Pralki Candy – jeszcze bardziej energooszczędne z nową etykietą energetyczną A
W grudniu 2019 r. Komisja Europejska wydała nowe dyrektywy dotyczące etykietowania oraz ekologicznego projektowania zmywarek, urządzeń chłodniczych, pralek i pralko-suszarek. Zgodnie z tym pralki Candy Rapidò i Smart będą posiadały klasę energetyczną A, absolutnie najlepszą w nowej skali efektywności energetycznej, dedykowaną najbardziej zaawansowanym sprzętom.
„Wejście w życie nowej etykiety energetycznej pozwala nam jeszcze bardziej podkreślić funkcjonalność, łatwość użytkowania oraz innowacyjność rozwiązań dostępnych w urządzeniach Candy” – powiedziała Micaela Marcon, Brand Manager w Candy „Oprócz podstawowego atutu – komunikacji przez wi-fi, która charakteryzuje wszystkie nasze produkty i pozwala nam szybko reagować na sugestie klientów i wprowadzać potrzebne aktualizacje, nowa klasa energetyczna A naszych pralek Rapidò, po raz kolejny wyprzedza potrzeby naszych konsumentów, ułatwiając im codzienne życie.” dodała.
Nowe reguły mają zapewnić lepszą czytelność etykiet oraz dzięki wprowadzeniu europejskiej bazy danych produktów dla etykiet energetycznych (EPREL), klienci będą mieli dostęp do informacji dotyczącej zużycia energii i wpływu na środowisko.
Warto dodać, że pralki Candy Rapidò i Smart gwarantują niemalże natychmiast status klasy energetycznej A, bez wpływu na spadek wydajności i skuteczności prania. A to wszystko dzięki technologii Quick & Clean” oraz innowacyjnemu silnikowi Speed Drive Inverter, który przyspiesza cykle prania.
Candy wciąż kreuje nowe produkty i inteligentne rozwiązania, które mają ułatwić klientom ich codzienne obowiązki domowe. Oferta produktów marki Candy obejmuje między innymi pralki, pralko-suszarki i suszarki, które są dostępne w sieciach handlowych RTV Euro AGD, Media Markt, Media Expert oraz Komputronik.

Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai

Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT

Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Handel

Na wojnie handlowej straci nie tylko Unia Europejska, ale przede wszystkim USA. Cła odwetowe na eksport USA wynoszą już 190 mld dol.
Donald Trump podniósł cła na produkty z Kanady, Meksyku, Chin, a także nałożył taryfy na import stali i aluminium od wszystkich partnerów handlowych USA, w tym Unii Europejskiej. KE odpowiedziała nałożeniem ceł na amerykańskie produkty o łącznej wartości 26 mld euro. Wiadomo, że USA odpowiedzą wprowadzeniem kolejnych taryf, co nakręci wojnę handlową. – Jeżeli się obkładamy cłami, to my stracimy i straci Ameryka, żadnego innego skutku wojen handlowych w historii nie było – podkreśla europoseł Janusz Lewandowski.
Konsument
Branżę tworzyw sztucznych czekają kosztowne zmiany. Firmy wdrożą innowacyjne technologie recyklingu

Polska branża tworzyw sztucznych stoi przed wyzwaniami, które wynikają z unijnych regulacji i rosnącej świadomości ekologicznej konsumentów. Wdrożenie zasad gospodarki obiegu zamkniętego staje się koniecznością, a dla firm oznacza to koszty i inwestycje w nowe technologie. Z drugiej strony inwestycje w GOZ mogą przynieść firmom długofalowe korzyści zarówno w kontekście oszczędności surowców, jak i wzmocnienia pozycji na rynku. Kluczowy pozostaje jednak dostęp do finansowania i gotowość firm na wdrażanie zmian.
Finanse
UE przedstawi w tym tygodniu szczegóły dotyczące planu dozbrojenia Europy. Problemem jest sposób jego sfinansowania

W tym tygodniu Komisja Europejska przedstawi Białą Księgę w sprawie przyszłości europejskiej obronności. Znajdą się w niej wytyczne dotyczące zwiększenia produkcji i gotowości obronnej w obliczu możliwej agresji militarnej ze strony Rosji. Zgodnie z planem ReArm Europe na obronę w ciągu najbliższych czterech lat ma trafić 800 mld euro. – Działania KE to ideologiczne zapowiedzi i teoretyczne obietnice. Unia Europejska znajduje się obecnie w ogromnym kryzysie finansowym i brakuje pieniędzy na obronność – ocenia europoseł Bogdan Rzońca.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.