotacją pracowników oraz te związane z procesem rekrutacji.

- Atrakcyjny pracodawca łatwiej pozyskuje pracowników o odpowiednich kompetencjach i potencjale intelektualnym i skuteczniej potrafi ich zatrzymać. To szczególnie ważne w kontekście oczekiwań pokolenia Y, które oczekuje od pracodawcy nie tylko odpowiednich warunków płacowych i inwestycji w rozwój, ale także prestiżu firmy – dodała Aleksandra Trzcińska, Project Coordinator, Antal.

 

Dotychczas wyróżniono i nagrodzono ponad 100 najlepszych firm, z punktu widzenia specjalistów i menadżerów, organizacji. Tytuł Najbardziej Pożądanego Pracodawcy przyznawany jest firmom z następujących obszarów: instytucje finansowe, IT, energetyka, farmaceutyka, FMCG, nieruchomości, produkcja, marketing, PR, reklama i wiele innych.

 

Jak powstaje ranking?

Badanie składa się z trzech modułów – HR Pulse, Employee Pulse i Candidate Pulse. Do przygotowania rankingu wykorzystane zostaną trzy źródła wiedzy, aby zapewnić kompleksowe spojrzenie na markę pracodawcy.

  1. Pierwszym z nich jest kompleksowe badanie ankietowe (CAWI) wśród przedstawicieli działów HR badanych firm. Pozwala ono na zebranie wiedzy z zakresu zarówno twardych wskaźników HR, jak i podejmowanych działań przez firmę.
  2. Drugim źródłem wiedzy są opinie samych pracowników firmy udzielonych w badaniu online i/lub tradycyjnym - papier/ołówek (w szczególnych przypadkach).
  3. Opcjonalnym, trzecim i ostatnim źródłem wiedzy jest badanie ankietowe (CAWI) wśród specjalistów i menedżerów niezatrudnionych w firmie – stanowi ważną informację zwrotną o postrzeganiu marki na rynku przez potencjalnych kandydatów (element ten nie jest brany pod uwagę w przypadku potyczki o tytuł Lidera w danej kategorii).

Sama akcja NPP to 2 składowe: Ranking według opinii Specjalistów i Menedżerów oraz badanie indywidualne poszczególnych firm, które chcą wziąć udział w akcji i powalczyć o tytuł lidera w poszczególnych kategoriach.

Z kategorii tematycznej przyznawane będą wyróżnienia firmom, które okażą się m.in.: Liderem Benefitów, Liderem Rekrutacji, Liderem Atrakcyjności Biurowej czy Liderem Przyjaznym Menadżerom lub Rodzicom.

Warunki uczestnictwa

Warunkiem udziału w rankingu jest prowadzenie przez pracodawcę działalności połączonej z zatrudnianiem pracowników nieprzerwanie przez okres co najmniej 12 miesięcy przed dniem zgłoszenia udziału w badaniu na terenie Polski. Pracodawca powinien zatrudniać więcej niż 50 osób i zaakceptować regulamin rankingu.

Firmy mogą zgłosić się do udziału w rankingu do końca września bieżącego roku. Ogłoszenie wyników odbędzie się podczas oficjalnej gali. Wyróżnieni pracodawcy zostaną nagrodzeni statuetkami oraz dyplomami. Raport na bazie rankingu zostanie opublikowany w wersji online.

Partnerami NPP są: Neuron Agencja PR, Pro Progressio, Magazyn Rekruter, Business Women & Life, REX Recruitment Exchange, Nowy Marketing, HR Polska, Kariera w Finansach, My Company Polska, Nowoczesny Lider, Marka Pracodawcy, Goldenline.

O Antal Market Research

Antal Market Research to wyspecjalizowany dział odpowiedzialny za przygotowanie raportów analizujących rynek pracy. W ramach dywizji realizowane są zarówno raporty prezentujące trendy na rynku pracy, jak i materiały przygotowane w odpowiedzi na indywidualne potrzeby klientów. Antal Market Research opracowuje między innymi: raporty płacowe, raporty wizerunku pracodawcy oraz komunikacji, raporty potencjału inwestycyjnego w obszarze kapitału ludzkiego, w określonych branżach lub regionach.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Praca BCC: Rewolucji w kodeksie pracy nie będzie Biuro prasowe
2024-12-29 | 09:00

BCC: Rewolucji w kodeksie pracy nie będzie

W 2024 r. dwukrotnie zmieniła się wysokość wynagrodzenia minimalnego oraz minimalnej stawki godzinowej i innych świadczeń ustalanych na ich podstawie. Duże emocje przyniosła też długo
Praca Kariera kobiet w IT, czyli ciągła walka ze stereotypami
2024-12-20 | 10:00

Kariera kobiet w IT, czyli ciągła walka ze stereotypami

Najbardziej kobietom karierę w IT utrudnia to, że mają masę przekonań w swoich głowach. Dużo słyszymy jako dziewczynki, a potem jako kobiety i to buduje nam przekonania o sobie i o
Praca 5 trendów, które zdominują polski rynek pracy w 2025 roku
2024-12-19 | 10:30

5 trendów, które zdominują polski rynek pracy w 2025 roku

Krzysztof Inglot, założyciel Personnel Service, ekspert rynku pracy Wolniejszy wzrost wynagrodzeń, przyspieszona automatyzacja i sztuczna inteligencja, jawne widełki płacowe oraz ciągły

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.