Pralki Candy – jeszcze bardziej energooszczędne z nową etykietą energetyczną A
W grudniu 2019 r. Komisja Europejska wydała nowe dyrektywy dotyczące etykietowania oraz ekologicznego projektowania zmywarek, urządzeń chłodniczych, pralek i pralko-suszarek. Zgodnie z tym pralki Candy Rapidò i Smart będą posiadały klasę energetyczną A, absolutnie najlepszą w nowej skali efektywności energetycznej, dedykowaną najbardziej zaawansowanym sprzętom.
„Wejście w życie nowej etykiety energetycznej pozwala nam jeszcze bardziej podkreślić funkcjonalność, łatwość użytkowania oraz innowacyjność rozwiązań dostępnych w urządzeniach Candy” – powiedziała Micaela Marcon, Brand Manager w Candy „Oprócz podstawowego atutu – komunikacji przez wi-fi, która charakteryzuje wszystkie nasze produkty i pozwala nam szybko reagować na sugestie klientów i wprowadzać potrzebne aktualizacje, nowa klasa energetyczna A naszych pralek Rapidò, po raz kolejny wyprzedza potrzeby naszych konsumentów, ułatwiając im codzienne życie.” dodała.
Nowe reguły mają zapewnić lepszą czytelność etykiet oraz dzięki wprowadzeniu europejskiej bazy danych produktów dla etykiet energetycznych (EPREL), klienci będą mieli dostęp do informacji dotyczącej zużycia energii i wpływu na środowisko.
Warto dodać, że pralki Candy Rapidò i Smart gwarantują niemalże natychmiast status klasy energetycznej A, bez wpływu na spadek wydajności i skuteczności prania. A to wszystko dzięki technologii Quick & Clean” oraz innowacyjnemu silnikowi Speed Drive Inverter, który przyspiesza cykle prania.
Candy wciąż kreuje nowe produkty i inteligentne rozwiązania, które mają ułatwić klientom ich codzienne obowiązki domowe. Oferta produktów marki Candy obejmuje między innymi pralki, pralko-suszarki i suszarki, które są dostępne w sieciach handlowych RTV Euro AGD, Media Markt, Media Expert oraz Komputronik.

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Poparcie dla UE rekordowo wysokie, mimo wzrostu populizmu. Społeczeństwo oczekuje większego zaangażowania w kwestie bezpieczeństwa
Badanie Parlamentu Europejskiego wskazuje na rekordowe poparcie Europejczyków dla Unii Europejskiej. Ma to związek z rosnącymi zagrożeniami z zewnątrz, czyli np. bliskością wojny rosyjsko-ukraińskiej. Jednocześnie do głosu wewnątrz UE coraz częściej dochodzą ruchy populistyczne, za sprawą których więcej obywateli państw członkowskich przyjmuje eurosceptyczną postawę. Dużą rolę odgrywają więc dialog ze społeczeństwem i jego edukacja.
Problemy społeczne
60 proc. młodych ludzi chce posiadać mieszkanie na własność. Główna bariera to brak wkładu własnego

Posiadanie własnego mieszkania jest aspiracją większości młodych Polaków – wskazują dane badaczy z SGH. Jednak ze względów finansowych jest ono dostępne dla części z nich, a na dodatek wiąże się ze zobowiązaniem na kilkadziesiąt lat. W luce czynszowej, czyli w sytuacji, gdy kogoś nie stać na zakup własnego M, ale jest zbyt bogaty na mieszkanie komunalne, jest ok. 35 proc. społeczeństwa. I to dla tej grupy potrzebna jest oferta państwa. Budownictwo społeczne mogłoby być alternatywą, ale nie odpowiada na potrzebę posiadania nieruchomości na własność.
Infrastruktura
Trwają prace nad europejską strategią odporności wodnej. Projekt ma być gotowy przed latem

Komisja Europejska ma w najbliższych tygodniach przedstawić strategię na rzecz zwiększenia odporności na niedobory wody. PE na majowej sesji przyjął zalecenia w tym zakresie, w których opowiada się za ambitną odpowiedzią na te wyzwania. Jak podkreśla europoseł PO Andrzej Buła, chodzi przede wszystkim o oszczędzanie wody i dbanie o jej jakość, a także o zapewnienie odpowiedniego finansowania odporności wodnej.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.