Komunikaty PR

Prawie 4,4 mln zł zysku netto odnotowało Gamivo w trzech kwartałach br.

2021-11-15  |  08:00
Biuro prasowe

Gamivo, właściciel platformy transakcyjnej dla graczy, podsumował III kwartał br. W tym okresie przychody Grupy wyniosły ponad 9,5 mln zł. Przychody związane z działalnością platformy Gamivo.com wzrosły r/r o 37 proc. Zysk netto związany z działalnością platformy wyniósł 1,74 mln zł i był o 45 proc. wyższy niż rok wcześniej. Przychody ze sprzedaży odnotowane od początku roku wyniosły natomiast 28,33 mln zł, a zysk netto 4,37 mln zł. Spółka od kwietnia jest notowana na rynku NewConnect i planuje przejście na Rynek Główny GPW.

GAMIVO to platforma działająca na pograniczu rynku e-commerce oraz gamingu. Łączy ponad 3 miliony graczy z bazą ponad 1 tysiąca sprzedawców, którzy oferują ponad 50 tysięcy produktów. W III kwartale 2021 wygenerowali oni łączny obrót na platformie w wysokości 47,4 mln zł. W pierwszych trzech kwartałach br. obrót platformy wyniósł ponad 143 mln zł. Rekordowy obrót w skali miesiąca został odnotowany w październiku br. i wyniósł on prawie 20 mln zł.

- W trzecim kwartale koncentrowaliśmy się na zwiększeniu zasięgu naszej marki m.in. poprzez rozwój usługi GAMIVO Smart oraz przygotowując się do wprowadzenia na platformie akcesoriów gamingowych i gier w wersji fizycznej. Podjęliśmy również działania mające na celu wzrost rozpoznawalności m.in. poprzez tytularny sponsoring gali Fame MMA 11. Wszystkie powyższe czynniki miały bardzo istotny wpływ na odnotowanie rekordowych obrotów. – komentuje Mateusz Śmieżewski, Prezes Zarządu Gamivo.

Spółka nieustannie rozwija nowe funkcjonalności platformy oraz asortyment produktowy. Od 1 października br. na platformie pojawiły się akcesoria gamingowe i gry w wersji fizycznej. Poszerzenie oferty produktowej ma na celu uatrakcyjnienie oferty, aby gracze mogli znaleźć na platformie wszystko, czego potrzebują. Oprócz dystrybuowanych cyfrowo gier czy programów, platforma oferuje m.in. myszki, słuchawki, klawiatury, gry pudełkowe, figurki oraz inne przedmioty kolekcjonerskie dla graczy. Oferta ta będzie się stale poszerzać w miarę dołączania do GAMIVO kolejnych sprzedawców, dystrybutorów i wydawców. Jednocześnie pod koniec października br. Spółka rozpoczęła współpracę z administratorem jednej z największych w Europie platform cloud gamingowych – Boosteroid, tym samym rozpoczyna działalność w segmencie cloud gamingu.

- - Oceniamy, że kolejne kwartały przyniosą Spółce dalszy wzrost. Przed nami czwarty kwartał, który charakteryzuje się wieloma premierami gier AAA, które napędzają nasz rozwój. Dodatkowo wydarzenia takie jak Black Friday i nachodzący okres świąteczny zwiększają zainteresowanie klientów naszą ofertą i zakupami – dodaje Mateusz Śmieżewski.

Na początku lipca liczba użytkowników serwisu przekroczyła 3 mln. Oznacza to, że od początku 2021 roku liczba użytkowników platformy Gamivo.com wzrosła aż o ponad 26 procent (na początku roku z platformy korzystało prawie 2,4 mln użytkowników). W porównaniu rok do roku liczba ta wzrosła o ponad 67%. Próg pierwszego miliona użytkowników został przekroczony na początku września 2019 roku, rok później platforma liczyła już 2 miliony użytkowników.

O Spółce

 

GAMIVO to platforma transakcyjna do gier i towarów cyfrowych. Została założona w 2017 roku przez zespół managerów z wszechstronnym doświadczeniem w branży gier oraz fundusz venture buildingowy Tar Heel Capital Pathfinder. Gamivo łączy sprzedawców z klientami poszukującymi niskich cen i wysokiej jakości. Gromadząc w jednym miejscu gry w wersjach na różne platformy gamingowe, daje graczom możliwość łatwego porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej ceny. Gamivo oferuje także swoim klientom atrakcyjne programy afiliacyjne. Z platformy korzystają głównie użytkownicy z Europy Zachodniej oraz Stanów Zjednoczonych.

W październiku br. Spółka poszerzyła oferowany asortyment o produkty fizyczne, w tym m.in. akcesoria gamingowe oraz odzież e-sportową.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE Biuro prasowe
2024-12-20 | 11:00

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

8. edycja rankingu SEC Newgate: WYCENA PREZESÓW #TOP30 POLSKIEJ GIEŁDY ponownie została zdominowana przez sektor finansów i bankowości, którego przedstawiciele odpowiadają
Giełda Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!
2024-12-20 | 08:20

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Łódzkie studio gier, notowane na warszawskiej giełdzie, Big Cheese Studio S.A., przedstawia plany rozwoju na 2025 rok. Ich celem jest wzmocnienie pozycji spółki na globalnym rynku
Giełda Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
2024-12-02 | 14:00

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów

Bankier.pl zajął pierwsze miejsce w dwóch kategoriach tegorocznego Ogólnopolskiego Badania Inwestorów realizowanego przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych.

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Komisja Europejska chce wprowadzić ujednolicone przepisy dotyczące wyrobów tytoniowych. Europosłowie mówią o kolejnej nadregulacji

Ministerstwo Zdrowia opracowało nowy projekt przepisów wprowadzających kolejne zakazy dotyczące wyrobów tytoniowych – całkowitą eliminację e-papierosów oraz zakaz aromatów w woreczkach nikotynowych. Najprawdopodobniej w ciągu kolejnych dwóch–trzech lat Polska będzie musiała implementować nową dyrektywę dotyczącą wszystkich produktów tytoniowych, nad którym niebawem ma rozpocząć prace Komisja Europejska. Europosłowie mówią o ryzyku chaosu legislacyjnego, nadregulacji i wskazują na zagrożenia związane z proponowaną podwyżką akcyzy.

Konsument

Za trzy miesiące ruszy w Polsce system kaucyjny. Wątpliwości budzą kwestie rozliczeń i podatków

Zaledwie trzy miesiące zostały do startu systemu kaucyjnego w Polsce. Kaucje obejmą szklane i plastikowe butelki oraz puszki z napojami. To duża zmiana dla producentów napojów, sklepów i konsumentów oraz pośredniczących w zbiórce operatorów systemów kaucyjnego. Na razie przepisy są na tyle niedoprecyzowane, że budzą wiele wątpliwości w kwestii rozliczania podatków czy rozliczeń z operatorami. Producenci będą musieli płacić podatek od niezwróconych butelek, co zwiększy ich koszty.

Transport

Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.