Komunikaty PR

Pracodawca szyty na miarę

2020-06-08  |  14:00
Biuro prasowe
Kontakt
PROVEMA
Provema Sp. z o.o.

Konduktorska 33
40-155 Katowice
provema|provema.pl| |provema|provema.pl
575282018
www.provema.pl

Czasy, kiedy wymagać mogli tylko pracodawcy dawno minęły. Pracownicy ceniący swoją wiedzę oraz doświadczenie oczekują wsparcia firm i możliwości rozwoju. Balans między firmą, a współpracownikami jest bardzo ważny i pozytywnie wpływa na budowanie silnej marki.

Rzetelne firmy oraz klarowne zasady ich działania maja bezpośredni wpływ na zewnętrzne postrzeganie firmy nie tylko przez potencjalnych kandydatów ale również partnerów biznesowych. Nie ulega wątpliwości, że przekłada się to również na konkurencyjność firmy.

Dobry pracodawca wg. Grzegorza Szulika, prezesa firmy Provema sp. z o.o. to podmiot, który dba o wiele aspektów jednocześnie. Nie da się jednoznacznie określić, która cecha jest najważniejsza ale jedną z kluczowych na pewno jest atmosfera w pracy. Nie można komuś kazać się "dobrze" zachowywać ale wskazać kierunek i dać przykład owszem. Kiedy pracownicy wiedzą, gdzie mogą pytać i szukać wsparcia a do tego zostają odpowiednio docenieni to tak naprawdę są to solidne fundamenty dobrej atmosfery. Istotne jest również indywidualne podejście do każdej z osób. Pracownicy są różni. Każdego motywuje coś innego. Takie podejście pozwala poczuć się ważnym. Dodatkowo możemy na bieżąco realnie ocenić walory naszego zespołu i dostosować narzędzia motywacyjne oraz wskazać kandydatów do piastowania np. innego stanowiska. Musimy pamiętać, że dla wielu osób możliwość rozwoju jest bardzo ważna. Nie należy ograniczać się do zapewniania ewentualnych szkoleń czy wyznaczania zadania. Rozwój jest pojęciem o szerszym ujęciu i w takim trzeba podchodzić do naszego zespołu bo często jako praktycy biznesu widzimy w ludziach więcej i wiemy w jakim zakresie powinniśmy ich wspierać.

Każdego roku kapituły konkursowe wyłaniają laureatów wdrażających oraz promujących najciekawsze rozwiązania z zakresu polityki personalnej stawiając między innymi na własne doświadczenie oraz wdrażania zasad odpowiedzialnego biznesu. W tym roku kapituła Forum Odpowiedzialnego Biznesu doceniła działania firmy Provema Sp. z o.o. w kontekście realizowanych projektów z obszaru HR-u działań ekologicznych, prowadzenie kampanii informacyjnych, zwracanie uwagi na zrównoważony rozwój, wspieranie prospołecznych działań w przedsiębiorstwie tym samym przyznając tytuł laureata Dobry Pracodawca 2020.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Zielony list. Usługi pocztowe także muszą być zrównoważone Biuro prasowe
2024-04-30 | 06:00

Zielony list. Usługi pocztowe także muszą być zrównoważone

W obliczu narastających wyzwań klimatycznych, branża pocztowa przyjmuje zielone rozwiązania logistyczne jako kluczową odpowiedź na zmieniające się regulacje dotyczące emisji.
Firma Efektywne magazynowanie w przemyśle spożywczym
2024-04-29 | 01:00

Efektywne magazynowanie w przemyśle spożywczym

Cukrownie, browary, mleczarnie, wytwórnie napojów gazowanych – to tylko kilka przykładów przedsiębiorstw, w których podczas procesów produkcyjnych,
Firma Rebranding w branży deweloperskiej – kto, jak, dlaczego?
2024-04-29 | 01:00

Rebranding w branży deweloperskiej – kto, jak, dlaczego?

PROFIT Development obchodzi właśnie 20-lecie swojego istnienia. Na przestrzeni dwóch dekad firma oddała do użytku tysiące mieszkań w Łodzi, we Wrocławiu i w Warszawie. W planie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.