Komunikaty PR

Zostań Najbardziej Pożądanym Pracodawcą 2021 – zgłoś udział swojej firmy

2021-08-31  |  14:10
Biuro prasowe

Do końca września br. przedłużony został termin przesyłania zgłoszeń do 9. edycji rankingu Najbardziej Pożądani Pracodawcy 2021 w opinii specjalistów i menedżerów organizowanego przez firmę Antal. To jeden z najbardziej rozpoznawalnych rankingów na polskim rynku, który identyfikuje i nagradza przedsiębiorstwa o najlepszej reputacji wśród pracowników i potencjalnych kandydatów.

 

Ranking od 8 edycji wyróżnia najbardziej pożądanych przez specjalistów i menadżerów pracodawców i dostarcza tym samym cennych informacji na temat praktyk docenianych w kulturze pracy i polityce zatrudnienia.

Ze względu na trwający okres wakacyjny i związane z nim wyjazdy urlopowe postanowiliśmy przesunąć termin zakończenia zgłoszeń o miesiąc. Wierzymy, że dzięki temu, wszystkie osoby, które przebywają na urlopach, często bez dostępu do komputera, będą mogły skorzystać z szansy zgłoszenia się do rankingu Najbardziej Pożądanych Pracodawców 2021 w późniejszym terminie – powiedziała Aleksandra Trzcińska, Project Coordinator, Antal.

 

Laureaci konkursu mają możliwość zyskania niezbędnej wiedzy dotyczącej pozycjonowania swojej marki na rynku oraz zyskują dodatkową promocję i korzyści marketingowe.

Nagrody, wyróżnienia czy certyfikaty to elementy budujące wizerunek pracodawcy. Warto wykorzystywać je w komunikacji marketingowej do promocji przedsiębiorstwa na zewnątrz, jak i w ramach zespołu pamiętając o tym, że sukces nigdy nie jest zasługą jednej osoby. Otrzymanie prestiżowego wyróżnienia to ważny element budowania pozycji w relacjach B2B, dlatego warto wykorzystywać go w codziennej komunikacji biznesowej, zachęcając do współpracy potencjalnych kontrahentów – dodała Grażyna Stec z Neuron Agencji PR.

 

Wizerunek dobrego i pożądanego pracodawcy to cenne aktywo, które pozwala nie tylko pozyskiwać najlepsze talenty, ale także obniżyć koszty spowodowane rotacją pracowników oraz te związane z procesem rekrutacji.

- Atrakcyjny pracodawca łatwiej pozyskuje pracowników o odpowiednich kompetencjach i potencjale intelektualnym i skuteczniej potrafi ich zatrzymać. To szczególnie ważne w kontekście oczekiwań pokolenia Y, które oczekuje od pracodawcy nie tylko odpowiednich warunków płacowych i inwestycji w rozwój, ale także prestiżu firmy – dodała Aleksandra Trzcińska, Project Coordinator, Antal.

 

Dotychczas wyróżniono i nagrodzono ponad 100 najlepszych firm, z punktu widzenia specjalistów i menadżerów, organizacji. Tytuł Najbardziej Pożądanego Pracodawcy przyznawany jest firmom z następujących obszarów: instytucje finansowe, IT, energetyka, farmaceutyka, FMCG, nieruchomości, produkcja, marketing, PR, reklama i wiele innych.

 

Jak powstaje ranking?

Badanie składa się z trzech modułów – HR Pulse, Employee Pulse i Candidate Pulse. Do przygotowania rankingu wykorzystane zostaną trzy źródła wiedzy, aby zapewnić kompleksowe spojrzenie na markę pracodawcy.

  1. Pierwszym z nich jest kompleksowe badanie ankietowe (CAWI) wśród przedstawicieli działów HR badanych firm. Pozwala ono na zebranie wiedzy z zakresu zarówno twardych wskaźników HR, jak i podejmowanych działań przez firmę.
  2. Drugim źródłem wiedzy są opinie samych pracowników firmy udzielonych w badaniu online i/lub tradycyjnym - papier/ołówek (w szczególnych przypadkach).
  3. Opcjonalnym, trzecim i ostatnim źródłem wiedzy jest badanie ankietowe (CAWI) wśród specjalistów i menedżerów niezatrudnionych w firmie – stanowi ważną informację zwrotną o postrzeganiu marki na rynku przez potencjalnych kandydatów (element ten nie jest brany pod uwagę w przypadku potyczki o tytuł Lidera w danej kategorii).

Sama akcja NPP to 2 składowe: Ranking według opinii Specjalistów i Menedżerów oraz badanie indywidualne poszczególnych firm, które chcą wziąć udział w akcji i powalczyć o tytuł lidera w poszczególnych kategoriach.

Z kategorii tematycznej przyznawane będą wyróżnienia firmom, które okażą się m.in.: Liderem Benefitów, Liderem Rekrutacji, Liderem Atrakcyjności Biurowej czy Liderem Przyjaznym Menadżerom lub Rodzicom.

Warunki uczestnictwa

Warunkiem udziału w rankingu jest prowadzenie przez pracodawcę działalności połączonej z zatrudnianiem pracowników nieprzerwanie przez okres co najmniej 12 miesięcy przed dniem zgłoszenia udziału w badaniu na terenie Polski. Pracodawca powinien zatrudniać więcej niż 50 osób i zaakceptować regulamin rankingu.

Firmy mogą zgłosić się do udziału w rankingu do końca września bieżącego roku. Ogłoszenie wyników odbędzie się podczas oficjalnej gali. Wyróżnieni pracodawcy zostaną nagrodzeni statuetkami oraz dyplomami. Raport na bazie rankingu zostanie opublikowany w wersji online.

Partnerami NPP są: Neuron Agencja PR, Pro Progressio, Magazyn Rekruter, Business Women & Life, REX Recruitment Exchange, Nowy Marketing, HR Polska, Kariera w Finansach, My Company Polska, Nowoczesny Lider, Marka Pracodawcy, Goldenline.

O Antal Market Research

Antal Market Research to wyspecjalizowany dział odpowiedzialny za przygotowanie raportów analizujących rynek pracy. W ramach dywizji realizowane są zarówno raporty prezentujące trendy na rynku pracy, jak i materiały przygotowane w odpowiedzi na indywidualne potrzeby klientów. Antal Market Research opracowuje między innymi: raporty płacowe, raporty wizerunku pracodawcy oraz komunikacji, raporty potencjału inwestycyjnego w obszarze kapitału ludzkiego, w określonych branżach lub regionach.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Praca Dyskusje o pokoleniu Z na rynku pracy, Women on boards i migracjach. Zakończyło się EFNI Wiosna w Warszawie Biuro prasowe
2025-04-17 | 13:00

Dyskusje o pokoleniu Z na rynku pracy, Women on boards i migracjach. Zakończyło się EFNI Wiosna w Warszawie

Debatą byłych ministrów pracy zakończyło się premierowe EFNI Wiosna zorganizowane przez Konfederację Lewiatan pod hasłem „Przyszłość pracy, praca przyszłości”.
Praca Zaskocz swoich pracowników: 500 zł na karcie Pluxee, które działa jak 560 zł!
2025-04-10 | 17:00

Zaskocz swoich pracowników: 500 zł na karcie Pluxee, które działa jak 560 zł!

1/3 firm w Polsce przekazuje benefity pozapłacowe  dla pracowników na Wielkanoc. Jest a to druga najbardziej popularna okazja w roku (po świętach Bożego Narodzenia)
Praca Dzień Przyjemności w Pracy – Pluxee Polska kontynuuje świętowanie codzienności
2025-03-27 | 09:00

Dzień Przyjemności w Pracy – Pluxee Polska kontynuuje świętowanie codzienności

Pluxee Polska po raz drugi organizuje Dzień Przyjemności w Pracy, tym samym wpisując go na stałe do kalendarza HR. Dlaczego? Ponieważ zaangażowanie polskich pracowników jest

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

Problemy społeczne

Duża zmiana w organizacji pracy w firmach. Elastyczność wśród najważniejszych oczekiwań pracowników

Dotychczasowe modele organizacji pracy w firmach nie zawsze odpowiadają na wyzwania przyszłości. Ostatnie lata zmieniły zasady gry na rynku pracy i teraz elastyczność liczy się na nim bardziej niż kiedykolwiek wcześniej. Elastyczny model pracy staje się jednym z bardziej oczekiwanych benefitów, a dla firm jest to sposób na przyciągnięcie talentów. Kolejnym jest wykorzystanie innowacyjnych narzędzi technologicznych. To jednak wymaga zarówno od pracowników, jak i od pracodawców zaangażowania w ciągłe podnoszenie kompetencji.

Motoryzacja

Pożary pojazdów elektrycznych są rzadsze niż spalinowych. W powszechnym przekonaniu jest odwrotnie, bo brakuje edukacji

Trzydzieści pożarów aut elektrycznych i niemal 9,5 tys. pożarów aut spalinowych – to statystyki za ubiegły rok. Jak podkreślają eksperci, statystycznie pojazdy elektryczne płoną rzadziej niż spalinowe. W przeliczeniu na tysiąc zarejestrowanych pojazdów wskaźnik pożarów w przypadku elektryków wynosi 0,372, a w przypadku aut spalinowych 0,424. Specjaliści są zgodni co do tego, że w powszechnym obiegu brakuje rzetelnej wiedzy na temat samochodów elektrycznych i ich bezpieczeństwa pożarowego.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.