Pralki Candy – jeszcze bardziej energooszczędne z nową etykietą energetyczną A
W grudniu 2019 r. Komisja Europejska wydała nowe dyrektywy dotyczące etykietowania oraz ekologicznego projektowania zmywarek, urządzeń chłodniczych, pralek i pralko-suszarek. Zgodnie z tym pralki Candy Rapidò i Smart będą posiadały klasę energetyczną A, absolutnie najlepszą w nowej skali efektywności energetycznej, dedykowaną najbardziej zaawansowanym sprzętom.
„Wejście w życie nowej etykiety energetycznej pozwala nam jeszcze bardziej podkreślić funkcjonalność, łatwość użytkowania oraz innowacyjność rozwiązań dostępnych w urządzeniach Candy” – powiedziała Micaela Marcon, Brand Manager w Candy „Oprócz podstawowego atutu – komunikacji przez wi-fi, która charakteryzuje wszystkie nasze produkty i pozwala nam szybko reagować na sugestie klientów i wprowadzać potrzebne aktualizacje, nowa klasa energetyczna A naszych pralek Rapidò, po raz kolejny wyprzedza potrzeby naszych konsumentów, ułatwiając im codzienne życie.” dodała.
Nowe reguły mają zapewnić lepszą czytelność etykiet oraz dzięki wprowadzeniu europejskiej bazy danych produktów dla etykiet energetycznych (EPREL), klienci będą mieli dostęp do informacji dotyczącej zużycia energii i wpływu na środowisko.
Warto dodać, że pralki Candy Rapidò i Smart gwarantują niemalże natychmiast status klasy energetycznej A, bez wpływu na spadek wydajności i skuteczności prania. A to wszystko dzięki technologii Quick & Clean” oraz innowacyjnemu silnikowi Speed Drive Inverter, który przyspiesza cykle prania.
Candy wciąż kreuje nowe produkty i inteligentne rozwiązania, które mają ułatwić klientom ich codzienne obowiązki domowe. Oferta produktów marki Candy obejmuje między innymi pralki, pralko-suszarki i suszarki, które są dostępne w sieciach handlowych RTV Euro AGD, Media Markt, Media Expert oraz Komputronik.

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Uchodźcy z Ukrainy pomogli wygenerować 2,7 proc. PKB Polski w 2024 roku. Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy
Uchodźcy z Ukrainy coraz lepiej radzą sobie na polskim rynku pracy – pracuje 69 proc. z nich – wynika z najnowszego badania przeprowadzonego przez Deloitte dla UNHCR. Jednocześnie wciąż w tym obszarze jest wiele wyzwań, w tym bariery językowe czy kwestie dotyczące uznawania kwalifikacji, np. w zawodach medycznych i prawniczych. Na rosnącej aktywności zawodowej Ukraińców mocno skorzystała polska gospodarka, ale też sam rynek pracy: wzrosła konkurencja, a Polacy uzyskali możliwość specjalizacji i objęcia stanowisk menedżerskich, eksperckich i technicznych.
Ochrona środowiska
W UE wciąż więcej kontroli działań firm w ramach ESG niż zachęt. Konieczne jest złagodzenie podejścia

Instytucje unijne powinny bardziej koncentrować się na celach i możliwościach rozwoju, jakie daje ESG, a nie kontroli działań firm w tym obszarze i obowiązków sprawozdawczych – twierdzą przedstawiciele organizacji Business for Good. Konieczne jest więc złagodzenie obowiązujących regulacji. Europa powinna również dążyć do utworzenia wspólnego rynku o ujednoliconych przepisach i mechanizmach.
Konsument
Wakacje wyzwaniem dla operatorów komórkowych. W najpopularniejszych kurortach ruch w sieci rośnie nawet pięciokrotnie

Długie weekendy i wakacje to wymagający czas dla operatorów komórkowych. W najbardziej obleganych kurortach udział abonentów tylko sieci Play w stosunku do liczby mieszkańców przekracza 500 proc. Dlatego operator planuje dalszą rozbudowę swojej sieci komórkowej do minimum ponad 15 tys. stacji bazowych. W latach 2020–2024 Play zainwestował w sieć i częstotliwość ponad 6 mld zł.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.