Komunikaty PR

Zostań Najbardziej Pożądanym Pracodawcą 2021 – zgłoś udział swojej firmy

2021-08-31  |  14:10
Biuro prasowe

Do końca września br. przedłużony został termin przesyłania zgłoszeń do 9. edycji rankingu Najbardziej Pożądani Pracodawcy 2021 w opinii specjalistów i menedżerów organizowanego przez firmę Antal. To jeden z najbardziej rozpoznawalnych rankingów na polskim rynku, który identyfikuje i nagradza przedsiębiorstwa o najlepszej reputacji wśród pracowników i potencjalnych kandydatów.

 

Ranking od 8 edycji wyróżnia najbardziej pożądanych przez specjalistów i menadżerów pracodawców i dostarcza tym samym cennych informacji na temat praktyk docenianych w kulturze pracy i polityce zatrudnienia.

Ze względu na trwający okres wakacyjny i związane z nim wyjazdy urlopowe postanowiliśmy przesunąć termin zakończenia zgłoszeń o miesiąc. Wierzymy, że dzięki temu, wszystkie osoby, które przebywają na urlopach, często bez dostępu do komputera, będą mogły skorzystać z szansy zgłoszenia się do rankingu Najbardziej Pożądanych Pracodawców 2021 w późniejszym terminie – powiedziała Aleksandra Trzcińska, Project Coordinator, Antal.

 

Laureaci konkursu mają możliwość zyskania niezbędnej wiedzy dotyczącej pozycjonowania swojej marki na rynku oraz zyskują dodatkową promocję i korzyści marketingowe.

Nagrody, wyróżnienia czy certyfikaty to elementy budujące wizerunek pracodawcy. Warto wykorzystywać je w komunikacji marketingowej do promocji przedsiębiorstwa na zewnątrz, jak i w ramach zespołu pamiętając o tym, że sukces nigdy nie jest zasługą jednej osoby. Otrzymanie prestiżowego wyróżnienia to ważny element budowania pozycji w relacjach B2B, dlatego warto wykorzystywać go w codziennej komunikacji biznesowej, zachęcając do współpracy potencjalnych kontrahentów – dodała Grażyna Stec z Neuron Agencji PR.

 

Wizerunek dobrego i pożądanego pracodawcy to cenne aktywo, które pozwala nie tylko pozyskiwać najlepsze talenty, ale także obniżyć koszty spowodowane rotacją pracowników oraz te związane z procesem rekrutacji.

- Atrakcyjny pracodawca łatwiej pozyskuje pracowników o odpowiednich kompetencjach i potencjale intelektualnym i skuteczniej potrafi ich zatrzymać. To szczególnie ważne w kontekście oczekiwań pokolenia Y, które oczekuje od pracodawcy nie tylko odpowiednich warunków płacowych i inwestycji w rozwój, ale także prestiżu firmy – dodała Aleksandra Trzcińska, Project Coordinator, Antal.

 

Dotychczas wyróżniono i nagrodzono ponad 100 najlepszych firm, z punktu widzenia specjalistów i menadżerów, organizacji. Tytuł Najbardziej Pożądanego Pracodawcy przyznawany jest firmom z następujących obszarów: instytucje finansowe, IT, energetyka, farmaceutyka, FMCG, nieruchomości, produkcja, marketing, PR, reklama i wiele innych.

 

Jak powstaje ranking?

Badanie składa się z trzech modułów – HR Pulse, Employee Pulse i Candidate Pulse. Do przygotowania rankingu wykorzystane zostaną trzy źródła wiedzy, aby zapewnić kompleksowe spojrzenie na markę pracodawcy.

  1. Pierwszym z nich jest kompleksowe badanie ankietowe (CAWI) wśród przedstawicieli działów HR badanych firm. Pozwala ono na zebranie wiedzy z zakresu zarówno twardych wskaźników HR, jak i podejmowanych działań przez firmę.
  2. Drugim źródłem wiedzy są opinie samych pracowników firmy udzielonych w badaniu online i/lub tradycyjnym - papier/ołówek (w szczególnych przypadkach).
  3. Opcjonalnym, trzecim i ostatnim źródłem wiedzy jest badanie ankietowe (CAWI) wśród specjalistów i menedżerów niezatrudnionych w firmie – stanowi ważną informację zwrotną o postrzeganiu marki na rynku przez potencjalnych kandydatów (element ten nie jest brany pod uwagę w przypadku potyczki o tytuł Lidera w danej kategorii).

Sama akcja NPP to 2 składowe: Ranking według opinii Specjalistów i Menedżerów oraz badanie indywidualne poszczególnych firm, które chcą wziąć udział w akcji i powalczyć o tytuł lidera w poszczególnych kategoriach.

Z kategorii tematycznej przyznawane będą wyróżnienia firmom, które okażą się m.in.: Liderem Benefitów, Liderem Rekrutacji, Liderem Atrakcyjności Biurowej czy Liderem Przyjaznym Menadżerom lub Rodzicom.

Warunki uczestnictwa

Warunkiem udziału w rankingu jest prowadzenie przez pracodawcę działalności połączonej z zatrudnianiem pracowników nieprzerwanie przez okres co najmniej 12 miesięcy przed dniem zgłoszenia udziału w badaniu na terenie Polski. Pracodawca powinien zatrudniać więcej niż 50 osób i zaakceptować regulamin rankingu.

Firmy mogą zgłosić się do udziału w rankingu do końca września bieżącego roku. Ogłoszenie wyników odbędzie się podczas oficjalnej gali. Wyróżnieni pracodawcy zostaną nagrodzeni statuetkami oraz dyplomami. Raport na bazie rankingu zostanie opublikowany w wersji online.

Partnerami NPP są: Neuron Agencja PR, Pro Progressio, Magazyn Rekruter, Business Women & Life, REX Recruitment Exchange, Nowy Marketing, HR Polska, Kariera w Finansach, My Company Polska, Nowoczesny Lider, Marka Pracodawcy, Goldenline.

O Antal Market Research

Antal Market Research to wyspecjalizowany dział odpowiedzialny za przygotowanie raportów analizujących rynek pracy. W ramach dywizji realizowane są zarówno raporty prezentujące trendy na rynku pracy, jak i materiały przygotowane w odpowiedzi na indywidualne potrzeby klientów. Antal Market Research opracowuje między innymi: raporty płacowe, raporty wizerunku pracodawcy oraz komunikacji, raporty potencjału inwestycyjnego w obszarze kapitału ludzkiego, w określonych branżach lub regionach.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Praca Capital.com
2025-07-30 | 16:00

Capital.com z tytułem najlepszego pracodawcy 2025 r. w Wielkiej Brytanii, Bułgarii i Polsce

Capital.com, dynamicznie rozwijająca się firma na rynku fintech, otrzymała tytuł najlepszego pracodawcy 2025 r. (2025 Top Employer) w Wielkiej Brytanii, Bułgarii i Polsce.
Praca Spawacz, elektryk, księgowy czy specjalista DevOps i Cloud – kogo brakuje do pracy? Regiony i stawki
2025-07-29 | 05:00

Spawacz, elektryk, księgowy czy specjalista DevOps i Cloud – kogo brakuje do pracy? Regiony i stawki

Największym wyzwaniem rynku pracy w 2025 roku jest brak ludzi – nie technologii. Pracodawcy mierzą się z deficytem kompetencji i potrzebą elastyczności,
Praca Szkolenie – pełnomocnik oraz audytor wewnętrzny AS 9100: klucz do jakości w branży lotniczej
2025-07-08 | 06:00

Szkolenie – pełnomocnik oraz audytor wewnętrzny AS 9100: klucz do jakości w branży lotniczej

W dobie rosnących wymagań jakościowych w przemyśle lotniczym, szkolenie – pełnomocnik oraz audytor wewnętrzny AS 9100 staje się nie tylko atutem, ale wręcz

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Polityka

D. Joński: Nie wiemy, co zrobi Rosja za dwa–trzy lata. Według duńskiego wywiadu może zaatakować kraje nadbałtyckie i musimy być na to gotowi

Zdecydowana większość krajów unijnych wskazuje na potrzebę wzmocnienia zdolności obronnych Europy w obliczu coraz bardziej złożonego geopolitycznego tła. Wywiady zachodnich państw wskazują, że Rosja może rozpocząć konfrontację z NATO jeszcze przed 2030 rokiem. Biała księga w sprawie obronności europejskiej „Gotowość 2030” zakłada m.in. ochronę granic lądowych, powietrznych i morskich UE, a sztandarowym projektem ma być Tarcza Wschód. – W budzeniu Europy duże zasługi ma polska prezydencja – ocenia europoseł Dariusz Joński.

Transport

Duże magazyny energii przyspieszą rozwój transportu niskoemisyjnego w Europie. Przyszłością może być wodór służący jako paliwo i nośnik energii

Zmiany w europejskim transporcie przyspieszają. Trendem jest elektromobilność, zwłaszcza w ramach logistyki „ostatniej mili”. Jednocześnie jednak udział samochodów w pełni elektrycznych w polskich firmach spadł z 18 do 12 proc., co wpisuje się w szerszy europejski trend spowolnienia elektromobilności. Główne bariery to ograniczona liczba publicznych stacji ładowania, wysoka cena pojazdów i brak dostępu do odpowiedniej infrastruktury. – Potrzebne są odpowiednio duże magazyny taniej energii. Przyszłością przede wszystkim jest wodór – ocenia Andrzej Gemra z Renault Group.

Infrastruktura

W Polsce w obiektach zabytkowych wciąż brakuje nowoczesnych rozwiązań przeciwpożarowych. Potrzebna jest większa elastyczność w stosowaniu przepisów

Pogodzenie interesów konserwatorów, projektantów, inwestorów, rzeczoznawców i służby ochrony pożarowej stanowi jedno z największych wyzwań w zakresie ochrony przeciwpożarowej obiektów konserwatorskich. Pożary zabytków takich jak m.in. katedra Notre-Dame w Paryżu przyczyniają się do wprowadzania nowatorskich rozwiązań technicznych w zakresie ochrony przeciwpożarowej. W Polsce obowiązuje już konieczność instalacji systemów detekcji. Inwestorzy często jednak rezygnują z realizacji projektów dotyczących obiektów zabytkowych z uwagi na zmieniające się i coraz bardziej restrykcyjne przepisy czy też względy ekonomiczne.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.