Pralki Candy – jeszcze bardziej energooszczędne z nową etykietą energetyczną A
W grudniu 2019 r. Komisja Europejska wydała nowe dyrektywy dotyczące etykietowania oraz ekologicznego projektowania zmywarek, urządzeń chłodniczych, pralek i pralko-suszarek. Zgodnie z tym pralki Candy Rapidò i Smart będą posiadały klasę energetyczną A, absolutnie najlepszą w nowej skali efektywności energetycznej, dedykowaną najbardziej zaawansowanym sprzętom.
„Wejście w życie nowej etykiety energetycznej pozwala nam jeszcze bardziej podkreślić funkcjonalność, łatwość użytkowania oraz innowacyjność rozwiązań dostępnych w urządzeniach Candy” – powiedziała Micaela Marcon, Brand Manager w Candy „Oprócz podstawowego atutu – komunikacji przez wi-fi, która charakteryzuje wszystkie nasze produkty i pozwala nam szybko reagować na sugestie klientów i wprowadzać potrzebne aktualizacje, nowa klasa energetyczna A naszych pralek Rapidò, po raz kolejny wyprzedza potrzeby naszych konsumentów, ułatwiając im codzienne życie.” dodała.
Nowe reguły mają zapewnić lepszą czytelność etykiet oraz dzięki wprowadzeniu europejskiej bazy danych produktów dla etykiet energetycznych (EPREL), klienci będą mieli dostęp do informacji dotyczącej zużycia energii i wpływu na środowisko.
Warto dodać, że pralki Candy Rapidò i Smart gwarantują niemalże natychmiast status klasy energetycznej A, bez wpływu na spadek wydajności i skuteczności prania. A to wszystko dzięki technologii Quick & Clean” oraz innowacyjnemu silnikowi Speed Drive Inverter, który przyspiesza cykle prania.
Candy wciąż kreuje nowe produkty i inteligentne rozwiązania, które mają ułatwić klientom ich codzienne obowiązki domowe. Oferta produktów marki Candy obejmuje między innymi pralki, pralko-suszarki i suszarki, które są dostępne w sieciach handlowych RTV Euro AGD, Media Markt, Media Expert oraz Komputronik.

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Rośnie liczba i wartość udzielonych konsumentom kredytów gotówkowych. Gorzej mają się kredyty ratalne oraz te udzielane firmom
Rynek kredytowy w Polsce co do zasady rośnie, choć nierównomiernie. Z danych Biura Informacji Kredytowej wynika, że najlepiej rozwija się segment kredytów gotówkowych dla konsumentów. Wartościowo wzrosła też kwota udzielonych limitów w kartach kredytowych. Według prognoz BIK w całym roku wzrośnie wartość zarówno udzielonych kredytów mieszkaniowych, jak i gotówkowych, choć tych pierwszych poniżej inflacji. Wcześniejsze cięcia stóp procentowych przez RPP nie zmieniły tej prognozy.
Transport
37,5 proc. środków z Planu Społeczno-Klimatycznego trafi na walkę z ubóstwem transportowym. Organizacje branżowe apelują o zmianę priorytetowych projektów [DEPESZA]

Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej z końcem czerwca zakończyło konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego, który otwiera drogę do pozyskania 65 mld zł (11,4 mld euro) z unijnego Społecznego Funduszu Klimatycznego. Polska będzie jego największym beneficjentem, a 37,5 proc. budżetu zostanie przeznaczone na bezpośrednie wsparcie osób narażonych na ubóstwo transportowe. Organizacje branżowe oceniają jednak, że walka z tym zjawiskiem może się okazać nieskuteczna. W toku konsultacji zgłosiły swoje zastrzeżenia co do priorytetów w wydatkach i sposobu wsparcia inwestycji w transport rowerowy.
Prawo
Firmy będą mogły przetestować krótszy tydzień pracy z rządowym wsparciem. Nabór wniosków ruszy w sierpniu

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej uruchamia pilotaż krótszego tygodnia pracy. Zainteresowane wzięciem w nim udziału firmy będą się mogły ubiegać o wsparcie finansowe ze strony rządu. Politycy Nowej Lewicy, którzy są pomysłodawcami testu tego rozwiązania, przekonują, że finalnie zyskają na nim wszyscy, zarówno pracownicy, jak i pracodawcy, a ostrzeżenia o spodziewanych problemach gospodarki są mocno przesadzone.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.